tomsi42 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Da var jeg ferdig med den kjipeste eksamenen, så jeg kan stille neste gang Noen har en 5d mk2 jeg gjerne vil se på Du kunne sett en i går Det planlegges en tur til Botanisk hage når Randi er på Oslo besøk. Lørdag den 6. eller tirsdag den 9 eltter jobb er vel forslagene hvis jeg husker rett. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jobbet + leste til eksamen...det fikk holde Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Urk. Jeg gikk glipp av det. Og jeg som var arkiteten bak flyttingen. Ironien ligger tykk: Forrige gang var det meldt dårlig vær, men det ble jo riktig bra på den tiden vi skulle ha møttes. Denne gangen var det meldt strålende vær, og regnet høljet ned. Yrmannen er ikke alltid like pålitelig... Jeg blir med til Tøyen -- om været holder... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Da var jeg ferdig med den kjipeste eksamenen, så jeg kan stille neste gang Noen har en 5d mk2 jeg gjerne vil se på Du kunne sett en i går Det planlegges en tur til Botanisk hage når Randi er på Oslo besøk. Lørdag den 6. eller tirsdag den 9 eltter jobb er vel forslagene hvis jeg husker rett. Tom Nei, ikke lørdag, Tom...jeg kommer ikke før lørdag ettermiddag - og Lessis er også opptatt lørdag., søndag er "Tøyen-ÅpenDag", eller tirsdag. RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Nei, ikke lørdag, Tom...jeg kommer ikke før lørdag ettermiddag - og Lessis er også opptatt lørdag., søndag er "Tøyen-ÅpenDag", eller tirsdag.RandiA OK. Da har jeg misforstått. Søndag tror jeg passer bedre enn lørdag for flere. Men det blir kanskje veldig folksomt på søndag? Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er mye folk ja, men det er stort område, er vel mest folk tidlig på formiddagen, tror det er åpning 10 jeg, og de "Hagegale" møtes gjerne litt tidlig, er der stort sett hele dagen jeg, så kan vi gå en plass og spise etterpå...så blir det både "gal-treff" og Akam-treff på samme dag. Tiden bestemmer du Tom.... RandiE Lenke til kommentar
lessis Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er mye folk ja, men det er stort område, er vel mest folk tidlig på formiddagen, tror det er åpning 10 jeg, og de "Hagegale" møtes gjerne litt tidlig, er der stort sett hele dagen jeg, så kan vi gå en plass og spise etterpå...så blir det både "gal-treff" og Akam-treff på samme dag. Tiden bestemmer du Tom....RandiE Hagedagen starter klokken 10 og bodene pakker sammen klokkwn 1500. Tror vi har parken for oss selv etter dette. Portene stenges klokken 20 tror jeg. Lommetørkletreet bruker å blomstre på den tiden. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Kl.15 blir vel litt sent da, hvis man har vært helt fra kl,10..mest folk helt fra starten, minker litt utover, hva med 13.30-14-tiden, eller er du "bod-opptatt" lessis? RandiA Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Kl.15 blir vel litt sent da, hvis man har vært helt fra kl,10.. ...men ikke om man bryr seg om fotolyset. Hva med middag først, og så raider vi hagen fra kl. 18? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Kl.15 blir vel litt sent da, hvis man har vært helt fra kl,10.. ...men ikke om man bryr seg om fotolyset. Hva med middag først, og så raider vi hagen fra kl. 18? Funger for meg - hagen er åpen til 21:00 Tom Lenke til kommentar
lessis Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det siste forslaget med middag først og så fotografering hørtes fint ut for min del. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Middag først og så hageraid passer for meg. Skal vi satse på søndagen (den 7.6)? Og hvor skal vi spise? Jeg selv er glad i indisk. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg vil ha peppes 7.6 funker for meg Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Wow. Kreativt matvalg Christian. 7. juni burde passe for meg også, og Anew er flink som passer på lyset! Makro i sterkt sollys er fyfy. Men om det viser seg at det blir overskya, burde det ikke være noe i veien for å starte litt tidligere på dagen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 :!: Starter klokken 10 jeg...så det blir en Langdag...med planter, hagevenner, fotovenner...alt på ett brett...mens solen, eventuelt skyene går sin gang . RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Det er ting som tyder på at den 7.6 er datoen. Peppes er ikke mye originalt; men de har i hvertfall en meny som hvro selv undertegnede finner noe å spise. Hvor er nærmeste Peppes i forhold til den Botaniske hagen ? Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er ting som tyder på at den 7.6 er datoen. Peppes er ikke mye originalt; men de har i hvertfall en meny som hvro selv undertegnede finner noe å spise. Hvor er nærmeste Peppes i forhold til den Botaniske hagen ? Tom Selger de rustne tønner hos peppes? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Selger de rustne tønner hos peppes? Nei, men jeg kan kjøpe rustne spiker i kiosken ved siden av Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Najs one Tom. Tror ikke det er noe Peppes på Tøyen. Men vi kan vel bare møtes i Sentrum først. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Litt nedtur for de hagegale å måtte ta turen ned til sentrum... Hva med kafeteriaen til Zoologisk museum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå