Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:)

 

Det hadde sikkert vært kult å være med på roadtrip, men det passer dårlig akkurat i juli.

Det bør være mulig med flere turer utover sensommeren

 

Håper det ikke bare blir meg på onsdag? :cry: Det kan jo være vanskelig å "samle" folk midt i feriemåneden... Har dere hatt treff i juli før om årene?

Neida, jeg stiller ihvertfall. Og det dukker nok opp flere.Vi kalrte å samle en relativ stor gjeng i juli i fjor.

 

Tom

Lenke til kommentar

For meg passer forsåvidt andre dager neste uke også bra, bortsett fra tirsdag.

 

Det kan være et poeng at siden vi skal møtes en hverdag, at vi bør treffes litt sent, men da er Folkemuseumet stengt.

 

-Jeg lider ikke bare av beslutningsvegring, men også post-beslutningsvegring... :D

Lenke til kommentar
Jeg tror vi trenger en ny plan og et annet nytt tidspunkt.

 

Tomsi, enig?

 

Konkrete forslag, anyone?

Enig.

 

Dagen etter bør vel gå bra (torsdag den 2. juli). Med den varmen som er nå, så er det ikke dumt å vente til senere på kvelden. Jeg forslår at vi starter rundt 19:00, så kan Anew komme etter. Det er det vigjorde på Krokskogen.

 

Da gjenstår sted. Jeg har bil så vi kan godt kjøre litt. Jeg ser for meg noe som tar seg godt ut ved solnedgang.

 

Tom

Lenke til kommentar

Det ser ut til å bli dårlig vær til helgen, så torsdag er muligens siste mulighet for godt fotovær på en stund. Sa pessimisten.

 

Vi er jo enig i at torsdag er en grei dag, kl. 19:00 var det ingen som protesterte i mot. Så da er spørsmålet - hva har vi lyst å ta bilder av? Operaen i solnedgang? Sommer i byen? Anew på fylla?

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...