Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 SELSKAP WOOOHOO... hehe Høres ut som en plan Tom Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Skulle gjerne slengt meg med, men siden kamera og objektiver fremdeles ligger hos interfoto for sjekk og kalibrering, så må jeg nok vente på neste anledning. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Mulig jeg tar turen, dere får vite det helt sikker i morgen. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Skulle gjerne slengt meg med, men siden kamera og objektiver fremdeles ligger hos interfoto for sjekk og kalibrering, så må jeg nok vente på neste anledning. kan få låne glass av meg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Skulle gjerne slengt meg med, men siden kamera og objektiver fremdeles ligger hos interfoto for sjekk og kalibrering, så må jeg nok vente på neste anledning. Kan låne hus og glass av meg Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Skulle gjerne slengt meg med, men siden kamera og objektiver fremdeles ligger hos interfoto for sjekk og kalibrering, så må jeg nok vente på neste anledning. Du kan låne hus og glass av meg! (jeg har nemlig tenkt å rappe 620'en til Tom... ) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (jeg har nemlig tenkt å rappe 620'en til Tom... ) Du vil låne; er det det du sier ? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (jeg har nemlig tenkt å rappe 620'en til Tom... ) Du vil låne; er det det du sier ? På min sedvanlige klønete og antisosiale måte så er det vel det jeg sier... Jeg liker å klå litt på ukjent utstyr vettu. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 På min sedvanlige klønete og antisosiale måte så er det vel det jeg sier... Jeg liker å klå litt på ukjent utstyr vettu. Ingen dum ide. Jeg tar med den og kit-zoomen. Plus pannekaken. Da får du en god ide om hvordan det vil bli med en EP-1. I hvertfall bildemessig Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Detta blir bra, pannekaker og greier. Liker vafler bedre men, er mer sukker i de Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Kunne vært godt med litt indisk mat. Dersom jeg kommer så skal jeg først noen andre ærender i byen, så da gir jeg jeg en av dere tlfnummeret mitt i morgen tidlig så jeg får vite hvor dere befinner dere. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Oslo, vi er i Oslo. gud altså, kan det være så vanskelig :!: fan fan fan, jævla varme... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 17:30 er greit nok for meg.Altfor tidlig for meg i hvert fall, tviler på at jeg er der særlig før 19:00. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 17:30 er greit nok for meg.Altfor tidlig for meg i hvert fall, tviler på at jeg er der særlig før 19:00. Det passer fint med når vi som skal spise, er ferdig med det. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 19-20'ish passer nok meg fint ifht å møte dere også. Jeg skal spise på Posthallen i Kvadraturen - hvor møtes vi? Bjørvika? Kan du PM'e meg nummeret ditt, Tom? Jeg har det ikke på den "nye" telefonen min. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 19-20'ish passer nok meg fint ifht å møte dere også. Jeg skal spise på Posthallen i Kvadraturen - hvor møtes vi? Bjørvika? Det høres bra - skal vi sikte oss inn på 19:30 på plassen foran operaen? For de som ikke skal spise. Kan du PM'e meg nummeret ditt, Tom? Jeg har det ikke på den "nye" telefonen min. Done. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Trenger nr ditt sjæl Men hvor lenge holder dere på idag? Jeg har en shoot i 7 tiden, kansje ferdig rundt 9 og da skal jeg kjøre MUA til byn, kan møtes da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Trenger nr ditt sjæl Men hvor lenge holder dere på idag? Jeg har en shoot i 7 tiden, kansje ferdig rundt 9 og da skal jeg kjøre MUA til byn, kan møtes da? Nummer er sendt - send SMS når du er ferdig - så får du en status. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 KLAR! hehe. Spent på denna indiske maten. I Moss har vi jo som kjent bare norges beste kebab og pølse i vaffel :/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 KLAR! hehe. Spent på denna indiske maten. I Moss har vi jo som kjent bare norges beste kebab og pølse i vaffel :/ Flotte saker; jeg drar herfa (Nydalen) slik at jeg er på den indiske restauranten rundt 17:30. Førstemann dit grabber bord. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå