Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kall meg gjerne feig, men jeg sitter her og fryser på jobb, og jeg synes roadtrip denne uken er lite fristende. Det virker dog usannsynlig at vi andre klarer å somle oss til å bli enig om tid og sted uten Tomsi... :!:

 

Foreslår at vi venter til Tomsi er tilbake med neste treff -- kanskje vi til og med kan besøke "våre venner trønderne" en helg i tidlig september...? :grin:

Lenke til kommentar
Kall meg gjerne feig, men jeg sitter her og fryser på jobb, og jeg synes roadtrip denne uken er lite fristende.

Du er ikke alene om det.

 

Det virker dog usannsynlig at vi andre klarer å somle oss til å bli enig om tid og sted uten Tomsi... :!:

Huff. Og jeg som drar til England om en uke og blir borte i over to uker ... Og er opptatt resten av månenen. Noen av dere må ta ansvar ;)

 

Foreslår at vi venter til Tomsi er tilbake med neste treff -- kanskje vi til og med kan besøke "våre venner trønderne" en helg i tidlig september...? :grin:

Det hadde vært morsomt å bli med på trønder-treff. Det kommer an på hvilken helg de arrangerer.

 

Tom

Lenke til kommentar
Kall meg gjerne feig, men jeg sitter her og fryser på jobb, og jeg synes roadtrip denne uken er lite fristende. Det virker dog usannsynlig at vi andre klarer å somle oss til å bli enig om tid og sted uten Tomsi... :!:

 

Foreslår at vi venter til Tomsi er tilbake med neste treff -- kanskje vi til og med kan besøke "våre venner trønderne" en helg i tidlig september...? :grin:

 

hehe - jeg sitter i tskjorte og har det super fint jeg :)

Dog jeg drar til Bergen - så ikke noe tur på meg :)

Lenke til kommentar

Må ta toget fra Tønsberg til Oslo. Det hadde vært morsomt.

 

Tenkte det var på tide å få ett nytt syn på hovedstaden.

Jeg har bare vært utenfor Oslo S (får krampe av knarkere :sick: ), opp gata på en pub og på hentekontoret til UPS.

Har kjørt gjennom mange ganger, mange tur/retur Tønsberg-Trondheim.

Endret av NorthPentax
Lenke til kommentar

Tiden kan vel variere ganske mye, alt etter hva vi har satt på planen. I Trondheim har vi hatt fast ett helt år nå, som vi har greid å gjennomføre perfekt: Første lørdag hver måned. Og noen av treffene har vært hele dagstreff. (Til Hegra festning, til Austråt borg, nå sist til økologisk drevet bondegårg, fra 11 til 18 der.)

RandiA

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Skulle vi forsøkt å treffes igjen sånn ganske snart? Tomsi, når er du hjemme igjen? :)

Jeg er tilbake i Norge den 28. (sent om kvelden) Men så fyker jeg på Notodden Blues fest den 30. Så det er vel mer riktig å si at jeg er hjemme igjen den 3. august :)

 

Tom

funfact:

:!: På Notodden var jeg her om dagen og kjøpte kebab sammen med "rånegjengen" fra Moss.

Var ikke en kjeft i Notodden siden alle var i Seljord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...