Christian86 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg overlever - jeg er jo "fotomodell" til vanlig så Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Orka dessverre ikke å blir med, men kan nesten love at jeg er med nesten gang. Kunne jo muligens vært kult med en foto treff ved sognsvannet en gang i våres/sommer? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Orka dessverre ikke å blir med, men kan nesten love at jeg er med nesten gang. Kunne jo muligens vært kult med en foto treff ved sognsvannet en gang i våres/sommer? Rundt Sognsvann er en god ide. Høres ut som et passende sted for en treff i mai. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Blir i Oslo på ettermiddagen den 28. april og formiddagen den 29.april. Mulig å få til noe fototur/fototreff/fotoguiding da? Ehh,- NHO har det visst med å endre datoer slik det passer dem... Jeg blir i Oslo ettermiddag lørdag 1.mai og søndag 2.mai. Har kjempelysst til å ta e fotorunde da hvis noen gidder å være med? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 I utgangspunktet så har jeg ikke noe på tapetet den dagen, så en fototur passer bra for meg. Er det noe spesiellt du vil se ? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 I utgangspunktet så har jeg ikke noe på tapetet den dagen, så en fototur passer bra for meg. Er det noe spesiellt du vil se ? Nei,- jeg vet ikke helt. Jeg har vært i oslo mange ganger før, men aldri med fotoutstyr. Så hvis det er noe dere vil legge opp til, så slenger jeg meg bare med. Hadde vært meget hyggelig å treffe så mnge som mulig av "oslo-gjengen" også. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Kan kanskje joine - men må se ann Lenke til kommentar
lessis Skrevet 19. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg er i Trondheim den helgen og håper at de ikke flytter treffet selv om det er 1. mai på lørdagen. Hva med å fotografere toget? Sikkert en del folk i byen den dagen? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) I utgangspunktet så har jeg ikke noe på tapetet den dagen, så en fototur passer bra for meg. Er det noe spesiellt du vil se ? Nei,- jeg vet ikke helt. Jeg har vært i oslo mange ganger før, men aldri med fotoutstyr. Så hvis det er noe dere vil legge opp til, så slenger jeg meg bare med. Hadde vært meget hyggelig å treffe så mnge som mulig av "oslo-gjengen" også. Nå har jeg fått litt mere opplysninger,- Jeg er antagelig ferdig med forhandlingene en gang på natten til 1.mai. 1.mai må vi ta en oppsummering på formiddagen, men da er jeg ledig hele ettermiddag/kveld 1.mai og hele 2.mai. Flyet mitt går kl 2020 fra gardermoen 2.mai. Jeg bor på Thon Hotel Spectrum. Noen som blir med på en tur? Endret 24. mars 2010 av Sille Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg blir gladelig med på tur. Vi kan satse på ettermiddagen den 1. Da har du sikkert fått sovet ut litt - det blir vel neppe noe resultat som gir grunn til å feire uasett hvilken part man hører til Lyset er jo bedre på ettermiddagen enn midt på dagen som er alternativet den 2. Vi kan da møtes f.eks. rundt kl. 16:00 ved hotellet du skal bo på. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 da er jeg også med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Kan sikkert slenge meg med jeg også.. bare gi meg en påminnelse så jeg husker det! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Purringer vil bli iverksatt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Purringer vil bli iverksatt Du må da ikke helt skjemme de bort, Tom :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Du må da ikke helt skjemme de bort, Tom :!: Skal vi klare å mønstre flere enn tre-fire stykker, så må det mases Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Du må da ikke helt skjemme de bort, Tom :!: Skal vi klare å mønstre flere enn tre-fire stykker, så må det mases :!: :!: ..mange som har nytt godt av den bortskjemmingen din Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 1. mai går flott for mitt vedkommende (tror jeg, må sjekke med skiftplanen min først). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Så lenge det er etter 1500 så er jeg med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Så lenge det er etter 1500 så er jeg med. 16:00 er etter 15:00 i følge min klokke, så det går nok bra Da gjenstår det bare å finne en god rute. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg TROR jeg kan. Trenger også "hjelp" til å huske det... Youngstorget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå