tomsi42 Skrevet 26. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Hva er kravene for å få være med på et av disse treffene? Kunne møte opp med kamera? Ja. Hverken mer eller mindre. Melder min interesse her da. Du er hjertelig velkommen. Tom Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Nårtid har dere blitt enige om at dere skal møtes? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Nårtid har dere blitt enige om at dere skal møtes? Med unntak av lessis, så ser den 10. ut til å passe for de fleste. Men da bør vi finne på noe annet enn Botanisk hage Botanisk hage kan vi ta etter arbeidstid med sol og flott kveldslys. Dato er ikke bestemt for det da vi må nesten ta det på sparket. Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg er med den 10. om det ikke blir for sent og stedet som velges er lett å komme seg til med offentlig kommunikasjon. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Lett tilgjengelig vha. offentlig kommunkasjon er alltids et fornuftig utgangspunkt. Har vi noen gode ideer om hva vi bør forevige denne gangen ? Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Botanisk hage kan vi ta etter arbeidstid med sol og flott kveldslys. Dato er ikke bestemt for det da vi må nesten ta det på sparket.Tom Håper å være med på den neste....skal i hvert fall på Åpen Dag, botanisk hage 7.juni, er i Oslo rundt den helgen...har diverse opplegg, men hvis det blir et fototreff rundt 6-9 juni vil jeg gjerne være med på det... RandiA Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg må se ann, fikk beskjed at det blir overtid hele helgen pga flytting...jeg skulle hjelpe til der, men fikk beskjed om det ved en tilfeldighet Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 hmm... kanskje jeg henger meg på den 10. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Det ser ut til å bli greit vær den 10., så det er bare å møte opp. Er det noen ønsker ? Jeg selv kunne tenkt meg å besøke middelaldersparken. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er også interessert i botanisk hage. Men som erfaren makro-/blomsterfotograf er sterkt solskinn absolutt ikke å anbefale. Overskya er derimot veldig fint. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Får se om jeg kommer innom, kan jo håpe at testing ikke tar for lang tid på lørdag kveld Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg regner også med å delta dersom ikke noe annet dukker opp i siste liten. Har halvveis lovet Christian86 en liten test av mitt kamera (slik at han selv kan oppdage at han har valgt feil hylle når det gjelder kameraprodusent). ... eller er det jeg som finner ut at jeg har valgt feil... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 10. mai, ja... Da er det ikke å forvente at jeg er oppe og går før langt ut på ettermiddagen. Og mest sannsynlig ikke særlig motivert for foto. Men dere får ha det hyggelig! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 10. mai, ja... Da er det ikke å forvente at jeg er oppe og går før langt ut på ettermiddagen. Og mest sannsynlig ikke særlig motivert for foto. Men dere får ha det hyggelig! Sjokk Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 10. mai, ja... Da er det ikke å forvente at jeg er oppe og går før langt ut på ettermiddagen. Og mest sannsynlig ikke særlig motivert for foto. Men dere får ha det hyggelig! Skal du til Stavanger? Har ikke engasjert meg i denne turen, da jeg er borte denne helge Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 10. mai, ja... Da er det ikke å forvente at jeg er oppe og går før langt ut på ettermiddagen. Og mest sannsynlig ikke særlig motivert for foto. Men dere får ha det hyggelig! Skal du til Stavanger? Har det ikke vært snakk om flatfyll russetreff på tryvann denne helgen ? Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 10. mai, ja... Da er det ikke å forvente at jeg er oppe og går før langt ut på ettermiddagen. Og mest sannsynlig ikke særlig motivert for foto. Men dere får ha det hyggelig! Skal du til Stavanger? Har det ikke vært snakk om flatfyll russetreff på tryvann denne helgen ? Tom For min egendel var det kun interesse for tryvann 1.mai (Skal ikke få for mye av det gode heller vet du ) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Jo, er Tryvann nå til helgen. Gleder meg heftig! Få for mye av det gode, Magnus?! Dummeste unnskyldningen jeg har hørt på lenge. Jeg har vært på alle Tryvanns-treffene til nå, og har planer om å være på begge til helgen. Fy faen, så fett! 1. mai var egentlig ganske skuffende i forhold til første helgen, menmen... Skal med andre ord ikke til Stavanger eller botanisk hage. Hvor skal du hen Magnus? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jo, er Tryvann nå til helgen. Gleder meg heftig! Få for mye av det gode, Magnus?! Dummeste unnskyldningen jeg har hørt på lenge. Jeg er ikke den største partyløven blant mine venner i hvertfall Betale ca 1000kr for en helg er mer enn hva jeg gidder, da ruller jeg heller Hvor skal du hen Magnus? Jeg skal til Kvinesdal (Vest-Agder), spille norges cup (golf) Jeg sparer penger og krefter til 15-,16- og 17. mai Endret 6. mai 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Alle blir partyløver på Tryvann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå