tomsi42 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg er klar for en liten tur før jeg tar en liten ferie. Som jeg envte, så passer torsdag den 3. juli og lørdag 6. juli. Uken ettet er det Bruce Springsteen konsert på mandag og jobb i Danmark, før jeg tar en ukes ferie. edit: Hva ønsker folket å fotografere - noen bestemte steder man ønsker å avbilde. Tom Endret 27. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
RenPerle Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg er klar for en liten tur før jeg tar en liten ferie. Som jeg envte, så passer torsdag den 3. juni og lørdag 6. juni. Uken ettet er det Bruce Springsteen konsert på mandag og jobb i Danmark, før jeg tar en ukes ferie. edit: Hva ønsker folket å fotografere - noen bestemte steder man ønsker å avbilde. Tom Tror du må rette opp disse datoene dine jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Tror du må rette opp disse datoene dine jeg. Bedre nå ? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 FWIW, så er jeg åpen for en fototur. Kvelden 3. juli har jeg størst sjans, men vi har tenkt oss en tur på hytta i helgen, og det er mulig vi reiser oppover alt torsdag kveld, så da utgår det i sin helhet for meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Sist jeg sjekket værmeldingen, så skulle godværet holdet seg til torsdag, og lørdagen så veldig våt ut. Så det er også et argument for torsdagen - noen kule ideer for hvor vi skal? Tom Endret 28. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Langtidsværmeldingen er egentlig ikke noe man burde ta hensyn til, men greit. Gjerne torsdag for min del. Jeg er vel keen på noe natur/landskap som vanlig. Hadde også vært mrosomt å prøve noe av lysustyret til Remi. Får dog ikke noe PW nedi den voldtatte blitsskoen min atm... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Langtidsværmeldingen er egentlig ikke noe man burde ta hensyn til, men greit. Gjerne torsdag for min del. Jeg er vel keen på noe natur/landskap som vanlig. Hadde også vært mrosomt å prøve noe av lysustyret til Remi. Får dog ikke noe PW nedi den voldtatte blitsskoen min atm... Jeg har to sync kabler men d80'en blir ikke like fet når pwen ikke er på toppen Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Gå tur i oslo? Ikke noe mer random byvandring. Masse loking uten særlig resultater. For meg i hvertfall. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Jeg kan også tenke meg mer landskap eller lignende. For det var vel ikke den helt store begeistringen for Bærum-runden jeg foreslo (utenom Storm67) ? Kunne tenkt meg noe med tjern/innsjø. Tom Endret 30. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Æ HAR IKKE VIDVINKEL ;_; Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Æ HAR IKKE VIDVINKEL ;_; Du kan få låne. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Du har 17mm som burde holde i første omgang. Tror Anew også har lyst på litt tjern. Me too btw. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg tråkker mer enn gjerne rundt noen tjern ja, så lenge de har noe å by på. Er ikke så keen på å tusle rundt en sølepytt på Alnabru. Noen som vet om bra location? (gjerne med tilhørende hulder...) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg tråkker mer enn gjerne rundt noen tjern ja, så lenge de har noe å by på. Er ikke så keen på å tusle rundt en sølepytt på Alnabru. Noen som vet om bra location? (gjerne med tilhørende hulder...) Vurderer d70en din, kunne kansje kjøpt den også fått testa tokinaen til icefox. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Vurderer d70en din, kunne kansje kjøpt den også fått testa tokinaen til icefox. Det høres ut som en helt glitrende idé. Imidlertid ser det ut som om jeg stikker på fjellet torsdag... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Blir det noe nå på torsdag eller søndag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har tid jeg. Hvis anew ikke kan på torsdag, da er kanskje lørdag like greit ? Hvem kan, hvilke dager? Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg kan muligens senere på torsdagen. Flytte det til søndagen tror jeg blir det beste. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 søndag kommer ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå