Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I det minste kan jeg frakte 70-200, 200, D700 og d3x i den uten problemer, samt vaio og macbook pro - skal ikke si det var bortkastet, lastekapasiteten er jo enorm ;D
Det fulgte med en Volvo FH16 til å dra den? ;-)

Han kjøpte vell en Audi Q7 i samme slengen.

 

JEG VIL HA SOMMER. Er så uinspirert om dagen, spesielt mtp å ta bilder ute.

Lenke til kommentar
I det minste kan jeg frakte 70-200, 200, D700 og d3x i den uten problemer, samt vaio og macbook pro - skal ikke si det var bortkastet, lastekapasiteten er jo enorm ;D
Det fulgte med en Volvo FH16 til å dra den? ;-)

Han kjøpte vell en Audi Q7 i samme slengen.

 

JEG VIL HA SOMMER. Er så uinspirert om dagen, spesielt mtp å ta bilder ute.

 

Kjøper heller X5, Tourage eller Range Rover - de ser av en aller annen grunn mye penere ut utvendig, Q7 ser ut som et monster :p

 

Mye fint ute - bare så kaldt til tider ;)

Lenke til kommentar
Kjøper heller X5, Tourage eller Range Rover - de ser av en aller annen grunn mye penere ut utvendig, Q7 ser ut som et monster :p

Bra vi er forskjellige, for min del er bil noe man bruker for å komme fra A til B. Den gamle døve Astra 98 modellen min med en ekstremt sløv 1.4 motor gjør jobben. Koster nesten ingenting heller :)

Lenke til kommentar
Nå er jeg Audi Fanboy, Audi Q5en er jo mindre.. Hadde uansett valgt en Land Cruiser fremfor en Range Rover.

 

aah - godt poeng, var Land Cruiser jeg tenkte på, blandet kortene - men Q7 har en stygg bakdel blant annet, og fremdelen ser ut som et monster uansett :)

Land Cruiser er iværtfall den som vinner flest tester og danker ut de fleste.

 

Q7 sin bakdel er awezome :D Men nå liker Bmw X6 sin bakdel fremfro X5 sin, selvom man må løfte ting utrolig høyt for å putte ting baki.

 

En ting er iværtfall klart. ALDRI MERE FORD! Fiestan jeg har nå har jeg kosta på alt for mye.

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Nå er vel ikke dette Chattetråden?

 

Bil kan vi diskutere på fototreffet den 30.01? Kanskje vi ser noen vi kan ta bilde av også :p

 

festbrems - første saklige diskusjon Remi og jeg har hatt, også ødelegger du :p

 

men du har rett - jeg skal ut på byen nå, kanke dille vekk siste dag på hotellrommet, men bena har gått for mye, så trengte en pause :p

Lenke til kommentar
Jeg kommer kanskje, men det avhenger litt av hva som skjer ellers rundt meg i morgen. Er det bestemt noe tid og sted enda?

Dagens plan er besskrevet i denne posten.

 

Kort resyme: Oslo S kl. 13:00, rundt Oslo S Kirkeristen, Domkirken, Gamle rådhus, Oslo rådhus, havna, Aker brygge.

 

edit: litt feil i resymeet. Møteplassen er inne på Oslo S på den åpne plassen foran infotavlene.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Gjett hvem som har lagt omfattende planer for meg i morgen! Hagen min er nok tom kl. 11 ja... :shrug:

 

har du noen gang fritid - eller er det slik at med en gang en er gift, så er en, en annens eiendom? :p

Nei, det er ikke sånn det funker. Slik funker det:

-det sitter to stk ved spakene. Er ikke begge enig, bærer det av sted :)

 

Mvh en som har det som Anew

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...