Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg egentlig lovet lessis at vi ikke skal dra på botanisk hage uten henne, så jeg synes vi kan ta det i neste runde (hun kan ikke denne helgen hvis jeg forstod henne rett).

Er det ingen interesse for middelalderparken ?

Tom

:!: Ja, og gjerne slå den sammen med min neste Oslo-tur...

RandiA

Lenke til kommentar
Muligens jeg kaster meg med 10. mai, litt for mye jobbing for tiden - så får vurdere fotoformen når det nærmer seg.

Da trenger du å komme deg ut og tømme hjernen for jobb. Istedet for å drukne den i rødvin på ørdagskvelden ;)

 

Tom

Noen destinasjon for treffet fastsatt?

Lenke til kommentar
Hva er greia med middelalderparken da, Tom? Hva håper du å se der?

Har aldri vært er, men ruiner, vannspeil osv høres litt interessant ut.

 

...og gruppestreet? WTF? :fun:

Vi kommer til skremme vekk alt som er å ta bilde av.

 

Akerselva kan jo være en plan? Både natur, vann, uteliggere og hissige dopselgere ;)

Vi har hatt en akerselva runde allerede - vet ikke om folk er klar for det en gang til ...

 

Tom

Lenke til kommentar
:!: Ja, og gjerne slå den sammen med min neste Oslo-tur...

RandiA

Da regner jeg med at det er botanisk hage du tenker på?

Tom

Jada.... :yes:

RandiA

Tenkte meg det. Det er egentlig en god ide å ta Botanisk hage da, så får vi med oss minst 2 hage-gale blomster-eksperter.

 

Tom

Lenke til kommentar
:!: Ja, og gjerne slå den sammen med min neste Oslo-tur...

RandiA

Da regner jeg med at det er botanisk hage du tenker på?

Tom

Jada.... :yes:

RandiA

Tenkte meg det. Det er egentlig en god ide å ta Botanisk hage da, så får vi med oss minst 2 hage-gale blomster-eksperter.

Tom

:!: :!: Det er litt mer å se også da, i begynnelsen av juni. Vi var i Ringve botaniske nå på Trondheims-treffet, men det var ikke så veldig mye blomstring enda...en del av de første vårblomstene var ferdig allerede, og det som var mest blomsterrikt nå, var primulahagen.

RandiA

Lenke til kommentar

Så fint at du tenker på meg Tom. Jeg er i Trondheim i konfirmasjon denne helga. Ivrer sterkt for botanisk hage i juni. Hvis 7. juni blir valgt, er vi i allefall ikke alene i parken. Da er det kø forann de beste motivene. Randi ble bedt om å skynde seg i fjor. De som vet hvordan hennes kamera er stilt inn kan skjønne hvorfor en mann bak henne ble utålmodig. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...