Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når er det dere har tid da ?

Umulig for meg 27. (som det også var i dag). En del familietragedier som må utspilles i romjula for flere antar jeg. Men foreløpig ser 28. og 29. greie ut for meg (30. går ikke).

 

Anew virker en smule resignert, må vi samle inn til en oppmuntring? Eller vent litt, Akamboka 2009 har jo kommet, det må da være en oppmuntring god nok for alle og enhver.

Lenke til kommentar
Umulig for meg 27. (som det også var i dag). En del familietragedier som må utspilles i romjula for flere antar jeg. Men foreløpig ser 28. og 29. greie ut for meg (30. går ikke).
28. tidlig på dagen (ferdig til ca kl 14) passer for meg, 29. kan også gå, men 28. er best...

 

Vi kan jo ta treffet i hagen til Anew, så kan han også være med ;-)

Lenke til kommentar
Det høres bra ut med kl. 11. Er ikke så nøye for meg hvor det er hen. Men det bør vel være litt vinterlig ;)
Da er vel hagen til Anew sikkert et greit utgangspunkt :-)

 

Det er jo flere greie plasser i Bærum, Bærums Verk har jeg vært et par ganger. Hva har vi lyst å ta bilde av? Natur, arkitektur, mennesker, action og snø?

Lenke til kommentar
Det høres bra ut med kl. 11. Er ikke så nøye for meg hvor det er hen. Men det bør vel være litt vinterlig ;)
Da er vel hagen til Anew sikkert et greit utgangspunkt :-)

 

Det er jo flere greie plasser i Bærum, Bærums Verk har jeg vært et par ganger. Hva har vi lyst å ta bilde av? Natur, arkitektur, mennesker, action og snø?

Dere er selvsagt velkomne i hagen min! :D Det er riktignok et stykke unna Bærums Verk, men jeg har jo klart å fylle 3-4 fester primært med bilder fra 'round our way...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...