Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer, men vurderer å kjøre, jeg veit hvor Ullevål ligger men hvor på Ullevål parkerer vi?

Jeg tenkte at vi kan møtes foran Ica'en på Ullevål stadion, og så kjøre i samlet flokk opp til Hagebyen. Så kan de som kommer med t-bane sitte på.

Tom

Lenke til kommentar
Jeg kommer, men vurderer å kjøre, jeg veit hvor Ullevål ligger men hvor på Ullevål parkerer vi?

Jeg tenkte at vi kan møtes foran Ica'en på Ullevål stadion, og så kjøre i samlet flokk opp til Hagebyen. Så kan de som kommer med t-bane sitte på.

Tom

Sounds goood.

Lenke til kommentar
Blæh. Jeg hadde ikke skjønt at treffet var i morgen. Lørdager er litt vanskelige, for da har gjerne kona en del planer for meg. Vi får se hva jeg får til, men du trenger ikke å hente meg Tom.

OK. Ring hvis du kommer etterhvert og vil hentes et sted.

Tom

Lenke til kommentar
Ser ut som det blir okey vær også. Oppholds :D

Må kanskje ta meg en tur da.

Tom, kan du hente meg på Lysaker? Bare si når jeg skal stå der :)

Jeg kan hente deg i Sandvika, på Lysaker, eller på Skøyen. Har du et tog som lander pået av stedene mellom 12:30-12:45?

Tom

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke kan sitte på med noen fra ca Carl Bernhard, så går det visst med en T bane 6 ved 12.30 tiden. Til Ullevål stadion det da? Liker godt å gå også, men det kan bli litt rot...

RandiA

6 (Ringen) er fin - men pass på å ta den i riktig retning ;) 5 (Storo) er også grei.

Tom.

Lenke til kommentar

Utelukker ikke fullstendig at jeg dukker opp, men ikke regn med meg... Skal allikevel til Sandvika en tur i dag, så det er mulig jeg kan søke om tillatelse til å være borte litt lenger. Har en frikveld "tilgode" (*) etter et hasteoppdrag på tirsdag...

(*) skjønt jeg vet ikke om fruen er enig i at jeg har den tilgode...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...