tomsi42 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 En liten påminnelse. I morgen (søndag) så møtes vi på Traktøren (brun restaurant, ikke butikken) rundt kl. 15:00 for så å bevege oss opp i botanisk hage rundt 17:30 tiden. Gia, det er jo ikke flere som har bekreftet at de kommer enn at vi ikke trenger å bestille bord. Tom Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Regner med at jeg også dukker opp. Også på Traktøren for litt mat og drikke. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er der til 15 - men regner ikke med å ville spise noe, har 3 mat oppdrag på dagtid før jeg kommer Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Regner med at jeg også dukker opp på Traktøren i 15 tiden Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg dukker ikke opp, skulle gjerne hvert med! men må i en barnebursdag. Er lenge siden jeg var med på treff nå. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Usikker på om jeg gidder restaurant først, men satser på å dukke opp i botansik hage. Meldt litt nedbør, men burde gå greit. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 OK, da tenker jeg ikke mer på å bestille bord. Håper regnet holder seg borte... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Pokker. Når jeg tenker meg om, skal jeg i selskap i morra. Jeje... Da får det nesten bli en annen gang. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 En liten påminnelse. I morgen (søndag) så møtes vi på Traktøren (brun restaurant, ikke butikken) rundt kl. 15:00 for så å bevege oss opp i botanisk hage rundt 17:30 tiden. Gia, det er jo ikke flere som har bekreftet at de kommer enn at vi ikke trenger å bestille bord. Tom Hva er adressen til det stedet? trondheimsveien 37? Pokker. Når jeg tenker meg om, skal jeg i selskap i morra. Jeje... Da får det nesten bli en annen gang. nei huff...så synd Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fortsatt like gretten du, ja, Christian. Men bra at du har tatt deg nær av ting. Og ja, det er litt synd. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fortsatt like gretten du, ja, Christian. Men bra at du har tatt deg nær av ting. Og ja, det er litt synd. Ironi funker aldri på nettet Not really Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Hva er adressen til det stedet? trondheimsveien 37? Det stemmer. Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva er adressen til det stedet? trondheimsveien 37? Hm. Sitter her og googler. Ja, det må være postadressen, men stedet ligger mer i Sofienberggata, mellom Trondheimsveien og Sars' gate. -Gi Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva er adressen til det stedet? trondheimsveien 37? Det stemmer. Tom Drar herfra nå - må innom noen steder, men da vet jeg hvor jeg skal. Sender deg sms Bare jeg som syns været er en smule diffuset - sterk sol, men skyer mørkere enn fy...kan bli moro dette Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg starter straks min private fototur. Går hele veien til Traktøren mens jeg varmer opp fotoapparatet. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Da vi hadde avsluttet fotograferingen i Botanisk hage og var på vei hjem, var det en som sa at han ikke så noen roser. Svarte vel som så at det var for tidlig for de blomstene, og at han hadde en ypperlig anledning i Freiaparken. Desverre sa jeg feil dato. Freiaparken er åpen 2 dager i året for publikum. Det er en vakker hage for ansatte på Freia. Det er flere foredrag om roser og det er også mulighet for å se alle Munch-maleriene i pauserommet samt å delta på omvisning og støpe sin egen sjokolade. Det koster noe å komme inn der de dagene. http://www.hagegal.info/index.php/de-hageg...r-i-freiaparken (Linken til programmet. (fikk ikke til å legge linken i et ord) Vil også legge til at hagen er full av skulpturer. Endret 11. juni 2009 av lessis Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Takk for opplysningen, lessis...nå har jeg videresendt opplysningene til noen som har etterspurt de. Freiaparken-Rosedager RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Det er vel på tide med en ny tur snart. Ideer og innspill tas i mot med takk. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er vel på tide med en ny tur snart. Ideer og innspill tas i mot med takk. Tom Skogstur Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Siden jeg ikke har bil med skilter på eller lappen foreslår jeg Moss (igjen) Vannsjø har nemlig en fin sti gjennom skogen, langs vannet og sånt. Endret 21. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå