Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Har egentlig tenkt å kommei morgen. Men er ennå litt usikker. Jeg antar at det skal ikke være vanskelig å finne dere inne på Oslo S? Og det var klokken 13 som var tidspunktet for oppmøte? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Og det var klokken 13 som var tidspunktet for oppmøte? Hvor fikk du det klokkeslettet fra? Kan ikke se at noe annet enn kl. 14:00 er nevnt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Det var ikke jeg.. det var "leif" som sto for det klokkeslettet. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg dukker også garantert opp. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Kan ikke love at jeg kommer, så hvis du ser denne posten tomsi, så trenger du ikke ta med laptopen:) Det som vill være avgjørende er åssen formen er, blir nemlig noen øl i kveld Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Kan ikke love at jeg kommer, så hvis du ser denne posten tomsi, så trenger du ikke ta med laptopen:) Det som vill være avgjørende er åssen formen er, blir nemlig noen øl i kveld Den er grei. Det er en del øl her også. Men det hindrer ikke meg i møte opp i morgen Men da kan det være greit å ikke bære en laptop også Har egentlig tenkt å kommei morgen. Men er ennå litt usikker. Jeg antar at det skal ikke være vanskelig å finne dere inne på Oslo S? Og det var klokken 13 som var tidspunktet for oppmøte? Du finner oss - en gruppe vakre mennesker med fotobag/sekk og skarpt øye Endret 6. mars 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Stiller opp jeg også. Trenger forøvrig ikke slagvåpen, holder med et bilde (fra fotomessen) ikke sant Christian86 Du hakke sett 200 f2 med solgreia på en d3x tydeligvis (Må teste den litt, også med TC før jeg stikker til kirkenes i påsken) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 I'm there - har med slagvåpen har du stort nok kamera kan vel det altid brukes som slagvåpen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Det var ikke jeg.. det var "leif" som sto for det klokkeslettet. Du burde ikke høre på Leif, bare tullprat fra den kanten... Du hakke sett 200 f2 med solgreia på en d3x tydeligvis (Må teste den litt, også med TC før jeg stikker til kirkenes i påsken) Har du tenkt å ta med 200 f/2 i morgen? I så fall får ikke den være mye i fred. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Gjør det enkelt for meg selv, D3 med AF-S 24-70mm og kanskje AF-D 180mm f/2.8. D3 fungerer forøvrig utmerket som slagvåpen, har sett bilde av D3 med blod og hårtuster som fungerte like bra etterpå Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Gjør det enkelt for meg selv, D3 med AF-S 24-70mm og kanskje AF-D 180mm f/2.8. D3 fungerer forøvrig utmerket som slagvåpen, har sett bilde av D3 med blod og hårtuster som fungerte like bra etterpå Det spørs om de med manglende blod og hårtuster fungerte like bra etterpå da. Jeg tar evt. med AF 35-70mm og MF 180mm f/2.8. Kamerahuset lider foreløpig under mangel på nevnte substanser. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Og det var klokken 13 som var tidspunktet for oppmøte? det er vel klokken 14. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Gjør det enkelt for meg selv, D3 med AF-S 24-70mm og kanskje AF-D 180mm f/2.8. D3 fungerer forøvrig utmerket som slagvåpen, har sett bilde av D3 med blod og hårtuster som fungerte like bra etterpå Det spørs om de med manglende blod og hårtuster fungerte like bra etterpå da. Jeg tar evt. med AF 35-70mm og MF 180mm f/2.8. Kamerahuset lider foreløpig under mangel på nevnte substanser. Om jeg ikke husker feil var det demonstranter som prøvde å ta fra en pressfotograf kamera, han var naturligvis ikke enig Sensorrens på D3 også gjennomført, så nå er jeg seriøst klar for morgendagen Edit: Må naturligvis ikke glemme GPS! *hente* Endret 6. mars 2010 av TGB Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 GPS må vi ha med. Da sees vi om litt under en og en halv time. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Takk for flott tur i dag! Sitter og går igjennom bilder nå, mens jeg venter på at bildetråden kommer opp - er det noen av dere som var med som ikke vil avbildes på internett? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Takk for flott tur i dag! Sitter og går igjennom bilder nå, mens jeg venter på at bildetråden kommer opp - er det noen av dere som var med som ikke vil avbildes på internett? Det ble nok en del blinkskudd tenker jeg. Bildetråden er nå klar. Tråden ble noe forsinket da jeg måtte bytte et dekk før jeg kunne kjøre hjem. Hvorfor punkerer man alltid når det minst passende? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Ai, punktering er kjedelige greier! Jeg har begynt å sile, men det vil nok ta litt tid... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Takk for flott tur i dag! Sitter og går igjennom bilder nå, mens jeg venter på at bildetråden kommer opp - er det noen av dere som var med som ikke vil avbildes på internett? Jeg har ingen hemmeligheter, så det er bare å legge meg ut! Lenke til kommentar
lessis Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Takk for flott tur i dag! Sitter og går igjennom bilder nå, mens jeg venter på at bildetråden kommer opp - er det noen av dere som var med som ikke vil avbildes på internett? Det ble tatt noen nærbilder av meg så jeg, og disse vil jeg helst ikke se ute på forumet. Takker for en hyggelig tur i dag. Har ikke fått sett bildene mine enda. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 ai, jeg skal ta bort med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå