Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

OK, fint -- jeg kommer også, men jeg vet ikke helt eksakt når.

 

Jeg SMS-er deg rundt kl 13, ikke vent på meg om jeg ikke er der da. Evt har jeg gått inn alt. :)

Den er god.

 

PS! Søker herved om disp til ett innkjøp. Har bestemt meg for et S90. Noen som vet om det er noen tilbud?

Disp er innvilget. JP har den til 2999,- i katalogen sin. Det tror jeg er en grei pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte å ta en liten foto-runde rindt nittelva rett utenfor lillestrøm på lørdag, sånn ca 16.00. Noen andre som kunne tenkt å blitt med?

Høres ut som en god ide; men rekker det desverre ikke.

 

Men har du tid; så kan du ble med neste lørdag (den 30.) Da har vi fint besøk fra Trondhjem (RandiA), så da blir det en liten eksursjon i Oslo.

 

Vi trenger bare å avtale tidspunkt og sted.

Lenke til kommentar
Tenkte å ta en liten foto-runde rindt nittelva rett utenfor lillestrøm på lørdag, sånn ca 16.00. Noen andre som kunne tenkt å blitt med?

Høres ut som en god ide; men rekker det desverre ikke.

 

Men har du tid; så kan du ble med neste lørdag (den 30.) Da har vi fint besøk fra Trondhjem (RandiA), så da blir det en liten eksursjon i Oslo.

 

Vi trenger bare å avtale tidspunkt og sted.

 

 

Er desverre i Stavanger den helga.. Skal bygge litt på hytta å ta en eksursjon i gamle stavanger og omegn :)

Lenke til kommentar

Angående Oslo-treff 30.01.10:

 

Det er vel på tide å komme med et velfundert forslag på tur. Som sagt, så er RandiA i omegnen og da må vi jo finne på noe. Jeg har følgende forslag.

 

1. Vi møtes på Oslo S kl. 13:00 (sharpish ;))

2. Vi går opp til Kirkeristen og Domkirken.

3. Så fortsetter vi bort til området rundt det gamle rådhus.

4. Også ned til det nye rådhuset.

5, Så vandrer vi litt rundt havna og ser på gamle båter osv.

6. Så ser vi på den nye isskulpturen som er satt opp ved Aker brygge.

7. Hvis vi orker mer; så kan vi se litt rundt Aker brygge. Ellers så finner vi oss en koselig kafe eller baker. Eller begge deler.

 

Høres det ut som en plan?

 

Tom

Lenke til kommentar

Hørtes ut som en flott plan, Tom...men ikke føl dere forpliktet til å ha et foto-treff fordi jeg tilfeldigvis er i Oslo. (Ikke at jeg forsmår, det har jo vært kjempe-hyggelig de gangene jeg har kunnet delta med dere. ) Men passer det at dere skal ha et treff likevel, så er det jo greit. :yes:

RandiA

Lenke til kommentar
Konsepte "lure" funker dårlig når du offentliggjør det her da :p

Er ikke du lettlurt da? Det var ikke bare undertegnede som endte opp med en LowePro sekk etter Fotomessa.

Snakker vi om den største fotosekken i verden (ref: Christian sin) ? :D

 

I det minste kan jeg frakte 70-200, 200, D700 og d3x i den uten problemer, samt vaio og macbook pro - skal ikke si det var bortkastet, lastekapasiteten er jo enorm ;D

 

Så lettlurt meg et visst sted!:p

Lenke til kommentar
Konsepte "lure" funker dårlig når du offentliggjør det her da :p

Er ikke du lettlurt da? Det var ikke bare undertegnede som endte opp med en LowePro sekk etter Fotomessa.

Snakker vi om den største fotosekken i verden (ref: Christian sin) ? :D

 

I det minste kan jeg frakte 70-200, 200, D700 og d3x i den uten problemer, samt vaio og macbook pro - skal ikke si det var bortkastet, lastekapasiteten er jo enorm ;D

 

Så lettlurt meg et visst sted!:p

Ingen som sier noe på lastekapastiten, men den gir vel ordene stor fotosekk en helt ny betydning :D

 

Edit:

Lowepro kommer sikkert snart med fortelt også som accessory :)

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...