Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

En liten påminnelse. I morgen (søndag) så møtes vi på Traktøren (brun restaurant, ikke butikken) rundt kl. 15:00 for så å bevege oss opp i botanisk hage rundt 17:30 tiden.

 

Gia, det er jo ikke flere som har bekreftet at de kommer enn at vi ikke trenger å bestille bord.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En liten påminnelse. I morgen (søndag) så møtes vi på Traktøren (brun restaurant, ikke butikken) rundt kl. 15:00 for så å bevege oss opp i botanisk hage rundt 17:30 tiden.

 

Gia, det er jo ikke flere som har bekreftet at de kommer enn at vi ikke trenger å bestille bord.

 

Tom

 

Hva er adressen til det stedet? trondheimsveien 37?

 

Pokker. Når jeg tenker meg om, skal jeg i selskap i morra.

 

Jeje... Da får det nesten bli en annen gang.

 

nei huff...så synd

Lenke til kommentar

Da vi hadde avsluttet fotograferingen i Botanisk hage og var på vei hjem, var det en som sa at han ikke så noen roser. Svarte vel som så at det var for tidlig for de blomstene, og at han hadde en ypperlig anledning i Freiaparken. Desverre sa jeg feil dato. Freiaparken er åpen 2 dager i året for publikum. Det er en vakker hage for ansatte på Freia. Det er flere foredrag om roser og det er også mulighet for å se alle Munch-maleriene i pauserommet samt å delta på omvisning og støpe sin egen sjokolade. Det koster noe å komme inn der de dagene.

http://www.hagegal.info/index.php/de-hageg...r-i-freiaparken

(Linken til programmet. (fikk ikke til å legge linken i et ord)

Vil også legge til at hagen er full av skulpturer.

Endret av lessis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...