tomsi42 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Det er mange spennende motiver rundt operaen egentlig. Mange snåle moderne hus som bygges osv. Skal vi andre samles for en matbit før vi flyr rundt og tar bilder? Og i såfall, når da ? Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 *nghgh* Torsdagen er blokkert med noen familiegreier. Men jeg tror på Tomsis værspådom, så bare ta det da, dere. Jeg får bli med på august-treffet, evt road trip senere i juli dersom jeg er hjemme. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Hvilke andre er det som hadde tenkt seg å møte opp på torsdag ? Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Kan faktisk hende at jeg blir med... Anew på fylla kan bli mange gode bilder det. Spesielt hvis jeg tar med de uv filterene jeg har lovet... kanskje jeg får sekken min i tide til å få testa den også... Endret 1. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Operaen? Der tror jeg aldri jeg har vært... Vurderer den. Kanskje Anew kan ta med Micro-Nikkoren han fant det opportunt å lime sammen blenderlamellene i også. Hvis han ikke surrer den bort i fylla på veien dit da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Dere får stille opp, vettu. Når passer det å møte, synes dere? Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 hvis det var snakk om mat eller noe sånt før vi inntar operaen så kunne det vel være greit å møtes tidligere enn 19.00 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 hvis det var snakk om mat eller noe sånt før vi inntar operaen så kunne det vel være greit å møtes tidligere enn 19.00 Enig - 17:00 eller17:30 kanskje ? Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 nja, vil tro nærmere 17:30 er fordel mtp trafikken i området på den tiden... Er vel egentlig ikke noe prøblem for meg for jeg kjører ikke men fremdeles... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 nja, vil tro nærmere 17:30 er fordel mtp trafikken i området på den tiden... Er vel egentlig ikke noe prøblem for meg for jeg kjører ikke men fremdeles... 17:30 er greit nok for meg. Du lurer noen til å kjøre da, eller humper du avgorde med NSB. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg skjønner at jeg kommer til å måtte drikke mer enn planlagt, for ikke å skuffe Dewil... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg skjønner at jeg kommer til å måtte drikke mer enn planlagt, for ikke å skuffe Dewil... Det er vel ingenting i veien å fortsette med drikkingen etter foto-runden? Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg kan ta med en flaske Captain Morgan jeg For min del så blir det enten NSB eller om dama skal være med også så kan det hende jeg får lurt hu også hehe Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 hvis det var snakk om mat eller noe sånt før vi inntar operaen så kunne det vel være greit å møtes tidligere enn 19.00 Enig - 17:00 eller17:30 kanskje ? Tom 17:30 funker for meg - da har jeg 30 min på å komme fra møtet på jobben til Operaen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Hvor skal vi møtes for å spise? Er det noe rimelig og godt i området. Gjerne indisk Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 hmm. Burger king er jo rett inne på Oslo s. hmm.. kanskje ikke helt indisk... aldri prøvd indisk tror jeg. Jeg er glad i mat Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Faen at dere skifta dag, jeg kan mulgiens være med på drikkinga etterpå Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) hmm. Burger king er jo rett inne på Oslo s. hmm.. kanskje ikke helt indisk... aldri prøvd indisk tror jeg. Jeg er glad i mat Burger King er for losers Indisk kan anbefales alle som liker mat med litt eller mye smak. Det er en restaurant som heter Indian House som ligger i Fred Olsen gt. - det er like ved Oslo S. Tom Endret 1. juli 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Spiser på jobben, så jeg skal ikke ha noe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Spiser på jobben, så jeg skal ikke ha noe Da kan du jo ta et glass vann og holde oss med selskap, eller dukke opp litt senere. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå