tomsi42 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Jada, det passer om ikke noe uforutsett skjer. De greiene jeg skulle på på formiddag, er lørdagen etter...jeg tok feil. Så jeg har bra med tid da.RandiA Det høres bra ut - da satser vi på å lage en god tur den dagen. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Akk ja. Lørdag 12. september er jeg ikke i byen en gang... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hva skal vi ta bilder av, da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hva skal vi ta bilder av, da? Det er et godt spørsmål. Vi har jo folkemuseumet på bygdøy, som vi har snakket om tidligere. Har vi biler nok, så kan Blaafarveværket på Modum være en ide. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg satser på å bli med denne gangen (med alle mulige forbehold om familiære forhold utenfor min kontroll), og kan stille med bil. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har hverken bil eller sykkel da..hvis vi kan "begynne" i 12-13 tiden kan jeg komme meg et stykke av gårde til fots. Kan for såvidt begynne før også hvis vi skal langt av gårde... Randi Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har hverken bil eller sykkel da..hvis vi kan "begynne" i 12-13 tiden kan jeg komme meg et stykke av gårde til fots. Kan for såvidt begynne før også hvis vi skal langt av gårde...Randi Hvis det blir tur ut på Blaafarveværket, så ordner vi henting. I andre tilfeller, så ordnes det. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hvis det blir tur ut på Blaafarveværket, så ordner vi henting. I andre tilfeller, så ordnes det.Tom Det høres interessant ut... (måtte dra ut alle kontakter jeg, lyn-greier som jeg bare har opplevd i Florida. Det verste er over nå. Hele himmelen lyste opp og det braket i ett sett...rett over her.) RandiA Lenke til kommentar
lessis Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Vi har jo folkemuseumet på bygdøy, som vi har snakket om tidligere. Har vi biler nok, så kan Blaafarveværket på Modum være en ide. Tom Heller Bygdøy enn Blåfargeverket. Denne gangen blir Modum for langt unna, må tidlig hjem for å klargjøre en reise dagen etter. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Er det no' tagging på Folkemuseet 'a? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Er det no' tagging på Folkemuseet 'a? Jeg kan ta med et par spraybokser, så fikser vi det Eller så kan vi dra et annet sted etter at vi har vært på folkemuseet; et sted med litt mer urbant preg? Tom Lenke til kommentar
lessis Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg vil slenge ut et annet alternativ. Hva med Hovedøya? Da får vi en liten båttur og ruiner. Middelalderparken i gamle Oslo er vel også verdt et besøk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jeg vil slenge ut et annet alternativ. Hva med Hovedøya? Da får vi en liten båttur og ruiner. Middelalderparken i gamle Oslo er vel også verdt et besøk. Det er faktisk et interessant alternativ. Da har vi følgende forslag som er "i" Oslo. Bygdøy/folkemuseumet Hovedøya Middelalderparken Jeg synes alle virker spennende; jeg har kun vært på et av disse stedene før (Bygdøy) og det er lenge siden. edit: mye forskjellig på hovedøya: http://no.wikipedia.org/wiki/Hoved%C3%B8ya http://www.oslosurf.com/innhold/00000008.shtml http://www.friluftsetaten.oslo.kommune.no/...yene_/hovedoya/ Kanoner, ruiner, planter og sauer. Samt en restaurant. Tom Endret 3. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg kan nok ikke delta på det kommende treffet nå i september, men håper jeg får anledning til å delta neste gang, når det enn måtte bli. Fra 1. oktober (dvs, egentlig uke 40) har jeg ikke lenger så lang vei til jobb, så da håper jeg også å kunne delta på Oslo-treffene. Blaafarveværket er et veldig fint sted, btw, særlig kan alle få testet værtettingen på kameraene sine ved Haugfossen :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg kan nok ikke delta på det kommende treffet nå i september, men håper jeg får anledning til å delta neste gang, når det enn måtte bli. Fra 1. oktober (dvs, egentlig uke 40) har jeg ikke lenger så lang vei til jobb, så da håper jeg også å kunne delta på Oslo-treffene. Blaafarveværket er et veldig fint sted, btw, særlig kan alle få testet værtettingen på kameraene sine ved Haugfossen :-) Prøver du med dette å fortelle oss at du har (eller skal) flyttet nærmere (eller til) hovedstaden ? Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Prøver du med dette å fortelle oss at du har (eller skal) flyttet nærmere (eller til) hovedstaden ?Tja, du kan jo lese hva som står under nicket mitt på bosted... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Apropos værtetting (for å lage en overgang). Da burde det være mulig å ta et bedre bilde enn det som er på Wikipedia sin Haugfoss artikkel nå. Endret 3. september 2009 av fototim Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Apropos værtetting (for å lage en overgang). Da burde det være mulig å ta et bedre bilde enn det som er på Wikipedia nå.Helt klart! Det viser nesten ikke fossen i det hele tatt det bildet som ligger der... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Apropos værtetting (for å lage en overgang). Da burde det være mulig å ta et bedre bilde enn det som er på Wikipedia sin Haugfoss artikkel nå. Med litt sol,blå skyer og vidvinkel på FF, så ja Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg vil slenge ut et annet alternativ. Hva med Hovedøya? Da får vi en liten båttur og ruiner. Middelalderparken i gamle Oslo er vel også verdt et besøk. Det er faktisk et interessant alternativ. Da har vi følgende forslag som er "i" Oslo. Bygdøy/folkemuseumet Hovedøya Middelalderparken Jeg synes alle virker spennende; jeg har kun vært på et av disse stedene før (Bygdøy) og det er lenge siden. edit: mye forskjellig på hovedøya: http://no.wikipedia.org/wiki/Hoved%C3%B8ya http://www.oslosurf.com/innhold/00000008.shtml http://www.friluftsetaten.oslo.kommune.no/...yene_/hovedoya/ Kanoner, ruiner, planter og sauer. Samt en restaurant. Tom Jeg stemmer for Middelalderparken. Alle tre virker interessante, men Hovedøya er for meg et typisk sommermål (ser ut til at det begynner å bli en viss reduksjon av båtavganger rundt de tider også, utfra en kjapp kikk på trafikanten.no), og Folkemuseet koster litt, så det kan være litt avskrekkende å få med alle studenter o.l. ...Bare jeg får PC-en min til å funke igjen før den tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå