Bykatt Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Har vi konkludert eller konkludert med at vi kke har konkludert enda? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Den gjengen her har beslutningsvegring !!! Så da beslutter jeg at vi går får Gia's forslag: Norsk Folkemuseum 1. juli kl. 15:30 Tom PS. Så får vi satse på en road-trip til Moss senere i Juli. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 WOOHOO! Roadtrip! Må nesten finne vaffeljernet jeg da :!: Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Det hadde sikkert vært kult å være med på roadtrip, men det passer dårlig akkurat i juli. Håper det ikke bare blir meg på onsdag? Det kan jo være vanskelig å "samle" folk midt i feriemåneden... Har dere hatt treff i juli før om årene? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Det hadde sikkert vært kult å være med på roadtrip, men det passer dårlig akkurat i juli. Det bør være mulig med flere turer utover sensommeren Håper det ikke bare blir meg på onsdag? Det kan jo være vanskelig å "samle" folk midt i feriemåneden... Har dere hatt treff i juli før om årene? Neida, jeg stiller ihvertfall. Og det dukker nok opp flere.Vi kalrte å samle en relativ stor gjeng i juli i fjor. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 1. juli er selvfølgelig den eneste dagen i nær fremtid som er booket til andre ting. Hvis roadtrip'en ikke er for sent i juli er det kanskje en mulighet der. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Frak. 15:30 på en ukedag er helt urealistisk for min del. Det var vel juli i fjor vi hadde "roadtrip" til Krokskogen fra kl. 21-midnatt... Det var lys og tid etter mitt hjerte. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 For meg passer forsåvidt andre dager neste uke også bra, bortsett fra tirsdag. Det kan være et poeng at siden vi skal møtes en hverdag, at vi bør treffes litt sent, men da er Folkemuseumet stengt. -Jeg lider ikke bare av beslutningsvegring, men også post-beslutningsvegring... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Frak. 15:30 på en ukedag er helt urealistisk for min del. Det var vel juli i fjor vi hadde "roadtrip" til Krokskogen fra kl. 21-midnatt... Det var lys og tid etter mitt hjerte. Samme for meg - har 8-16 jobb, og møte den dagen (av alle dagene) Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg tror vi trenger en ny plan og et annet nytt tidspunkt. Tomsi, enig? Konkrete forslag, anyone? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg tror vi trenger en ny plan og et annet nytt tidspunkt. Tomsi, enig? Konkrete forslag, anyone? Enig. Dagen etter bør vel gå bra (torsdag den 2. juli). Med den varmen som er nå, så er det ikke dumt å vente til senere på kvelden. Jeg forslår at vi starter rundt 19:00, så kan Anew komme etter. Det er det vigjorde på Krokskogen. Da gjenstår sted. Jeg har bil så vi kan godt kjøre litt. Jeg ser for meg noe som tar seg godt ut ved solnedgang. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 2. har jeg en aldri så liten meetup med ex-kollegaer etter jobb, så da er jeg nok ikke i kjørbar stand om kvelden... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 2. har jeg en aldri så liten meetup med ex-kollegaer etter jobb, så da er jeg nok ikke i kjørbar stand om kvelden... Men da er du allerede i byen? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 2. har jeg en aldri så liten meetup med ex-kollegaer etter jobb, så da er jeg nok ikke i kjørbar stand om kvelden... Men da er du allerede i byen? Det er jeg! Smarting. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 2. har jeg en aldri så liten meetup med ex-kollegaer etter jobb, så da er jeg nok ikke i kjørbar stand om kvelden... Men da er du allerede i byen? Det er jeg! Smarting. Hvordan vil fotoformen være etter et slikt treff da ? Eller skal vi prøve en annen dag? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Det blir nok ikke noe voldsomt fylleslag. Bare 2-3 øl tenker jeg, så jeg er sikkert klar for noen snapshots etterpå... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 "Anew knuser glass"...? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 that reminds me.. Anew skulle vel hatt noe glass fra meg også han.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Det ser ut til å bli dårlig vær til helgen, så torsdag er muligens siste mulighet for godt fotovær på en stund. Sa pessimisten. Vi er jo enig i at torsdag er en grei dag, kl. 19:00 var det ingen som protesterte i mot. Så da er spørsmålet - hva har vi lyst å ta bilder av? Operaen i solnedgang? Sommer i byen? Anew på fylla? Tom Endret 30. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg er med på hva som helst... spesielt etter et par øl. Operaen er jo dødsoriginal. Tror knapt jeg har sett noen bilder derfra (men helt seriøst, så hadde jeg likt en tur dit uten gale og suicidale barn på slep...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå