tomsi42 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Fototreffene er trivelige - vi tar en masse bilder, prater rundt om løst og fast. Det er plass for folk i alle aldre og med all slags bakgrunn. Så du er hjertelig velkommen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 det burde vel absolutt kunne gå ann. jeg er på fjellet neste helg og kan ikke da. Ettersom det er vinterferie uken før, så er det vel mange som er borte neste helg. Så den 6.3 eller 7.3 bør passe bra Denne bor jeg vel prove pa (ja - er i Polen na, og de andre snakker et sprak jeg ikke forstar baret av, sa roter pa nettet) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 dan83: tomsi42 har bøttevis med fotoutstyr men han er en av de triveligste karene jeg noen sinne har møtt, selv om jeg bare har et objektiv til speilreflekskameraet mitt . Christian86 : du bare har å komme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Jaja.. kanskje jeg skal også slenge meg med.. så kanskje jeg lærer noe jeg også.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 jeg kan nesten garantere deg at du lærer noe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 jeg kan nesten garantere deg at du lærer noe. Alle lærer noe på disse turene, vi blir kjent og har det som kalles "a good time". Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 jeg kan nesten garantere deg at du lærer noe. Alle lærer noe på disse turene, vi blir kjent og har det som kalles "a good time". derfor jeg alltid snakker mer enn tar bilder? ilpostino: jada - skal komme, sa lenge jobb ikke forhindrer Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Ser jeg må legge utenlandsturene mine til andre datoren. Den helgen er jeg i Hamburg og tar bilde av fotballspillere og ølflasker. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Ser jeg må legge utenlandsturene mine til andre datoren. Den helgen er jeg i Hamburg og tar bilde av fotballspillere og ølflasker. Ta bilder av ølflasker? Jeg drikker av de, jeg Det blir flere muligheter. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) [quote name='tomsi42' date='19. februar 2010 - 12:42' timestamp='1266579733' Ettersom det er vinterferie uken før, så er det vel mange som er borte neste helg. Så den 6.3 eller 7.3 bør passe bra Åssen er de fototreffene deres egentlig? Er det bare gamlinger eller også plass til unge og dumme som meg? Fototreffene er trivelige - vi tar en masse bilder, prater rundt om løst og fast. Det er plass for folk i alle aldre og med all slags bakgrunn. Så du er hjertelig velkommen. Lørdag 6/3 blir jeg 24 T.o.m. jeg var velkommen Det har ingenting å si om du er ung eller gammel, alle er like dumme. Edit: Haha... trur den nye forum-greia er litt syk. Endret 21. februar 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Værmeldingen for neste helg er lovende. Sol og ca -5 grader. Perfekt for en eksursjon. For min del, så passer lørdag best. Hvordan passer det for dere? Er det noen bestemte ønsker på sted å fotografere ? edit: Hjelper lite å sjekke værmelding neste helg; da det er en uke for tidlig ... Endret 22. februar 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Hvilken lørdag er det snakk om? Hvis det er 27. februar så kan jeg, mer usikker på 6. mars, men det kan ordne seg det og. Motiver er det jo overalt, men det er lenge siden jeg har rusla langs Akerselva, så det kan være forslaget fra meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Det var den 6. jeg tenkte på - mest fordi det er vinterferie denne uken og en del kommer ikke ned fra fjellet for utpå søndags kveld ... Akerselva er ikke et dumt forslag. Starte fra Oslo S da kanskje, og jobbe oss oppover til vi er lei? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg kan nok ingen av dagene, så dere får ha det moro uten meg... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Etter å ha forhørt meg litt rundt, så ser det ut som om det passer bedre på søndag enn lørdag. Så da endrer jeg planene til følgende: Tid: Søndag 7.3 kl. 14:00 Møtested: Oslo S - i ventehallen ved infotavlene Rute: Følge Akerselva opp et passende stykke. Jeg tror det er lurt med et vær-forbehold. Hvis det blir for kaldt; så utsetter vi turen. Hvem kommer? Endret 6. mars 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
lessis Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Tid: Søndag 7.3 kl. 14:00 Møtested: Oslo S? Rute: Følge Akerselva opp et passende stykke. Dette var en tid som passet mye bedre. En stille rolig søndagstur opp langs elva kan en jo se frem til med glede og håpe at værgudene er med oss den dagen. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg tror jeg kommer. Søndag passer dårligere for meg. Alle til lags kan ingen gjera, eller noe sånn... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har veldig lyst til å henge meg på denne gangen - Akerselven pleier å levere noen fine bilder. Jeg må lodde stemningen litt hjemme (og det fordrer timing). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Du får ha lykke til, Anew. Du er savnet. Det ser ihvertfall ut som om værgudene er med oss Lenke til kommentar
TGB Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg gjør et forsøk på å dukke opp jeg også. Ser ut som alle jobbrelaterte kriser er "lukket" innen fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå