kaian Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Da går jeg offline og håper på stort oppmøte på Oslo S om ca 90 minutter. Nå er det klart at jeg kommer også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Da går jeg offline og håper på stort oppmøte på Oslo S om ca 90 minutter. Nå er det klart at jeg kommer også. Stort oppmøte var det ikke, (sammenlignet med Trondheims-treffene da :!: ) , men vi som var der, fikk jo gjort litt utav det...flott rute synes jeg, lærte nye steder og bygninger i Oslo jeg....fin samling til neste fotoboken min,...nytt og hyggelig bekjentskap med kaian også...synes vi fant en fin tone jeg. Spesielt da han delte den gode lunchen sin på restaurant både med Tom og meg. Lite, men meget hyggelig treff, fant veien både til og fra, fikk mine daglige kilometrer, vandret gjennom idylliske Vår Frelsers Gravlund og Telthusbakken i tussmørket tilbake (med Knausgård på øret da)...Takker for et meget hyggelig treff RandiA Lenke til kommentar
kaian Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Takker for et meget hyggelig treff I lige måde, jeg koste meg også! Det ble vel en seksti eksponeringer på meg, og andelen keepers krøp opp over 10%, så det var en fotografisk meget vellykket dag i tillegg. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Hvem kom? På tidspunktet dere lekte med kameraene var vel jeg i Kongsvinger Lenke til kommentar
kaian Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hvem kom? På tidspunktet dere lekte med kameraene var vel jeg i Kongsvinger Vinger er trivelig, ble det bilder av det? Tomsi, RandiA og undertegnede kom. I følge RandiA så har Oslotreffene litt igjen før de kan måle seg med Trøndertreffene i oppslutning. Endret 31. januar 2010 av kaian Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Hvem kom? På tidspunktet dere lekte med kameraene var vel jeg i Kongsvinger Vinger er trivelig, ble det bilder av det? Tomsi, RandiA og undertegnede kom. I følge RandiA så har Oslotreffene litt igjen før de kan måle seg med Trøndertreffene i oppslutning. Vi har vært flere - men av en eller annen grunn frister sjeldent -10 grader til å stumpe rundt i snøen for mye Lenke til kommentar
fototim Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Hm. Det antyder kanskje at bartefolket er tøffere enn de kafevandrende glattkjakene? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Hm. Det antyder kanskje at bartefolket er tøffere enn de kafevandrende glattkjakene? :!: :!: har funnet ut at varmeposer/puter kjøpt på CO er løsenet for meg, i vanter og sko...lurt. Men jeg tror nok vi i Trondheim har vært "flinkere" til mange "kald-turer" enn Oslo-gjengen. Vi har hatt det utrolig fint likevel, egentlig alltid bra vær har vi hatt, enda ikke regn på noen av fototreffene. RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Hm. Det antyder kanskje at bartefolket er tøffere enn de kafevandrende glattkjakene? Sjelden at jeg er glattkjaket da. Ute i kulda var jeg også, siden jeg gikk en 10000m fellesstart på Valle Hovin på formiddagen. Hadde tenkt å slenge meg med på treffet, men måtte prioritere rusling i elektrobutikker pga kjøleskaptrøbbel. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Var på ferie, så jeg glipp av moroa jeg også. Men synes at fototur i -10 grader er dyreplageri... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 jeg må tydeligvis følge bedre med på denne tråden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 jeg må tydeligvis følge bedre med på denne tråden. Du er ikke alene om det. Det er tydeligvis noen sofagriser her, ettersom de synes -10 grader er dyreplageri Det finnes ikke dårlige klær, bare dårlig vær Det er vel håp om det er litt mildere om et par uker. Alternativt kan vi jo dra på museumbesøk til Horten (Preus fotomuseum). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 kunne vært interesant med museumsbesøk. etter et par dager intens lesing har jeg nesten kommet meg gjennom boken The Complete Guide to Digital Photography. var ikke helt det jeg forventet men fikk iallefall et par nyttige tips der. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Alternativt kan vi jo dra på museumbesøk til Horten (Preus fotomuseum). Jeg er med på den Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Hvordan er stemningen hos folket? Er det fortsatt for kaldt til en eksursjon, eller skal vi prøve å få til noe om en eller to ukers tid? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 det burde vel absolutt kunne gå ann. jeg er på fjellet neste helg og kan ikke da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 det burde vel absolutt kunne gå ann. jeg er på fjellet neste helg og kan ikke da. Ettersom det er vinterferie uken før, så er det vel mange som er borte neste helg. Så den 6.3 eller 7.3 bør passe bra Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Den helgen passer for meg, hvis vi møtes forholdsvis tidlig, si kl 13-14. Blir det kaldere enn -10, melder jeg pass. Det er en myte at det ikke finnes dårlig vær, bare dårlig klær. Jeg nekter å fotografere med hansker...! PS! Finnes det noe vi kan fotografere innendørs? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er også tilhenger av klokken 13-14. Vi får jo håpe på litt mildere vær - mars er vel en vårmåned Vi var inne på teknisk museum en gang i fjor. Det var forsåvidt greit nok. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Åssen er de fototreffene deres egentlig? Er det bare gamlinger eller også plass til unge og dumme som meg? Burde vell kanskje vente til jeg har litt bedre utstyr å briefe med, ha ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå