iamluka Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Kanskje jeg skal være med. Prøver å overtale en kamerat og. Endret 15. oktober 2009 av iamluka Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg skal innom jobben først, så hvis det er noen som vil ha transport ut til Bygdøy; så kan de møte opp i Nydalen kl. 12:30. har plass til tre stk. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 En liten oppsummering. Foto-treff Oslo førskommende søndag. Dato og klokkeslett: 18.10.09 13:00 Sted: Norsk folkemuseum på Bygdøy Program: Vi tar bilder til vi går lei eller de stenger. Etterpå samles de som vil på en kafe eller lignende. Værmelding fra yr: Oslo søndag: Skiftende bris. Stort sett pent vær, men delvis tilskyende fra vest utover dagen. Hvem kommer? Tom Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 *rekke hånden febrilsk i været* skal på familiemiddag klokken 18 så jeg blir iallefall med til folkemuseumet stenger. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg tar forbehold Muligens jeg skal noe annet - men holder en finger på at personen er eksponert for influensa de siste dagene, og om hun blir smittet ville ikke det overraske meg Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Er med. Med mindre det høljer. Eller er kuldegrader... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Litt lite respons. Blir det treff i dag? Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Er på vei ut døren hjemme nå. Tror i hvertfall vi blir en 5-6 stk. Tror Tomsi42 har kontroll. Han skulle kjøre fra nydalen 1230. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Litt lite respons. Blir det treff i dag? Det skjer innimellom at det lite respons. Og så dukker det opp en del folk. Er i Nydalen nå og i 10 minutter til Det er lett skydekke, som blir lettere og lettere; så det blir bra. Tom Endret 18. oktober 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Da er bildetråd på plass - ingen bilder enda; må få lastet inn og tittet på de først Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Det på tide å planlegge neste treff. Ettersom FotoTim, Kjell75 og RandiA kan være med neste gang, så synes jeg at vi bør legge opp til følgende opplegg: Dato + Tid: 07.11.09 kl. 13:00 Sted: Sogn Kolonihage Hvis vi tar med oss litt kjeks og/eller boller, så stiller nok FotoTim og Kjell75 opp med kaffe. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Dette må jeg jo forsøke å få med meg, men jeg skal en runde med "fotokurset" førstkommende søndag, så jeg blir nok veldig upopulær hjemmme om jeg leker med andre to helger på rad... Skitt la gå - jeg må vel prøve. Endret 27. oktober 2009 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Dette må jeg jo forsøke å få med meg, men jeg skal en runde med "fotokurset" førstkommende søndag, så jeg blir nok veldig upopulær hjemmme om jeg leker med andre to helger på rad... Skitt la gå - jeg må vel prøve. Måtte du ikke gi slipp forrige runde? Da skylder fruen deg en. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Dette må jeg jo forsøke å få med meg, men jeg skal en runde med "fotokurset" førstkommende søndag, så jeg blir nok veldig upopulær hjemmme om jeg leker med andre to helger på rad... Skitt la gå - jeg må vel prøve. Måtte du ikke gi slipp forrige runde? Da skylder fruen deg en. Tom Tror ikke det er slik det fungerer i ekteskap - er vel ikke gjeld før du når 10 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Dato + Tid: 07.11.09 kl. 13:00Sted: Sogn Kolonihage det er på en lørdag, ikkesant? husker jeg ikke feil er det kinoens dag den helgen. skal på en fest kvelden i forveien og bruke hele natten på å se Ringenes Herre-triologien på kino. kommer til å være slitenmen sett meg opp. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 det er på en lørdag, ikkesant? husker jeg ikke feil er det kinoens dag den helgen. skal på en fest kvelden i forveien og bruke hele natten på å se Ringenes Herre-triologien på kino. kommer til å være slitenmen sett meg opp. Det er lørdag, ja. Litt frisk luft, så kvikner du til. Tom Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er lørdag, ja. Litt frisk luft, så kvikner du til. pleier å gjøre susen det. fant nettop ut at de har flyttet på maratonet så jeg må prioritere mellom en av årest fester eller ringenes Herre-maraton. kjip prioritering. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er med. Må finne ut hvor det er og hvordan jeg kommer dit. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er med. Må finne ut hvor det er og hvordan jeg kommer dit. Jeg kan sikkert plukke deg opp på Lysaker eller Skøyen hvis du ikke skal innom Sentrum og blåse avgårde noe penger på utstyr først Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Fint. Da slipper jeg å bekymre meg Skal ikke bruke penger på mer utstyr. Venter til dollaren går litt mer ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå