Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Det gjør ikke noe at Randi lager kø; da får de som ikke er interessert i blomser noe å ta bilde av :)

 

Det ser ut som det kan bli bra vær på søndag - det er det yr sier akkurat nå ... Så vi får bli enig om når og hva.

 

Jeg foreslår kl. 16:00 - da kan vi holde på en stund.

 

Alternativene er:

1. Middelaldersparken. Da hadde jeg tenkt å starte ved Oslo S. og gå til og fra parken. Vi vil da få litt street, moderne arkitektur og noen ruiner.

2. Akerselven. Et forslag er å starte ved Nydalen og følge elven nedover til sentrum.

3. Street. Rusle rundt i oslo og fange motiver. Da trenger vi en fornuftig rute.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må melde pass. Skal bort til middag. :(

Bummer!

 

Forøvrig vil jeg bare nevne den UV-filter-testen vi har lovet, Tom. Fint føre for den nå.

Det er det. Det er vel bare å ta en ettermiddag/kveld når været er greit. Det kan avtales på kort tid.

 

Tom

Lenke til kommentar
Det var liten respons på forslagene mine fredag. Er det ingen som er interessert i dag ?

 

yr.no er ikke helt på vår side... Det er meldt regn i ettermiddag. :hmm:

 

Kanskje utsette og satse på pent vær 16., evt 21., og ta botanisk hage med Lessis?

 

Ikke det at "ferskingen" skal styre, men det ser ut som at dagen i dag ikke passer så bra...?

Lenke til kommentar
Det var liten respons på forslagene mine fredag. Er det ingen som er interessert i dag ?

 

yr.no er ikke helt på vår side... Det er meldt regn i ettermiddag. :hmm:

 

Kanskje utsette og satse på pent vær 16., evt 21., og ta botanisk hage med Lessis?

 

Ikke det at "ferskingen" skal styre, men det ser ut som at dagen i dag ikke passer så bra...?

Jeg synes du kommer med meget fornuftige argumenter; jeg ser også at yr har planlagt regn akkurat på det tidspunktet.

 

Så jeg stemmer for å utsette turen.

 

Den 16. er jeg i Fredrikstad, men den 21. passer bra for meg. Når det gjelder Botanisk hage, så er planene å ta den i forbindelse med RandiA's Oslo besøk rundt den 7. juni.

 

Tom

Lenke til kommentar

Ettersom forrige forsøk kokte bort i forrige rundte, så prøver vi igjen. Og denne gange n prøver jeg "diktator"-metoden:

 

Dato: 21. mai 2009

Klokkeslett: 16:00

Møtested: Nydalen - utenfor Narvesen

Rute: Følge Akerselven ned til Oslo sentrum.

 

Høres det fristende ut ?

 

Tom

Lenke til kommentar
Dato: 21. mai 2009

Klokkeslett: 16:00

Møtested: Nydalen - utenfor Narvesen

Rute: Følge Akerselven ned til Oslo sentrum.

 

Høres det fristende ut ?

Det høres veldig fristende ut, men jeg tviler på at jeg får lov til å gå ut på den tiden.

Lenke til kommentar

Siden jeg tok en singel tur ut ved sist forsøk, som forøvrig av diverse grunner ble meget kort, så slenger jeg meg nok med neste torsdag.

 

Vi får håpe værgudene bistår oss litt bedre enn den 10. Satser det blir en grei gjeng som kan stille på Kristi himmelfartsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...