ZoDz Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Yeah, så kan noen sitte på med meg om de vil. Kanke helt veien thou Men får kjøre bak tomsi Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Siden jeg ikke har bil med skilter på eller lappen foreslår jeg Moss (igjen) Vannsjø har nemlig en fin sti gjennom skogen, langs vannet og sånt. greier vel å ta tog da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 greier vel å ta tog da? Det er et stykke fra Moss til vannsjø Da er det greit med bil. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Tog er ikke veldig langt å gå til/fra bruker ca 10 min. Spørs også litt hvor i vansjø vi velger å starte. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Siden jeg ikke har bil med skilter på eller lappen foreslår jeg Moss (igjen) Vannsjø har nemlig en fin sti gjennom skogen, langs vannet og sånt. Dette lukter som et pølse-i-vaffel komplott. Jeg kunne godt tenkt meg å bli med på et av disse fototreffene, men tror det får vente til neste gang det er innenfor ring 3. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg kunne godt tenkt meg å bli med på et av disse fototreffene, men tror det får vente til neste gang det er innenfor ring 3. Du er redd for pølsa i veffelen du... Hvis du blir med og er snill gutt skal jeg la deg spise de etter hverandre. BTW: kart over hvor man kan starte fra, ligger egentlig nærmere rundkjøringa og er lett å finne både fra E6 og togstasjon. Her har vi muligheten til å se litt eldre industri eller en park. Ellers, et stykke lenger unna har vi holmen en ganske flott vei å gå veldig tett på vannet. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hallo, Jeg tror jeg venter til neste gang, litt nærmere, jeg også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Moss passer bedre som en del av en road-trip vil jeg tro; da det er mest fornuftig med bil eller to. Da kan vi kombinere med et par steder i lokalområdet. Jeg er busy de neste tre helgene; så enten får vi ta en ukedag etter jobb; eller så får en av dere arrangere. Hvor bør ferden gå? Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Forslag om du mente vi skulle være mer i Oslo-området: Norsk folkemuseum, om dere ikke har vært der på Akam-tur før. Koster litt, men er mye å ta bilde av. Jeg tar gjerne en ettermiddag, men vi bør starte senest kl 15:30 pga at det stenger kl 18. 1. juli f.eks.? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Forslag om du mente vi skulle være mer i Oslo-området: Norsk folkemuseum, om dere ikke har vært der på Akam-tur før. Koster litt, men er mye å ta bilde av. Jeg tar gjerne en ettermiddag, men vi bør starte senest kl 15:30 pga at det stenger kl 18. 1. juli f.eks.? God plan - dato passer ihvertfall for min del; og stedet har jeg selv hatt lyst til å se. 15:30 skal jeg klare fint. Tom Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Folkemuseet husker jeg med gru på mang en skoletur ut der, men som fototur må det være spennende sted. Får mitt første dslr kamera på torsdag, så jeg trenger nok litt tid før jeg henger meg på da Endret 23. juni 2009 av archongamer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Folkemuseet husker jeg med gru på mang en skoletur ut der, men som fototur må det være spennende sted.Får mitt første dslr kamera på torsdag, så jeg trenger nok litt tid før jeg henger meg på da Det er bare å slenge seg med. Se på oss som noen du kan spørre om alt og ingenting. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg stemmer for en strobist meetup hvor vi kansje kan få tak i modeller. Litt lei av turer hvor vi kun loker på ett museum og slikt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg stemmer for en strobist meetup hvor vi kansje kan få tak i modeller. Litt lei av turer hvor vi kun loker på ett museum og slikt. Det er også en mulighet. Jeg vet ikke hvor mange som er keen på det. Tom Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvor skulle en få tak i modeller da? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Tom er veldig flink til å posere, spesielt på stoler: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Tom er veldig flink til å posere, spesielt på stoler: Og så sier vi takk til deg Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 hehe, måtte bare... kan posere jeg også Credits til zodz som tydligvis var glad i Surreal edgy effect Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 huff så crappy det bilde der ble Man lærer av sine feil Lenke til kommentar
lessis Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Så ikke før nå at det er snakk om et fototreff igjen. Tid og sted? Håper det kan bli en av dagene jeg er hjemme mellom mine turer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå