tomsi42 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Hadde håpet på sol i dag; men yr samarbeider ikke. Ikke været heller Hvordan er stemningen for en tur den 18.10? Tom Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 jeg komemr antageligvis til å være litt redusert den dagen men jeg er absolutt med. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvordan er stemningen for en tur den 18.10?Det er selvfølgelig den eneste helga i okober hvor jeg er booket på noe annet (dvs. førstkommende helg er litt tvilsom også). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er selvfølgelig den eneste helga i okober hvor jeg er booket på noe annet (dvs. førstkommende helg er litt tvilsom også). Du er vel aldri tvilsom Bare en travel herremann. Du bør være klar for action når FotoTim kommer sørpå, da. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Du bør være klar for action når FotoTim kommer sørpå, da. Tom Ikke glem vår alles Kjell75. Han skal og på turne, og han er også et interesant bekjentskap med et sjarmerende vidd Endret 8. oktober 2009 av fototim Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tror jeg får lov til å bli med ut å leke den 18. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tror jeg får lov til å bli med ut å leke den 18. Hva skal vi finne på ? Noe med høstfarger frister. Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tror jeg får lov til å bli med ut å leke den 18.Jeg har ikke spurt ennå, men tror jeg får lov jeg også... :-) Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er med, med værforbehold. Noen som evt vet om noe innendørs vi kan ta fine bilder av? Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er med, med værforbehold. Noen som evt vet om noe innendørs vi kan ta fine bilder av? Oslo Reptilpark? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 eller bare høstfarger takk Avskyr reptiler Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Reptilparken syns jeg høres sånn passelig traurig ut. Ble ikke særlig imponert da jeg var der for et år eller to siden. Folkemuseet har vært nevnt tidligere (så kan vi få en smak av hvordan de har det ute i provinsen), Frognerparken er veldig fin i høstfarger, Frammuseet begynner på F og passer derfor i denne sammenhengen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Folkemuseet i høstfarger høres fristende ut. Langtidsvarselet på yr ser ikke så galt ut heller. Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har ikke spurt ennå, men tror jeg får lov jeg også... :-)Jeg får lov, men har ikke tid likevel... Pappa kommer og skal hjelpe til og sette inn noen vinduer (10-12 stk) den helgen. Hvis noen kommer og tar i et tak på fredag og lørdag kan jeg være med :-D Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Været ser ganske lovende ut med tanke på regn, men det blir nok litt friskt. Ble vi enige om tid og sted? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Sted er vi vel nesten enige i - folkemuseumet på Bygdøy. Mye høstfarger der. Klokkeslett er ikke fastslått. Passer 15:00 ? Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Sted er vi vel nesten enige i - folkemuseumet på Bygdøy. Mye høstfarger der. Klokkeslett er ikke fastslått. Passer 15:00 ? Tom Stenger kl 16... Litt kort tid? Husk OBOS-medlemsbevis. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Stenger kl 16... Litt kort tid? De stenger tidlig ... Hva med 13:00 ? Husk OBOS-medlemsbevis. Godt tips. Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Stenger kl 16... Litt kort tid? De stenger tidlig ... Hva med 13:00 ? Funker for meg, men om det blir vanskelig for andre så "tidlig", kanskje vi skulle vurdert et annet sted? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg får ikke lov til å bli med ut og leke like vel! Er lovet bort til svigers påsøndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå