Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg ikke har bil med skilter på eller lappen foreslår jeg Moss (igjen) ;) Vannsjø har nemlig en fin sti gjennom skogen, langs vannet og sånt.

 

Dette lukter som et pølse-i-vaffel komplott.

 

Jeg kunne godt tenkt meg å bli med på et av disse fototreffene, men tror det får vente til neste gang det er innenfor ring 3.

Lenke til kommentar
Jeg kunne godt tenkt meg å bli med på et av disse fototreffene, men tror det får vente til neste gang det er innenfor ring 3.

Du er redd for pølsa i veffelen du...

Hvis du blir med og er snill gutt skal jeg la deg spise de etter hverandre.

 

BTW: kart over hvor man kan starte fra, ligger egentlig nærmere rundkjøringa og er lett å finne både fra E6 og togstasjon. Her har vi muligheten til å se litt eldre industri eller en park.

 

Ellers, et stykke lenger unna har vi holmen en ganske flott vei å gå veldig tett på vannet.

Lenke til kommentar

Moss passer bedre som en del av en road-trip vil jeg tro; da det er mest fornuftig med bil eller to. Da kan vi kombinere med et par steder i lokalområdet.

 

Jeg er busy de neste tre helgene; så enten får vi ta en ukedag etter jobb; eller så får en av dere arrangere.

 

Hvor bør ferden gå?

 

Tom

Lenke til kommentar

Forslag om du mente vi skulle være mer i Oslo-området: Norsk folkemuseum, om dere ikke har vært der på Akam-tur før. Koster litt, men er mye å ta bilde av.

 

Jeg tar gjerne en ettermiddag, men vi bør starte senest kl 15:30 pga at det stenger kl 18. 1. juli f.eks.?

Lenke til kommentar
Forslag om du mente vi skulle være mer i Oslo-området: Norsk folkemuseum, om dere ikke har vært der på Akam-tur før. Koster litt, men er mye å ta bilde av.

 

Jeg tar gjerne en ettermiddag, men vi bør starte senest kl 15:30 pga at det stenger kl 18. 1. juli f.eks.?

God plan - dato passer ihvertfall for min del; og stedet har jeg selv hatt lyst til å se. 15:30 skal jeg klare fint.

 

Tom

Lenke til kommentar
Folkemuseet husker jeg med gru på mang en skoletur ut der, men som fototur må det være spennende sted.

Får mitt første dslr kamera på torsdag, så jeg trenger nok litt tid før jeg henger meg på da :)

Det er bare å slenge seg med. Se på oss som noen du kan spørre om alt og ingenting.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...