sverrelerre Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 jeg vil også takke for en hyggelig tur. Som førstereisgutt ble jeg tatt godt i mot - jeg blir nok med på flere treff :-) Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Hva er maks antallet når det kommer til posting av bilder? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Hva er maks antallet når det kommer til posting av bilder? Det er ingen regler, men er det mange så fordeler vi gjerne på flere poster; første, annen og til tider tredje sortering Det er vel alt fra 3 til 10 per post ... Bare pass på legge ut bildene i den nye tråden (og ikke her). Jeg vil samtidig si at det var hyggelig at mange nye fjes i dag; til dere som ikke har vært med enda - vi steller pent med dere. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Noe nytt møte snart? Om det blir ettermiddag så kanskje jeg kan få med en fotostudent, hun er veldig grei. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Noe nytt møte snart? Om det blir ettermiddag så kanskje jeg kan få med en fotostudent, hun er veldig grei. Ja det er vel på tide å planlegge nytt møte snart. Greie folk er alltid velkomne. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Begynner å bli veldig høstlig og kaldt for fototreff nå sikkert, men det går greit om man kler seg rett. Teff for oktober kan jeg ikke være med på, men om det blir noe rundt 4.november, så er jeg i Oslo da. (3., 4., 5,, ..men ikke 6. da er jeg opptatt) RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Kommende uke passer dårlig for meg, men helgen kan jeg på ettermiddagene. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 samme for meg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Kommende uke passer dårlig for meg, men helgen kan jeg på ettermiddagene. Jeg kan også til helgen - ettermiddager passer vel best da også. Hvordan er status med dere andre. Må pase på mens det enda er høstfarger rundt omkring. Så finner vi også på noe når RandiA kommer en tur nedover. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Kommende er foreløpig booket så vidt jeg vet Den etterpå er enklere, eventuelt kan en også ha en runde på ettermiddagen? (ikke kommende, men den etterpå) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Så finner vi også på noe når RandiA kommer en tur nedover.Tom Takk for det, Tom...jøss er du hjemme i god behold nå ja...bra Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Så finner vi også på noe når RandiA kommer en tur nedover.Tom Takk for det, Tom...jøss er du hjemme i god behold nå ja...bra Koselig! Får du med deg Helena også? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Takk for det, Gia...Helena har vært på en lang tur nå, og dessverre kommet hjem med en forkjølelse. Hun er vel på Forumet og ser litt, en eller annen gang skulle hun slå seg med ja...men våren er vel bedre kanskje. Randi Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Jeg planlegger ny tur til kongens by om ikke så lenge. Foreløpig er planen å ankomme den 26. i denne, og så bli et par uker. Så om det blir treff i denne perioden jeg jeg sannsynligvis game. Denne gangen blir Kjell75 også med. Skal forresten bo i telt i Sogn Kolonihage Vi skal sett opp et lite råbygg til kolonihytte for tanta mi, som har blitt kolonist. Tror det blir en kald, men artig erfaring. EDIT: Det slo meg at Sogn kolonihage kanskje kunne vært et artig treffsted. Litt sånn Portveien 2 aktig miljø. RandiA ville sikkert kose seg der. Om ikke Kong Vinter har rukket å herje for mye, kan det hende at det er mye fine farger der. Vi har primus, så kokekaffe eller eventuelt solbærtoddy kan vi by på, kanskje litt nedfallsfrukt og litt kjeks og Endret 4. oktober 2009 av fototim Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Tim, da er du jo i området samtidig som RandiA tar seg en tur - så det må være mulig å få til. Har du muligheter for internet slik at vi får kontakt med deg? Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Tim, da er du jo i området samtidig som RandiA tar seg en tur - så det må være mulig å få til. Har du muligheter for internet slik at vi får kontakt med deg? Tom Usikker på om det er nett i kolonihagen. Men jeg har mulighet for å komme meg på nett andre steder. Men vet ikke hvor ofte. PS: Se EDIT i forrige post. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) EDIT: Det slo meg at Sogn kolonihage kanskje kunne vært et artig treffsted. Litt sånn Portveien 2 aktig miljø. RandiA ville sikkert kose seg der. Om ikke Kong Vinter har rukket å herje for mye, kan det hende at det er mye fine farger der. Vi har primus, så kokekaffe eller eventuelt solbærtoddy kan vi by på, kanskje litt nedfallsfrukt og litt kjeks og Det er faktisk en god ide - Kan alltids ta med litt kjeks hvis det skorter på. Usikker på om det er nett i kolonihagen. Men jeg har mulighet for å komme meg på nett andre steder. Men vet ikke hvor ofte. PS: Se EDIT i forrige post. Fiks en telefon med fungerende skjerm; så kan vi i hvertfall bruke SMS Tom Endret 4. oktober 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Håper dere planlegger slik at treffet blir på en lør/søndag tilfelle jeg er kommet i arbeid til den tid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Vi bør få til en helgesamling snart. Søndag om en uke kanskje (den 18.) ? Vurderer også en tur opp på Holmenkollen & Tryvann på torsdag etter jobb hvis været er bra. For å fange høstfargene. Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Vi bør få til en helgesamling snart. Søndag om en uke kanskje (den 18.) ?Skal sjekke når jeg evt. kan være med. Ellers er tirsdager en god dag for meg :-) Tirsdag 27.10. er jeg opptatt, da skal jeg på mitt første møte i fotoklubben her i Hønefoss, men ellers er jeg ledig både før og etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå