Anew Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg må ut en tur nå; men sjekker inn om en snau times tid. Hvis de resterende er interessert i å utsettte dette en uke, så er det OK for min del. Veldig gjerne. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg må ut en tur nå; men sjekker inn om en snau times tid. Hvis de resterende er interessert i å utsettte dette en uke, så er det OK for min del. Veldig gjerne. Ok. Da satser vi på den 27.12 istedet. Tror folk er litt mindre stresset da. Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 27. kan jeg ikke, dessverre... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Det kunne visst ikke jeg heller... Endret 20. desember 2009 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Når er det dere har tid da ? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 tilsynelatende aldri. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Når er det dere har tid da ? Umulig for meg 27. (som det også var i dag). En del familietragedier som må utspilles i romjula for flere antar jeg. Men foreløpig ser 28. og 29. greie ut for meg (30. går ikke). Anew virker en smule resignert, må vi samle inn til en oppmuntring? Eller vent litt, Akamboka 2009 har jo kommet, det må da være en oppmuntring god nok for alle og enhver. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Da får dere prøve finne på noe i romjula (men uten meg). Jeg drar til Trysil den 28. og kommer ikke tilbake før nyåret. og tiden før den 27. så er det jobb og Gressvik-besøk som står på tapetet. Tom Endret 20. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Umulig for meg 27. (som det også var i dag). En del familietragedier som må utspilles i romjula for flere antar jeg. Men foreløpig ser 28. og 29. greie ut for meg (30. går ikke).28. tidlig på dagen (ferdig til ca kl 14) passer for meg, 29. kan også gå, men 28. er best... Vi kan jo ta treffet i hagen til Anew, så kan han også være med ;-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Det er mulig at jeg kan grine meg til noe som er ferdig kl. 14. den 28. For så å reise til Trysil etter det. Tar vi det i hagen til Anew, så får han nok bli med neste gang også - et annet sted Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Tar vi sikte på mandag 28. da? Ca. kl. 11? Hvor har vi lyst til å ta bilder hen :-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Tar vi sikte på mandag 28. da? Ca. kl. 11? Hvor har vi lyst til å ta bilder hen :-) Bortsett fra i hagen til Anew? Uansett hvor det er så kan jeg antakelig stille. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Det høres bra ut med kl. 11. Er ikke så nøye for meg hvor det er hen. Men det bør vel være litt vinterlig Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Det høres bra ut med kl. 11. Er ikke så nøye for meg hvor det er hen. Men det bør vel være litt vinterlig Fortsatt tider det passer dårlig for meg. Å finne noe vinterlig bør ikke by på problemer... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Det høres bra ut med kl. 11. Er ikke så nøye for meg hvor det er hen. Men det bør vel være litt vinterlig Da er vel hagen til Anew sikkert et greit utgangspunkt :-) Det er jo flere greie plasser i Bærum, Bærums Verk har jeg vært et par ganger. Hva har vi lyst å ta bilde av? Natur, arkitektur, mennesker, action og snø? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Bærums Verk frister litt, må jeg si. Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Bærums Verk frister litt, må jeg si.Det er jo nærmest for flere av oss. Men om det kommer andre forslag skal jeg ikke være vanskelig :-D Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Jeg skal til Nydalen etter treffet, slik at noe i nærheten av det passer meg også Tom Endret 23. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Det høres bra ut med kl. 11. Er ikke så nøye for meg hvor det er hen. Men det bør vel være litt vinterlig Da er vel hagen til Anew sikkert et greit utgangspunkt :-) Det er jo flere greie plasser i Bærum, Bærums Verk har jeg vært et par ganger. Hva har vi lyst å ta bilde av? Natur, arkitektur, mennesker, action og snø? Dere er selvsagt velkomne i hagen min! Det er riktignok et stykke unna Bærums Verk, men jeg har jo klart å fylle 3-4 fester primært med bilder fra 'round our way... Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Sitter på toget da og er ikke i Oslo før nærmere kl 3. Dere får ha et fint treff. God jul til dere alle her fra Bergen på kvelden før kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå