tomsi42 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Ønske om purre er notert. Kun Youngstorget blir vel muligens litt snevert Men det er et fint sted å begynne. Så kan vi muligens gå opp til området rundt Fredensborgveien og Telthusbakken. Mye gammelt og fint der. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Telthusbakken gikk jeg første gang med dere, men har gått dere mange ganger senere, idyllisk der. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Kan dessverre ikke 1. mai allikevel. Skipper vi april-treff? Tror jeg skal få vanskeligheter med å blitt med, men det spørs jo når det blir. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg kan godt tenke meg en utflukt like ette påske. Det er lenge til først mai. Nå som vi har stilt klokka, så er det jo lyst lenge på kvleden, så vi kan ta utflukten en ukedag hvis det ikke er noen ledige helger. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 jeg reiser til Østerrike, Tyskland og Slovakia på torsdag og blir borte i 11 dager så det passer ikke i den første uken etter påske for min del. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Kanskje jeg skulle prøvd å få blitt med på noe slikt, snappe opp noen hemmeligheter fra de drevne. Bor litt utenfor Oslo, så jeg kan hvilkensomhelst dag, omtrent. Helst helger, da det blir mye mer tid. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg er veldig med på noe i april. Må passe litt inn med jobb/studier/fotballturer, men jeg er ganske fleksibel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Det er kanksje helgen 10-11.4 som vi bør sikte oss inn på da? Slik at vi ikke kommer for tett opp til 1. mai? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 søndag 11. april kommer jeg hjem fra feri. flyet lander cirka klokken 13 så hvis det ikek blir for sent kan det for min del legges litt sent på dagen slik at jeg rekker det Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Purring for #1: Søndag 11.04.2010 For søndagens eksursjon, skal vi lete etter vår tegn et passende sted? Eller frister det med en tur opp å titte på nye Holmenkollen ? Lenke til kommentar
lessis Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Purring for #1: Søndag 11.04.2010 Da kan ikke jeg være med. Står på stand på hagemessa søndag. Det er vel også et alternativ, men jeg anbefaler det ikke. Tok litt bilder i fjor, men egentlig ikke så mye å ta bilder av. Det er villmarksmesse også samtidig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Da kan ikke jeg være med. Står på stand på hagemessa søndag. Det er vel også et alternativ, men jeg anbefaler det ikke. Tok litt bilder i fjor, men egentlig ikke så mye å ta bilder av. Det er villmarksmesse også samtidig. Uff da. Sånn kombinert Lars Monsen og Finn Schjøll messe tror jeg at jeg vil stå over ... Tror gjerne at det ikke er så mye å ta bilde av. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvis vær, vind, sol og klokken står meg bi dukker også jeg opp hvor det nå måtte bli. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg er gjerne med på søndag . Er tid og sted bestemt? Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Tid og sted er bestemt ikke klarlagt enda. Kun dato. Men det kan vi jo gjøre nå. Jeg vil tro at kl. 16:00 er en bra tid. Hva med å lete etter vårtegn i slottsparken? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg kan ikke den helga. Skal på en annen fototur som til min store overraskelse er denne helgen og ikke neste. Sånn går det når man har påskeferie og er uten kalender nesten to uker... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Purring for #1: Søndag 11.04.2010 Jeg stiller hvis det ikke dukker opp noe uforutsett. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Slottsparken er greit for meg Francis Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Må høre med "sjefen".. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Enda en jævla no-go for meg med mindre det kommer lønn før tiden noe som er vel mer som å tro på julenissen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå