k.n.b Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Har knapt tatt et bilde siden forrige treff, så det er vel på tide. En smule travelhet må imidlertid påregnes, så jeg er usikker på om det går. Kan kanskje joine i skumringen hvis jeg finner dere et eller annet sted. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Jess! Svigers kommer for pepperkakebaking på søndag, og det betyr at jeg kan snike meg unna. Kommer. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Skulle ønske at timeplanen var litt slakkere på søndag. Det er fest på lørdag med dertil sen morgen antagelig. Må pakke for å dra nordover mandag. En liten julekonsert på søndag står også på planen, så jeg står over denne gangen. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Skulle gjerne vært med, men drar på juleferie samme dag. Dere får kose dere med mange flotte motiver. Ser frem til mange flotte bilder etter treffet. Tips til julestemning; hva med arrangementet foran rådhuset? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Skulle ønske at timeplanen var litt slakkere på søndag. Det er fest på lørdag med dertil sen morgen antagelig. Må pakke for å dra nordover mandag. En liten julekonsert på søndag står også på planen, så jeg står over denne gangen. Skulle gjerne vært med, men drar på juleferie samme dag. Det var synd. Dere får ha en god juleferie. Vi ses på nyåret. Dere får kose dere med mange flotte motiver. Ser frem til mange flotte bilder etter treffet. Tips til julestemning; hva med arrangementet foran rådhuset? Det høres ut som en god ide. Går vi lei, så kan vi alltids tusle bort til festningen eller Aker brygge. Tom Lenke til kommentar
lessis Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Foreslår et nytt treff i samme slengen. På Lillestrøm skal det arangeres fotomess 15. 17. januar samtidig som reiselivsmessen. Hva med et litt anderledes treff og sikle over flotte bilder og utstyr? http://fotomessen.com/ På fotopia ligger også en rabattkupong som kan tas med og som gir rabatt på inngangsbiletten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Foreslår et nytt treff i samme slengen. På Lillestrøm skal det arangeres fotomess 15. 17. januar samtidig som reiselivsmessen. Hva med et litt anderledes treff og sikle over flotte bilder og utstyr?http://fotomessen.com/ På fotopia ligger også en rabattkupong som kan tas med og som gir rabatt på inngangsbiletten. Det er et meget godt forslag, lessis. vi skal vel klare å skvise inn litt fotografering samtidig. Tom Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Foreslår et nytt treff i samme slengen. På Lillestrøm skal det arangeres fotomess 15. 17. januar samtidig som reiselivsmessen. Hva med et litt anderledes treff og sikle over flotte bilder og utstyr?http://fotomessen.com/ På fotopia ligger også en rabattkupong som kan tas med og som gir rabatt på inngangsbiletten. Det er et meget godt forslag, lessis. vi skal vel klare å skvise inn litt fotografering samtidig. Tom Drar på juleferie på lørdag, så jeg er ikke med denne gangen, men i januar er jeg med. Har allerede billett til reiselivsmessen via jobben, og den gjelder for både foto og reiseliv Skal se om det er mulig å oppdrive noen ekstra billetter som jeg kan ta med. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg kan heller ikke være med denne gangen. Frister moderat dessuten å ta bilder ute i -15... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg kan heller ikke være med denne gangen. Frister moderat dessuten å ta bilder ute i -15... Du vil bli savnet du også. Det blir ikke fult så kaldt, kun rundt -9. Det må vi tåle. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hvem er med så langt? Euklid, Tom, knb og meg? k-ryeng? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hvem er med så langt? Euklid, Tom, knb og meg? k-ryeng? Det blir vel noe slikt. Tom Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg skal prøve å komme meg innover mot Tigerstaden i morgen, regner med å kjøre bil (hvis noen fra Tønsbergområdet vil hive seg på kan har jeg alltids en ledig plass). Er det noen egnede parkeringsplasser i nærheten? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg skal prøve å komme meg innover mot Tigerstaden i morgen, regner med å kjøre bil (hvis noen fra Tønsbergområdet vil hive seg på kan har jeg alltids en ledig plass). Er det noen egnede parkeringsplasser i nærheten? Du kan jo sjekke med Ildhode - han holder til i Tønsberg. Det er parkeringhus (veldig dyrt) i Aker Brygge. Ikke fullt så dyrt i Munkedamsveien. Gratis i gatene bak Konserthuset (f.eks. Ruseløkkveien). Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Oslo sentrum er Guds rettferdige straff til bilister. Når skulle vi treffes? Vi har ikke mange minuttene med fotolys for tiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Passer kl 13:00 ? Eller vil dere begynne før ? Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Passer kl 13:00 ? Eller vil dere begynne før ? Tom Hørte ingen protester eller kommentarer på denne? Hvor skal vi møtes? Utenfor fredssenteret (Altså gamle vestbanen)? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Works for me. Edit: nå var det vist galt av meg å gå ut like vel, så da blir det ikke noe av fra min side. Endret 20. desember 2009 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 OK. Jeg kom på nå at jeg fikk PM fra Euklid sent i gårkveld at han brygget på noe og forventet at han var siyk idag. Og da jeg ikke har hørt noe mer, så ser det slik ut. Da er det bare k.n.b og k.ryeng og undertegnede igjen da? Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg må ut en tur nå; men sjekker inn om en snau times tid. Hvis de resterende er interessert i å utsettte dette en uke, så er det OK for min del. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå