ilpostino Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Jøss. Skal vi på fotocamp? yeah. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Det blir foto, kaffe og kjeks. Det ser ut som om vi kan få oppholdsvær på lørdag også. Tom Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Hvor lenge pleier dere å holde på? Jobber til tre.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Hvor lenge pleier dere å holde på? Jobber til tre.. Tror nok vi gir oss mellom tre og halv fire. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Jeg kommer, men vurderer å kjøre, jeg veit hvor Ullevål ligger men hvor på Ullevål parkerer vi? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Jeg kommer, men vurderer å kjøre, jeg veit hvor Ullevål ligger men hvor på Ullevål parkerer vi? Jeg tenkte at vi kan møtes foran Ica'en på Ullevål stadion, og så kjøre i samlet flokk opp til Hagebyen. Så kan de som kommer med t-bane sitte på. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Jeg kommer, men vurderer å kjøre, jeg veit hvor Ullevål ligger men hvor på Ullevål parkerer vi? Jeg tenkte at vi kan møtes foran Ica'en på Ullevål stadion, og så kjøre i samlet flokk opp til Hagebyen. Så kan de som kommer med t-bane sitte på. Tom Sounds goood. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Regner også med at jeg dukker opp. Fortsatt litt usikkert, men det blir avklart om jeg får anledning i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Høres bra ut. Jeg var innom og besøkte FotoTim og Kjell75 - tror vi finner mye spennende å ta bilde av. Her er nytt kart - jeg pekte ut feil kolonihage ... Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Blæh. Jeg hadde ikke skjønt at treffet var i morgen. Lørdager er litt vanskelige, for da har gjerne kona en del planer for meg. Vi får se hva jeg får til, men du trenger ikke å hente meg Tom. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Blæh. Jeg hadde ikke skjønt at treffet var i morgen. Lørdager er litt vanskelige, for da har gjerne kona en del planer for meg. Vi får se hva jeg får til, men du trenger ikke å hente meg Tom. OK. Ring hvis du kommer etterhvert og vil hentes et sted. Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Ser ut som det blir okey vær også. Oppholds Må kanskje ta meg en tur da. Tom, kan du hente meg på Lysaker? Bare si når jeg skal stå der Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Ser ut som det blir okey vær også. Oppholds Må kanskje ta meg en tur da. Tom, kan du hente meg på Lysaker? Bare si når jeg skal stå der Jeg kan hente deg i Sandvika, på Lysaker, eller på Skøyen. Har du et tog som lander pået av stedene mellom 12:30-12:45? Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Sandvika og Skøyen har bytting og det tar lengre tid. Det er direkte tog til Lysaker. Er der 12:19 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Sandvika og Skøyen har bytting og det tar lengre tid. Det er direkte tog til Lysaker. Er der 12:19 Den er grei. Det kan jeg få til. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Hvis jeg ikke kan sitte på med noen fra ca Carl Bernhard, så går det visst med en T bane 6 ved 12.30 tiden. Til Ullevål stadion det da? Liker godt å gå også, men det kan bli litt rot... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Hvis jeg ikke kan sitte på med noen fra ca Carl Bernhard, så går det visst med en T bane 6 ved 12.30 tiden. Til Ullevål stadion det da? Liker godt å gå også, men det kan bli litt rot...RandiA 6 (Ringen) er fin - men pass på å ta den i riktig retning 5 (Storo) er også grei. Tom. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Takker. Men jeg trur jeg må droppe den turen. Fikk en telefon fra fatter'n. Litt skuffet over at jeg ikke hadde ringt eller vært innom hele uken. Han ble hofte operert i Bergen på mandag/tirsdag og kom hjem på onsdag eller torsdag. Hils fototim og kjell. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Takker. Men jeg trur jeg må droppe den turen. Den er grei. Det der er gyldig fravær. Jeg skal hilse gutta. Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Utelukker ikke fullstendig at jeg dukker opp, men ikke regn med meg... Skal allikevel til Sandvika en tur i dag, så det er mulig jeg kan søke om tillatelse til å være borte litt lenger. Har en frikveld "tilgode" (*) etter et hasteoppdrag på tirsdag... (*) skjønt jeg vet ikke om fruen er enig i at jeg har den tilgode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå