Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske at timeplanen var litt slakkere på søndag. Det er fest på lørdag med dertil sen morgen antagelig. Må pakke for å dra nordover mandag. En liten julekonsert på søndag står også på planen, så jeg står over denne gangen.

 

Skulle gjerne vært med, men drar på juleferie samme dag.

Det var synd. Dere får ha en god juleferie. Vi ses på nyåret.

 

Dere får kose dere med mange flotte motiver. Ser frem til mange flotte bilder etter treffet.

 

Tips til julestemning; hva med arrangementet foran rådhuset?

Det høres ut som en god ide. Går vi lei, så kan vi alltids tusle bort til festningen eller Aker brygge.

 

Tom

Lenke til kommentar
Foreslår et nytt treff i samme slengen. På Lillestrøm skal det arangeres fotomess 15. 17. januar samtidig som reiselivsmessen. Hva med et litt anderledes treff og sikle over flotte bilder og utstyr?

http://fotomessen.com/

 

På fotopia ligger også en rabattkupong som kan tas med og som gir rabatt på inngangsbiletten.

Det er et meget godt forslag, lessis. vi skal vel klare å skvise inn litt fotografering samtidig.

 

Tom

Lenke til kommentar
Foreslår et nytt treff i samme slengen. På Lillestrøm skal det arangeres fotomess 15. 17. januar samtidig som reiselivsmessen. Hva med et litt anderledes treff og sikle over flotte bilder og utstyr?

http://fotomessen.com/

 

På fotopia ligger også en rabattkupong som kan tas med og som gir rabatt på inngangsbiletten.

Det er et meget godt forslag, lessis. vi skal vel klare å skvise inn litt fotografering samtidig.

 

Tom

Drar på juleferie på lørdag, så jeg er ikke med denne gangen, men i januar er jeg med. Har allerede billett til reiselivsmessen via jobben, og den gjelder for både foto og reiseliv :)

 

Skal se om det er mulig å oppdrive noen ekstra billetter som jeg kan ta med.

Lenke til kommentar
Jeg skal prøve å komme meg innover mot Tigerstaden i morgen, regner med å kjøre bil (hvis noen fra Tønsbergområdet vil hive seg på kan har jeg alltids en ledig plass). Er det noen egnede parkeringsplasser i nærheten?

Du kan jo sjekke med Ildhode - han holder til i Tønsberg.

 

Det er parkeringhus (veldig dyrt) i Aker Brygge. Ikke fullt så dyrt i Munkedamsveien. Gratis i gatene bak Konserthuset (f.eks. Ruseløkkveien).

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...