tomsi42 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Det gjør ikke noe at Randi lager kø; da får de som ikke er interessert i blomser noe å ta bilde av Det ser ut som det kan bli bra vær på søndag - det er det yr sier akkurat nå ... Så vi får bli enig om når og hva. Jeg foreslår kl. 16:00 - da kan vi holde på en stund. Alternativene er: 1. Middelaldersparken. Da hadde jeg tenkt å starte ved Oslo S. og gå til og fra parken. Vi vil da få litt street, moderne arkitektur og noen ruiner. 2. Akerselven. Et forslag er å starte ved Nydalen og følge elven nedover til sentrum. 3. Street. Rusle rundt i oslo og fange motiver. Da trenger vi en fornuftig rute. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg må melde pass. Skal bort til middag. Forøvrig vil jeg bare nevne den UV-filter-testen vi har lovet, Tom. Fint føre for den nå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg må melde pass. Skal bort til middag. Bummer! Forøvrig vil jeg bare nevne den UV-filter-testen vi har lovet, Tom. Fint føre for den nå. Det er det. Det er vel bare å ta en ettermiddag/kveld når været er greit. Det kan avtales på kort tid. Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg må også melde pass (igjen) ettersom jeg må hjem imorgen :/. Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Det var liten respons på forslagene mine fredag. Er det ingen som er interessert i dag ? Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Det var liten respons på forslagene mine fredag. Er det ingen som er interessert i dag ? yr.no er ikke helt på vår side... Det er meldt regn i ettermiddag. Kanskje utsette og satse på pent vær 16., evt 21., og ta botanisk hage med Lessis? Ikke det at "ferskingen" skal styre, men det ser ut som at dagen i dag ikke passer så bra...? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Det var liten respons på forslagene mine fredag. Er det ingen som er interessert i dag ? yr.no er ikke helt på vår side... Det er meldt regn i ettermiddag. Kanskje utsette og satse på pent vær 16., evt 21., og ta botanisk hage med Lessis? Ikke det at "ferskingen" skal styre, men det ser ut som at dagen i dag ikke passer så bra...? Jeg synes du kommer med meget fornuftige argumenter; jeg ser også at yr har planlagt regn akkurat på det tidspunktet. Så jeg stemmer for å utsette turen. Den 16. er jeg i Fredrikstad, men den 21. passer bra for meg. Når det gjelder Botanisk hage, så er planene å ta den i forbindelse med RandiA's Oslo besøk rundt den 7. juni. Tom Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Dersom det ikke blir noe i ettermiddag, så får jeg vel rusle meg en tur med fotoapparatet nå. Tomsi42 gir du en lyd på tlf dersom det likevel skulle bli et treff. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Ettersom forrige forsøk kokte bort i forrige rundte, så prøver vi igjen. Og denne gange n prøver jeg "diktator"-metoden: Dato: 21. mai 2009 Klokkeslett: 16:00 Møtested: Nydalen - utenfor Narvesen Rute: Følge Akerselven ned til Oslo sentrum. Høres det fristende ut ? Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Diktator metoden funker som oftest dårlig, men lykke til Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Dato: 21. mai 2009Klokkeslett: 16:00 Møtested: Nydalen - utenfor Narvesen Rute: Følge Akerselven ned til Oslo sentrum. Høres det fristende ut ? Det høres veldig fristende ut, men jeg tviler på at jeg får lov til å gå ut på den tiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Diktator metoden funker som oftest dårlig, men lykke til Tom Jeg er som Linus Torvalds og Guido von Rossum - Benevolent Dictator for life Tom Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Siden jeg tok en singel tur ut ved sist forsøk, som forøvrig av diverse grunner ble meget kort, så slenger jeg meg nok med neste torsdag. Vi får håpe værgudene bistår oss litt bedre enn den 10. Satser det blir en grei gjeng som kan stille på Kristi himmelfartsdag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Det ser ut til at værgudene skal være mer samarbeidsvillig denne gangen. Hvor mange blir med på torsdag ? kl.16:00 foran Narvesen i Nydalen. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Hvor mange blir med på torsdag ? kl.16:00 foran Narvesen i Nydalen. Har blitt hi-jacket, slik at jeg ikke er tilgjengelig fra kl. 16:00 og utover. Kunne klart det før på dagen, men... Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Det er meldt strålende vær i morgen. Jeg stiller. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er meldt strålende vær i morgen. Jeg stiller. Værgudene ombestemte seg: Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Oi...fint bilde, men ikke fint vær. (Her har det vært strålende i dag, men værmeldingen var ikke bra...sånn kan det være) RandiA Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Til tross for været så ble det da noen bilder vi som møtte opp fikk tatt. Været kom seg noe etter hvert og solen gløttet frem på siden av skyen som hadde bestemt seg for å være rett over oss stort sett hele tiden. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Da var jeg ferdig med den kjipeste eksamenen, så jeg kan stille neste gang Noen har en 5d mk2 jeg gjerne vil se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå