Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da går jeg offline og håper på stort oppmøte på Oslo S om ca 90 minutter.

Nå er det klart at jeg kommer også. :)

Stort oppmøte var det ikke, (sammenlignet med Trondheims-treffene da :!: ) , men vi som var der, fikk jo gjort litt utav det...flott rute synes jeg, lærte nye steder og bygninger i Oslo jeg....fin samling til neste fotoboken min,...nytt og hyggelig bekjentskap med kaian også...synes vi fant en fin tone jeg. Spesielt da han delte den gode lunchen sin på restaurant både med Tom og meg. Lite, men meget hyggelig treff, fant veien både til og fra, fikk mine daglige kilometrer, vandret gjennom idylliske Vår Frelsers Gravlund og Telthusbakken i tussmørket tilbake (med Knausgård på øret da)...Takker for et meget hyggelig treff :yes:

RandiA

Lenke til kommentar
Hvem kom? :)

 

På tidspunktet dere lekte med kameraene var vel jeg i Kongsvinger :p

Vinger er trivelig, ble det bilder av det?

 

Tomsi, RandiA og undertegnede kom. I følge RandiA så har Oslotreffene litt igjen før de kan måle seg med Trøndertreffene i oppslutning.

Endret av kaian
Lenke til kommentar
Hvem kom? :)

 

På tidspunktet dere lekte med kameraene var vel jeg i Kongsvinger :p

Vinger er trivelig, ble det bilder av det?

 

Tomsi, RandiA og undertegnede kom. I følge RandiA så har Oslotreffene litt igjen før de kan måle seg med Trøndertreffene i oppslutning.

 

Vi har vært flere - men av en eller annen grunn frister sjeldent -10 grader til å stumpe rundt i snøen for mye :p

Lenke til kommentar
Hm.

Det antyder kanskje at bartefolket er tøffere enn de kafevandrende glattkjakene?

:!: :!: har funnet ut at varmeposer/puter kjøpt på CO er løsenet for meg, i vanter og sko...lurt. Men jeg tror nok vi i Trondheim har vært "flinkere" til mange "kald-turer" enn Oslo-gjengen. Vi har hatt det utrolig fint likevel, egentlig alltid bra vær har vi hatt, enda ikke regn på noen av fototreffene.

RandiA

Lenke til kommentar
Hm.

Det antyder kanskje at bartefolket er tøffere enn de kafevandrende glattkjakene?

Sjelden at jeg er glattkjaket da. Ute i kulda var jeg også, siden jeg gikk en 10000m fellesstart på Valle Hovin på formiddagen.

 

Hadde tenkt å slenge meg med på treffet, men måtte prioritere rusling i elektrobutikker pga kjøleskaptrøbbel.

Lenke til kommentar
jeg må tydeligvis følge bedre med på denne tråden.

Du er ikke alene om det.

 

Det er tydeligvis noen sofagriser her, ettersom de synes -10 grader er dyreplageri ;) Det finnes ikke dårlige klær, bare dårlig vær :p

 

Det er vel håp om det er litt mildere om et par uker. Alternativt kan vi jo dra på museumbesøk til Horten (Preus fotomuseum).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...