Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Jeg er klar for en liten tur før jeg tar en liten ferie. Som jeg envte, så passer torsdag den 3. juli og lørdag 6. juli. Uken ettet er det Bruce Springsteen konsert på mandag og jobb i Danmark, før jeg tar en ukes ferie.

edit: Hva ønsker folket å fotografere - noen bestemte steder man ønsker å avbilde.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er klar for en liten tur før jeg tar en liten ferie. Som jeg envte, så passer torsdag den 3. juni og lørdag 6. juni. Uken ettet er det Bruce Springsteen konsert på mandag og jobb i Danmark, før jeg tar en ukes ferie.

edit: Hva ønsker folket å fotografere - noen bestemte steder man ønsker å avbilde.

Tom

Tror du må rette opp disse datoene dine jeg.

Lenke til kommentar

Langtidsværmeldingen er egentlig ikke noe man burde ta hensyn til, men greit. Gjerne torsdag for min del. Jeg er vel keen på noe natur/landskap som vanlig. Hadde også vært mrosomt å prøve noe av lysustyret til Remi. Får dog ikke noe PW nedi den voldtatte blitsskoen min atm...

Lenke til kommentar
Langtidsværmeldingen er egentlig ikke noe man burde ta hensyn til, men greit. Gjerne torsdag for min del. Jeg er vel keen på noe natur/landskap som vanlig. Hadde også vært mrosomt å prøve noe av lysustyret til Remi. Får dog ikke noe PW nedi den voldtatte blitsskoen min atm...

Jeg har to sync kabler men d80'en blir ikke like fet når pwen ikke er på toppen :p

Lenke til kommentar
Jeg tråkker mer enn gjerne rundt noen tjern ja, så lenge de har noe å by på. Er ikke så keen på å tusle rundt en sølepytt på Alnabru. Noen som vet om bra location? (gjerne med tilhørende hulder...)

Vurderer d70en din, kunne kansje kjøpt den også fått testa tokinaen til icefox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...