Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Da var jeg ferdig med den kjipeste eksamenen, så jeg kan stille neste gang :) Noen har en 5d mk2 jeg gjerne vil se på :p

Du kunne sett en i går :tease:

 

Det planlegges en tur til Botanisk hage når Randi er på Oslo besøk. Lørdag den 6. eller tirsdag den 9 eltter jobb er vel forslagene hvis jeg husker rett.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Urk.

 

Jeg gikk glipp av det. Og jeg som var arkiteten bak flyttingen. :blush:

 

Ironien ligger tykk:

 

Forrige gang var det meldt dårlig vær, men det ble jo riktig bra på den tiden vi skulle ha møttes. Denne gangen var det meldt strålende vær, og regnet høljet ned.

 

Yrmannen er ikke alltid like pålitelig...

 

Jeg blir med til Tøyen -- om været holder... ;)

Lenke til kommentar
Da var jeg ferdig med den kjipeste eksamenen, så jeg kan stille neste gang :) Noen har en 5d mk2 jeg gjerne vil se på :p

Du kunne sett en i går :tease:

Det planlegges en tur til Botanisk hage når Randi er på Oslo besøk. Lørdag den 6. eller tirsdag den 9 eltter jobb er vel forslagene hvis jeg husker rett.

Tom

Nei, ikke lørdag, Tom...jeg kommer ikke før lørdag ettermiddag - og Lessis er også opptatt lørdag., søndag er "Tøyen-ÅpenDag", eller tirsdag.

RandiA

Lenke til kommentar
Nei, ikke lørdag, Tom...jeg kommer ikke før lørdag ettermiddag - og Lessis er også opptatt lørdag., søndag er "Tøyen-ÅpenDag", eller tirsdag.

RandiA

OK. Da har jeg misforstått.

 

Søndag tror jeg passer bedre enn lørdag for flere. Men det blir kanskje veldig folksomt på søndag?

 

Tom

Lenke til kommentar

Det er mye folk ja, men det er stort område, er vel mest folk tidlig på formiddagen, tror det er åpning 10 jeg, og de "Hagegale" møtes gjerne litt tidlig, er der stort sett hele dagen jeg, så kan vi gå en plass og spise etterpå...så blir det både "gal-treff" og Akam-treff på samme dag. Tiden bestemmer du Tom....

RandiE

Lenke til kommentar
Det er mye folk ja, men det er stort område, er vel mest folk tidlig på formiddagen, tror det er åpning 10 jeg, og de "Hagegale" møtes gjerne litt tidlig, er der stort sett hele dagen jeg, så kan vi gå en plass og spise etterpå...så blir det både "gal-treff" og Akam-treff på samme dag. Tiden bestemmer du Tom....

RandiE

Hagedagen starter klokken 10 og bodene pakker sammen klokkwn 1500. Tror vi har parken for oss selv etter dette. Portene stenges klokken 20 tror jeg. Lommetørkletreet bruker å blomstre på den tiden.

Lenke til kommentar
Det er ting som tyder på at den 7.6 er datoen. Peppes er ikke mye originalt; men de har i hvertfall en meny som hvro selv undertegnede finner noe å spise. Hvor er nærmeste Peppes i forhold til den Botaniske hagen ?

 

Tom

 

Selger de rustne tønner hos peppes? :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...