Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt nedtur for de hagegale å måtte ta turen ned til sentrum... Hva med kafeteriaen til Zoologisk museum? :fun:

 

Ja, enig i det, Anew...men det er da flere spisesteder i Tøyen, Grünerløkka området...ikke så langt til Kampen bistro heller, eller en Gresk en vi har vært flere ganger på...Mat og Mer er god, men litt langt borte da...

RandiA

Lenke til kommentar
Litt nedtur for de hagegale å måtte ta turen ned til sentrum... Hva med kafeteriaen til Zoologisk museum? :fun:

 

Ja, enig i det, Anew...men det er da flere spisesteder i Tøyen, Grünerløkka området...ikke så langt til Kampen bistro heller, eller en Gresk en vi har vært flere ganger på...Mat og Mer er god, men litt langt borte da...

RandiA

Hva med brune Traktøren? Ligger veldig nært, er billig og pizzaen ER faktisk ganske god også... ;)

Lenke til kommentar
Hva med brune Traktøren? Ligger veldig nært, er billig og pizzaen ER faktisk ganske god også... ;)

Det høres da ut som et godt alternativ. Hva med at vi møtes der på et viss klokkeslett, så kan de som vil spise sette av tid slik at dette er gjort før møtetidspunktet. Porten inn til hagen er i retning av fjellhagen som er på sitt fineste nå. Da gjenstår det bare å bli enig om når vi skal møtes.

Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig å forestille seg at det skal være fullt på Traktøren, stedet er som sagt ganske brunt.

 

Kommer an på hvor mange vi antar vi blir som skal sitte der, om det er noe poeng i å bestille, tror jeg.

 

Når det gjelder tidspunkt, kanskje hagefolket vet best når de tenker det passer med et måltid? :)

Lenke til kommentar
Når det gjelder tidspunkt, kanskje hagefolket vet best når de tenker det passer med et måltid? :)

Ja, da går vi for det stedet...skal være på Tøyen bot. fra morgenen, så det behøver ikke være så sent "spise-treff"...kanskje 14-15-tiden da?..vi skal jo ha tid etterpå for fotografering også :yes:

Spørs hva Lessis sier...

RandiA

Lenke til kommentar
ærre treff neste helg? Ble veldig nysgjerrig ser dere seh. Må sosialisere med de fysiske menneskene bak alle disse avatarene snart ;) begynner å bli lenge siden jeg var med sist :p

 

Ja, neste søndag, i Botanisk hage på Tøyen. Tidspunkt er ikke spikret, men det ser ut til noen av oss kommer til å ta en matbit sammen først, og at det sannsynligvis blir på spisestedet Traktøren som ligger i nærheten, på tidlig ettermiddag.

 

Tomsi holder styr på oss, så jeg tenker meg at han sender ut en oppsummering med forslag til møtetid også. :)

Lenke til kommentar

Hehe - her har det skjedd saker og ting mens jeg har vært offline et døgn ;)

 

Traktøren høres ut som greit møtested. Jeg forslår at vi møtes der rundt 15:00, så har vi god tild til matauk. Tanken var å komme seg i hagen ved 18:00 tiden for å få optimalt lys.

 

Tom

Lenke til kommentar
Hehe - her har det skjedd saker og ting mens jeg har vært offline et døgn ;)

 

Traktøren høres ut som greit møtested. Jeg forslår at vi møtes der rundt 15:00, så har vi god tild til matauk. Tanken var å komme seg i hagen ved 18:00 tiden for å få optimalt lys.

 

Tom

 

Hihi, ja, damene har helt tatt over mens du var borte... :blush:

 

Å møtes rundt 15 høres bra ut for meg.

 

Har du noen omtrentlig oversikt over hvor mange som dukker opp, snakker vi liksom 5 eller 15? Tenker på det med å bestille bord, jeg har bomma på sånn før... Jeg vet ikke en gang om det er mulig å bestille bord på Traktøren, når jeg tenker meg om. ;)

Lenke til kommentar

Hvor mange vi blir; det er ikke godt å si, men et sted mellom 5 og 15 høres sannsynlig ut :)

 

De som har tenkt å møte opp på Traktøren kan jo si ifra her; så får vi et inntrykk av hvor mange vi er. Blir det mer en 5-6 personer; så kan vi prøve å se om det er mulig å bestille bord.

 

Tom

 

PS. Jeg møter opp på Traktøren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...