Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er maks antallet når det kommer til posting av bilder?

Det er ingen regler, men er det mange så fordeler vi gjerne på flere poster; første, annen og til tider tredje sortering ;)

 

Det er vel alt fra 3 til 10 per post ...

 

Bare pass på legge ut bildene i den nye tråden (og ikke her).

 

Jeg vil samtidig si at det var hyggelig at mange nye fjes i dag; til dere som ikke har vært med enda - vi steller pent med dere.

 

Tom

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kommende uke passer dårlig for meg, men helgen kan jeg på ettermiddagene.

Jeg kan også til helgen - ettermiddager passer vel best da også. Hvordan er status med dere andre. Må pase på mens det enda er høstfarger rundt omkring.

 

Så finner vi også på noe når RandiA kommer en tur nedover.

 

Tom

Lenke til kommentar

Jeg planlegger ny tur til kongens by om ikke så lenge. Foreløpig er planen å ankomme den 26. i denne, og så bli et par uker. Så om det blir treff i denne perioden jeg jeg sannsynligvis game.

Denne gangen blir Kjell75 også med.

 

Skal forresten bo i telt i Sogn Kolonihage :)

Vi skal sett opp et lite råbygg til kolonihytte for tanta mi, som har blitt kolonist. Tror det blir en kald, men artig erfaring.

 

EDIT: Det slo meg at Sogn kolonihage kanskje kunne vært et artig treffsted. Litt sånn Portveien 2 aktig miljø.

RandiA ville sikkert kose seg der. Om ikke Kong Vinter har rukket å herje for mye, kan det hende at det er mye fine farger der.

Vi har primus, så kokekaffe eller eventuelt solbærtoddy kan vi by på, kanskje litt nedfallsfrukt og litt kjeks og ;)

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Tim, da er du jo i området samtidig som RandiA tar seg en tur - så det må være mulig å få til. Har du muligheter for internet slik at vi får kontakt med deg?

 

Tom

Usikker på om det er nett i kolonihagen. Men jeg har mulighet for å komme meg på nett andre steder. Men vet ikke hvor ofte.

 

PS: Se EDIT i forrige post.

Lenke til kommentar
EDIT: Det slo meg at Sogn kolonihage kanskje kunne vært et artig treffsted. Litt sånn Portveien 2 aktig miljø.

RandiA ville sikkert kose seg der. Om ikke Kong Vinter har rukket å herje for mye, kan det hende at det er mye fine farger der.

Vi har primus, så kokekaffe eller eventuelt solbærtoddy kan vi by på, kanskje litt nedfallsfrukt og litt kjeks og ;)

Det er faktisk en god ide - Kan alltids ta med litt kjeks hvis det skorter på.

 

Usikker på om det er nett i kolonihagen. Men jeg har mulighet for å komme meg på nett andre steder. Men vet ikke hvor ofte.

 

PS: Se EDIT i forrige post.

Fiks en telefon med fungerende skjerm; så kan vi i hvertfall bruke SMS ;)

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Vi bør få til en helgesamling snart. Søndag om en uke kanskje (den 18.) ?
Skal sjekke når jeg evt. kan være med.

 

Ellers er tirsdager en god dag for meg :-) Tirsdag 27.10. er jeg opptatt, da skal jeg på mitt første møte i fotoklubben her i Hønefoss, men ellers er jeg ledig både før og etter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...