Anew Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er med. Må finne ut hvor det er og hvordan jeg kommer dit. Jeg kan sikkert plukke deg opp på Lysaker eller Skøyen hvis du ikke skal innom Sentrum og blåse avgårde noe penger på utstyr først Dersom jeg mot formodning får lov til å være med ut og leke, så kan du kanskje plukke med deg meg også? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fint. Da slipper jeg å bekymre meg Skal ikke bruke penger på mer utstyr. Venter til dollaren går litt mer ned. fixed it. Mulig jeg er med, vet ikke før litt nærmere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Dersom jeg mot formodning får lov til å være med ut og leke, så kan du kanskje plukke med deg meg også? Det går greit Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dato + Tid: 07.11.09 kl. 13:00Får se hva jeg får til - kan ikke love at jeg kan være med nå heller, det er mulig jeg skal en tur til Bergen da, men skal spørre fruen om lov om det ikke blir Bergenstur den helgen... Lenke til kommentar
lessis Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har lyst på en fototur, men hvor er det? Veibeskrivelse? Kommer sikkert med bil. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Veibeskrivelse er nok ikke dumt Ligger på nordsiden av ring 3 ved Ullevål stadio ... link til kart Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Passet dårlig denne gangen. Hils de langveisfarende! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Passet dårlig denne gangen. Hils de langveisfarende! Det var jo synd. Skal hilse. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Har desverre ikke nettforbindelse, men ser at jeg og kjell får besøk Når det gjelder kollektivtrasport er det to alternativer. Trikk 14 til forskningsparken, eller bane til Ullevåll stadion. Jeg kommer til å sjekke PM, så dropp meg et hint om noen trenger og guides derfra. Vi driver forresten og forer på småpipper, så det kan være en ide å ta med litt lang optikk. Foreløpig er fargene fine, men det kan selvfølgelig endre seg raskt. Endret 1. november 2009 av fototim Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har desverre ikke nettforbindelse, men ser at jeg og kjell får besøk Når det gjelder kollektivtrasport er det to alternativer. Trikk 14 til forskningsparken, eller bane til Ullevåll stadion. Jeg kommer til å sjekke PM, så dropp meg et hint om noen trenger og guides derfra. Vi driver forresten og forer på småpipper, så det kan være en ide å ta med litt lang optikk. Foreløpig er fargene fine, men det kan selvfølgelig endre seg raskt. Jeg er ikke særlig kjent der, men jeg går eller hvis jeg må:bruker et offentlig transportmiddel fra ca Carl Berner. Er det en fast plass vi kan møte på før vi går til slutt-stedet? RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Jeg forslår at vi møtes på Ullevål nær t-banestasjonen. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg er ikke særlig kjent der, men jeg går eller hvis jeg må:bruker et offentlig transportmiddel fra ca Carl Berner. Er det en fast plass vi kan møte på før vi går til slutt-stedet?Hvis jeg blir med, noe som slett ikke er umulig, kan det være at jeg kjører fra Carl Berner. Jeg vet godt hvor dette er i alle fall, selv om jeg aldri har vært inne i selve kolonihagen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg er ikke særlig kjent der, men jeg går eller hvis jeg må:bruker et offentlig transportmiddel fra ca Carl Berner. Er det en fast plass vi kan møte på før vi går til slutt-stedet?Hvis jeg blir med, noe som slett ikke er umulig, kan det være at jeg kjører fra Carl Berner. Jeg vet godt hvor dette er i alle fall, selv om jeg aldri har vært inne i selve kolonihagen. Fint k.n.b du bor jo like ovenfor meg. Send meg gjerne ditt mobilnr. på PM da. Om du ikke kjører, kan vi jo slå følge fra ca C.B. I hvert fall greit å vite dagen i forveien. RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Send meg gjerne ditt mobilnr. på PM da. PM er sendt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 jeg bor på Sinsen (aka ikke langt fra Carl Berner) så kan sikkert ta følge med de som bor i område. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 jeg bor på Sinsen (aka ikke langt fra Carl Berner) så kan sikkert ta følge med de som bor i område.Det kan du. Sinsen har jo blitt neste stopp etter Carl Berner på T-banen, og med bil er det bare et minutt eller så unna... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 jeg tar banen da jeg hverken har lappen eller bil. det er vel ikke verre enn å ta banen til Ullevål stadion og gå derfra. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Selve tomta som vi bygger i er leirete. Rundt nabohytta som vi bor i er det mye bedre, men med dagens vær er det lurt og være godt skodd. Gummistøvler e.l. anbefales. Blir været dårlig har vi plass til en del i hytta "vår" hvis noen føler behov for det. Kanskje en ide å ta med sitteunderlag eller campingstol. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Selve tomta som vi bygger i er leirete. Rundt nabohytta som vi bor i er det mye bedre, men med dagens vær er det lurt og være godt skodd. Gummistøvler e.l. anbefales. Blir været dårlig har vi plass til en del i hytta "vår" hvis noen føler behov for det. Kanskje en ide å ta med sitteunderlag eller campingstol. Jeg kan ta med et par stoler.Var det slik at dere har kaffe? Og te-vann? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jøss. Skal vi på fotocamp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå