von-schnellfahrer Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Alle blir partyløver på Tryvann! sant Noen drikker over evne, men artig er det... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg (+ en nølende samboer ) er mest sannsynlig ledig den tiende. Er det bestemt hvor vi skal dra? Jeg er i grunn lysten på botanisk hage, men hvis det er sterk sol er det nok bedre å finne på noe annet. Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Nå har jeg egentlig lovet lessis at vi ikke skal dra på botanisk hage uten henne, så jeg synes vi kan ta det i neste runde (hun kan ikke denne helgen hvis jeg forstod henne rett). Er det ingen interesse for middelalderparken ? Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Dra til tryvann å ta bilder av Thomas & Co russen Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Sett opp en seng og et par blitser i skauen og vent på at motivene skal komme til dere. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Sett opp en seng og et par blitser i skauen og vent på at motivene skal komme til dere. akam gjeng i skauen ved tryvann; kan se det for meg EDIT: beklager om noen ble støtet... Endret 6. mai 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Muligens jeg kaster meg med 10. mai, litt for mye jobbing for tiden - så får vurdere fotoformen når det nærmer seg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Nå har jeg egentlig lovet lessis at vi ikke skal dra på botanisk hage uten henne, så jeg synes vi kan ta det i neste runde (hun kan ikke denne helgen hvis jeg forstod henne rett). Er det ingen interesse for middelalderparken ? Tom :!: Ja, og gjerne slå den sammen med min neste Oslo-tur... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Muligens jeg kaster meg med 10. mai, litt for mye jobbing for tiden - så får vurdere fotoformen når det nærmer seg. Da trenger du å komme deg ut og tømme hjernen for jobb. Istedet for å drukne den i rødvin på ørdagskvelden Tom Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Muligens jeg kaster meg med 10. mai, litt for mye jobbing for tiden - så får vurdere fotoformen når det nærmer seg. Da trenger du å komme deg ut og tømme hjernen for jobb. Istedet for å drukne den i rødvin på ørdagskvelden Tom Noen destinasjon for treffet fastsatt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 :!: Ja, og gjerne slå den sammen med min neste Oslo-tur...RandiA Da regner jeg med at det er botanisk hage du tenker på? Noen destinasjon for treffet fastsatt? Egentlig ikke... Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hva med "street"? Er det interesse for det? Francis Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Noen destinasjon for treffet fastsatt? Egentlig ikke... Hva er greia med middelalderparken da, Tom? Hva håper du å se der? ...og gruppestreet? WTF? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 ...og gruppestreet? WTF? OK, kall det heller "byvandring" med mulighet for å ta bla. streetaktige bilder Francis Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Akerselva kan jo være en plan? Både natur, vann, uteliggere og hissige dopselgere Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hva er greia med middelalderparken da, Tom? Hva håper du å se der? Har aldri vært er, men ruiner, vannspeil osv høres litt interessant ut. ...og gruppestreet? WTF? Vi kommer til skremme vekk alt som er å ta bilde av. Akerselva kan jo være en plan? Både natur, vann, uteliggere og hissige dopselgere Vi har hatt en akerselva runde allerede - vet ikke om folk er klar for det en gang til ... Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 :!: Ja, og gjerne slå den sammen med min neste Oslo-tur...RandiA Da regner jeg med at det er botanisk hage du tenker på? Tom Jada.... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 :!: Ja, og gjerne slå den sammen med min neste Oslo-tur...RandiA Da regner jeg med at det er botanisk hage du tenker på? Tom Jada.... RandiA Tenkte meg det. Det er egentlig en god ide å ta Botanisk hage da, så får vi med oss minst 2 hage-gale blomster-eksperter. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 :!: Ja, og gjerne slå den sammen med min neste Oslo-tur...RandiA Da regner jeg med at det er botanisk hage du tenker på? Tom Jada.... RandiA Tenkte meg det. Det er egentlig en god ide å ta Botanisk hage da, så får vi med oss minst 2 hage-gale blomster-eksperter. Tom :!: :!: Det er litt mer å se også da, i begynnelsen av juni. Vi var i Ringve botaniske nå på Trondheims-treffet, men det var ikke så veldig mye blomstring enda...en del av de første vårblomstene var ferdig allerede, og det som var mest blomsterrikt nå, var primulahagen. RandiA Lenke til kommentar
lessis Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Så fint at du tenker på meg Tom. Jeg er i Trondheim i konfirmasjon denne helga. Ivrer sterkt for botanisk hage i juni. Hvis 7. juni blir valgt, er vi i allefall ikke alene i parken. Da er det kø forann de beste motivene. Randi ble bedt om å skynde seg i fjor. De som vet hvordan hennes kamera er stilt inn kan skjønne hvorfor en mann bak henne ble utålmodig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå