Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så sent?...vant til 10-11 tiden på Trondheims-treff :!: ..tenkte på noen som skulle reise dagen etter. Men samme for meg, hvis det er OK for de andre...eller en time eller to tidligere.

RandiA

Lyset er dårligst mellom 12:00 og 14:00 nå som vi har sommertid. Og noen av oss liker å sove lenge, eller få unna lørdagshandlingen først.

 

Tom

Lenke til kommentar

Ok folkens, er dere klare for morgendagens tur ?

 

En oppsummering:

 

Oppmøte: Oslo S inne på den store åpne plassen ved de store infotavlene.

Tidspunkt: 12.09.09 kl. 14:00

Rute: Oslo S - Bjørvika - Middelaldersparken - Grønland - Oslo S (eller i nærheten)

 

Ruten vil da dekke: Moderne nybygg, trafikkmaskiner, vannpeil, ruiner, multi-etniske Oslo m.m.

 

Jeg har ladet batteriene og pakket sekken ;)

 

post-126935-1252691194_thumb.jpg

 

Tom

Lenke til kommentar
Jøss! Planlegger du å utfordre meg på sherpafronten? Jeg får vel ta med noen flere kameraer...

Tjaa - det er ikke så voldsomt som det ser ut. Er kun to hus og 8 (små) objektiver.

 

Tom

 

Gadget-freak :p

 

Det er vel ikke noe å vurdere? Gjør det.

 

okey da.

 

 

Edit: Første gang jeg pakker utstyret i NG veska. Den veska er overkill med Oly utstyret.

Skal bevege meg mot togstasjon. Snakkes. Det er lett å få øye på meg, 1,86 høy, blankpolert skalle og en NG veske hengende fra skuldra :)

Endret av Ildhode
Lenke til kommentar

Takker for hyggelig fototreff ......da jeg ikke spiste middagen på Asylet - som en del andre - men da jeg kom "hjem", sitter jeg nå og sletter av de 210 jeg nettopp lastet inn, kommet ned i 60 nå. Tror da det blir noe brukbart igjen. Men sannsynligvis kan jeg ikke redigere raw-filene før jeg kommer hjem til Trondheim om noen dager.

Nå fikk jeg besøkt deler av byen jeg ikke har visitert tidligere, og det flotte været gjorde dette til et meget vellykket treff...morsomt å hilse på "nye" Akam-folk i tillegg til den ene halvdelen jeg tidligere har møtt.... Og veien "hjem" greide jeg på egen hånd også, da jeg ble behørlig ledet på sporet :!:

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...