IceFox Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Resten av klubben ligger og sover nå. Jeg har planer om å stikke ut med makroen min kl. 5 i morgen tidlig. Ja, om ca. fire timer!!! Sommerferie er digg. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Moroklumpen, resten av klubben er sosiale heter det, var ute med to venniner.....Tom, kanke du bare hente meg i Sandvika da? Sender deg en sms på fredag, er jo bare for meg å ta 151 bussen til sandvika, møte deg der, og så henter vi Remi? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Moroklumpen, resten av klubben er sosiale heter det, var ute med to venniner.....Tom, kanke du bare hente meg i Sandvika da?Sender deg en sms på fredag, er jo bare for meg å ta 151 bussen til sandvika, møte deg der, og så henter vi Remi? Såfremt jeg ikke er på jobben, så er det en god plan. Jeg jobber i byen, så for meg er det greit å bare bli i byen. Men der er vel ikke så vanskelig for deg å finne frem til Nydalen ? Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Like vanskelig som å finne frem til slottet. Vi avtaler på fredag, worst case bruker jeg gps for å finne frem til adressen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Like vanskelig som å finne frem til slottet. Vi avtaler på fredag, worst case bruker jeg gps for å finne frem til adressen. Send meg en SMS i to-tiden på fredag. Da vet jeg om jeg drar tilbake til Sandvika først eller ikke. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 bare å hente meg, imorra vi skal ta bilder? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 bare å hente meg, imorra vi skal ta bilder? Det stemmer - imorra skal vi ta bilder Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 yahus. Jeg slutter rundt 3 på jobben. Kan være i byn 5. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Høres bra ut. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Er dere i Ski tidlig, får dere sjekke ut sjappa mi. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Er dere i Ski tidlig, får dere sjekke ut sjappa mi. Hvor i Ski er det dere holder til ? Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 På baksiden av senteret. Torgveien 4. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 På baksiden av senteret. Torgveien 4. Det er greit for meg. Da bør vi andre møtes i ved Nydalen T-Bane-stasjon 17:00 - det er en helsikes masse biler på veien på den tiden av døgnet, så vi trenger den tiden hvis vi skal rekke Ski før stengetid. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jada. Bare vær der innen 18.20 dere, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Noen muligheter for å kjøre meg tilbake til Kolbotn etter turen, Tom? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 På baksiden av senteret. Torgveien 4. Det er greit for meg. Da bør vi andre møtes i ved Nydalen T-Bane-stasjon 17:00 - det er en helsikes masse biler på veien på den tiden av døgnet, så vi trenger den tiden hvis vi skal rekke Ski før stengetid. Tom tenker jeg heller drar til Oslo da, jeg skal være på stranda i morgen, men kan heller starte 10:30 og være der til 13:30 før jeg trener hjemme og drar til oslo, men sender deg sms Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 tenker jeg heller drar til Oslo da, jeg skal være på stranda i morgen, men kan heller starte 10:30 og være der til 13:30 før jeg trener hjemme og drar til oslo, men sender deg sms Tror det kan være varmt nok allerede 10:30 - så det høres ut som en god plan. Har en del å gjøre på jobben - så det er godt å slippe å dra frem og tilbake til Sandvika. Vi har en del kule lokasjoner vi kan rekke over i løpet av kvelden. Vi har stedet som Hvitsten og Drøbak i nærheten. Hvis vi går lei av åkre; mener jeg. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Noen muligheter for å kjøre meg tilbake til Kolbotn etter turen, Tom? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 tenker jeg heller drar til Oslo da, jeg skal være på stranda i morgen, men kan heller starte 10:30 og være der til 13:30 før jeg trener hjemme og drar til oslo, men sender deg sms Tror det kan være varmt nok allerede 10:30 - så det høres ut som en god plan. Har en del å gjøre på jobben - så det er godt å slippe å dra frem og tilbake til Sandvika. Vi har en del kule lokasjoner vi kan rekke over i løpet av kvelden. Vi har stedet som Hvitsten og Drøbak i nærheten. Hvis vi går lei av åkre; mener jeg. Tom Jeg er rimelig brun allerede, så ville bare bade og ta siste del med sol før jeg legger meg til å slappe av og roe ned kroppen, så den ikke svis helt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Noen muligheter for å kjøre meg tilbake til Kolbotn etter turen, Tom? Det går greit - må jo forbi uansett Dropper av alle på fornuftige steder. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå