ilpostino Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 telle rlitt på knappene om jeg kommer alikevel. var på Ringenes Herre-maraton i natt og har vært oppe i nesten 30 timer så er litt uggen i formen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 telle rlitt på knappene om jeg kommer alikevel. var på Ringenes Herre-maraton i natt og har vært oppe i nesten 30 timer så er litt uggen i formen. Høres slitsomt ut. Du kan jo dukke opp hvis du kvikner til, ellers så får du finne bingen. Tom Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Litt usikker på oppmøtet idag. Skikkelig hagelskur akkurat nå. Blir litt i friskeste laget for meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Det blir sikkert bedre igjen - sier den evige optimist. Jeg pakker ihvertfall sakene mine og sikter meg inn på Ullevål. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Det er nå forholdsvis mildt da, heldigvis. Og med ullundertøy får man tåle litt yr-regn. Jeg får heldigvis skyss så går jeg ikke i usikkert vær. RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Da er bildetråden oppe. Tom Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Har dere ofte slike sammenkomster? Så hyggelig ut. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Har dere ofte slike sammenkomster? Så hyggelig ut. Vi prøver å ha en sammenkomst i måneden. Det er veldig hyggelig. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Hallo i luka. Er alle helt oppslukt i julestria? Eller er dere klar for en liten utflukt før jul? yr.no prøver å skryte på seg brukbart vær neste helg. Jeg kan godt tenke meg en liten fotoseanse på søndag den 19. Passer det ? Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg kan godt tenke meg en liten fotoseanse på søndag den 19. Passer det ?Er det ikke litt lenge til? Eller mener du 19. april? ;-) Kanskje, Skal sjekke med fruen, om det passer i julestria. Har mer enn nok å finne på, men hadde vært moro med en fototur før jul... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg burde egentlig ha mulighet til å troppe opp denne gang (både 19. og 20. ), om eksiløstlendinger er velkomne. Bill mrk dårlig vær ingen hindring. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Så lenge du lover at ikke undereksponeringen din er smittsom, så vil jeg tro du er velkommen Euklid. Jeg regner med at jeg får tyn hjemme om jeg i det hele tatt tenker på å gjøre noe utenfor hjemmets lune vrede så nær opptil Messias fødselsdag, men jeg er jo villig til å ofre mye for deres selskap... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Garantert ikke smittsomt! Tror tvert imot det å bli eksponert for min mangel på eksponering har en preventiv effekt – omtrent som å få besøk av politiet og en narkoman på ungdomsskolen ... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hmmm... Jeg var en av de som inni meg tenkt "jaa!", mens jeg ropte "neeei!" da vi ble spurt om dette hørtes kult ut etter junkiebesøket... Jeg er rar sånn... Endret 13. desember 2009 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Så var det meg og kalendre da. Det var selvsagt søndag den 20. jeg tenker på. Det er i 2010 at 19. desember er på en søndag... Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Så lenge du lover at ikke undereksponeringen din er smittsom, så vil jeg tro du er velkommen Euklid. Jeg regner med at jeg får tyn hjemme om jeg i det hele tatt tenker på å gjøre noe utenfor hjemmets lune vrede så nær opptil Messias fødselsdag, men jeg er jo villig til å ofre mye for deres selskap... Større tøffelhelt skal man lete lenge etter Jeg er usikker på om jeg kan møte opp, men hva er planen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er usikker på om jeg kan møte opp, men hva er planen? Pokker. Skal vi ha plan også Bør finne et sted som er litt julete, slik at vi kan få en skikkelig julestemning? Og det er mulig å få seg en varm kakao etterpå. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Så var det meg og kalendre da. Det var selvsagt søndag den 20. jeg tenker på. Det er i 2010 at 19. desember er på en søndag... Tom Ser tynt ut for meg - når på dagen er dette? Har foreløpig avtale på søndag, men den strekker seg bare 2 timer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Når på dagen? Ja det bør vel være mens det er litt lys Ser for meg kl. 13:00 Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Når på dagen? Ja det bør vel være mens det er litt lys Ser for meg kl. 13:00 Tom tror jeg faller av da får høre med den personen jeg skal møte med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå