Bykatt Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Kall meg gjerne feig, men jeg sitter her og fryser på jobb, og jeg synes roadtrip denne uken er lite fristende. Det virker dog usannsynlig at vi andre klarer å somle oss til å bli enig om tid og sted uten Tomsi... :!: Foreslår at vi venter til Tomsi er tilbake med neste treff -- kanskje vi til og med kan besøke "våre venner trønderne" en helg i tidlig september...? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Kall meg gjerne feig, men jeg sitter her og fryser på jobb, og jeg synes roadtrip denne uken er lite fristende. Du er ikke alene om det. Det virker dog usannsynlig at vi andre klarer å somle oss til å bli enig om tid og sted uten Tomsi... :!: Huff. Og jeg som drar til England om en uke og blir borte i over to uker ... Og er opptatt resten av månenen. Noen av dere må ta ansvar Foreslår at vi venter til Tomsi er tilbake med neste treff -- kanskje vi til og med kan besøke "våre venner trønderne" en helg i tidlig september...? Det hadde vært morsomt å bli med på trønder-treff. Det kommer an på hvilken helg de arrangerer. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Kall meg gjerne feig, men jeg sitter her og fryser på jobb, og jeg synes roadtrip denne uken er lite fristende. Det virker dog usannsynlig at vi andre klarer å somle oss til å bli enig om tid og sted uten Tomsi... :!: Foreslår at vi venter til Tomsi er tilbake med neste treff -- kanskje vi til og med kan besøke "våre venner trønderne" en helg i tidlig september...? hehe - jeg sitter i tskjorte og har det super fint jeg Dog jeg drar til Bergen - så ikke noe tur på meg Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Christian stikker bare til bergen fordi han er redd for Moss Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Hei. Hvor lenge varer disse treffene deres? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Hvor lenge varer disse treffene deres? Fra vi begynner til vi er ferdige Snitt-tiden er vel rundt 3 timer (+/- 1). Det er er lov å komme litt senere, og gå litt tidligere enn hard-core folkene. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Når vi er lei, slitne, minnekortene er fulle og lyset er borte. Da er vi ferdige. Får ikke bilder uten lys vøtt Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Må ta toget fra Tønsberg til Oslo. Det hadde vært morsomt. Tenkte det var på tide å få ett nytt syn på hovedstaden. Jeg har bare vært utenfor Oslo S (får krampe av knarkere ), opp gata på en pub og på hentekontoret til UPS. Har kjørt gjennom mange ganger, mange tur/retur Tønsberg-Trondheim. Endret 6. juli 2009 av NorthPentax Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Tiden kan vel variere ganske mye, alt etter hva vi har satt på planen. I Trondheim har vi hatt fast ett helt år nå, som vi har greid å gjennomføre perfekt: Første lørdag hver måned. Og noen av treffene har vært hele dagstreff. (Til Hegra festning, til Austråt borg, nå sist til økologisk drevet bondegårg, fra 11 til 18 der.) RandiA Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Christian stikker bare til bergen fordi han er redd for Moss Vært i moss det holdt med bussturen gjennom for å si det sånn! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Har vi forsøkt noe sånn i Oslo-gjengen? Dvs fast tid; siste lørdag i måneden eller noe sånn? Forsmedelig at trønder-gjengen har lenger tråd enn oss for treffene sine... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 For ikke å være copy-cats kan vi jo ta søndager hvis det absolutt må være på helg. Evt. torsdager eller fredager. Eller vi kan bare sitte å være misunnelige f.eks. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 :!: Synes da det fungerer bra hos dere...OK å ta det slik når det passer med visse mellomrom, dere har jo ganske ofte. Spesielt fint om dere kan ha treff de gangene jeg er i Oslo ..Helena har snakket om å slå seg med meg en gang jeg tar en Oslo-tur. RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Eller vi kan bare sitte å være misunnelige f.eks. Det stemmer jeg for. Og så passer vi på å ymte frempå innimellom at vi burde ta oss en tur til Trondheim Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Skulle vi forsøkt å treffes igjen sånn ganske snart? Tomsi, når er du hjemme igjen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Skulle vi forsøkt å treffes igjen sånn ganske snart? Tomsi, når er du hjemme igjen? Jeg er tilbake i Norge den 28. (sent om kvelden) Men så fyker jeg på Notodden Blues fest den 30. Så det er vel mer riktig å si at jeg er hjemme igjen den 3. august Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Så det er vel mer riktig å si at jeg er hjemme igjen den 3. august Ikke det at det behøver å legge noen demper på dere, men jeg stryker antakelig til fjells den uka som begynner 3. august. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Skulle vi forsøkt å treffes igjen sånn ganske snart? Tomsi, når er du hjemme igjen? Jeg er tilbake i Norge den 28. (sent om kvelden) Men så fyker jeg på Notodden Blues fest den 30. Så det er vel mer riktig å si at jeg er hjemme igjen den 3. august Tom funfact: :!: På Notodden var jeg her om dagen og kjøpte kebab sammen med "rånegjengen" fra Moss. Var ikke en kjeft i Notodden siden alle var i Seljord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå