Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har stor leveranse på jobben 4. mai, så jeg tør ikke forplikte meg til 2-3. 9-10. kan tenkes.

 

Forøvrig skylder vi verden krasjtesting av objektiver, nå som sneen er borte. For min del kan vi godt prøve det som et "lyntreff" hjemme hos meg... :roll: Gjerne på kveldstid en hvilken som helst dag.

 

Storm: Det er vel ikke du som kjører T-ford til jobben? ;) Jeg ser temmelig regelmessig (det jeg tror er) en T-ford passere på E-18 mens jeg står og venter på bussen i morgenrushet...

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Det er inmari upopulært når jeg ikke kommer rett hjem etter jobb - mye barn og greier som skal fores og legges. En gang rundt kl. 20 begynner jeg å bli operativ for kveldsaktiviteter. Når sommeren har etablert seg, så bør vi få til flere kveldsgreier, sånn som Krokskogen i fjor - da fikk vi skikkelig fint lys, og var ute til midnatt.

 

Hva er galt med 10.?

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Hva med en ettermiddag etter jobb? Lyset er jo trivelig om ettermiddagen nå.

Skulle være mulig det, selv om noen av ukedagene er opptatt også. Fin kveldshimmel helt frem til 21:30 omtrent. Stativ er nødvendig helt på slutten selvfølgelig.

Det kan funke for meg... om vi holder oss i møblerte strøk.

Lenke til kommentar
Det er inmari upopulært når jeg ikke kommer rett hjem etter jobb - mye barn og greier som skal fores og legges. En gang rundt kl. 20 begynner jeg å bli operativ for kveldsaktiviteter. Når sommeren har etablert seg, så bør vi få til flere kveldsgreier, sånn som Krokskogen i fjor - da fikk vi skikkelig fint lys, og var ute til midnatt.

Det bør være mulig en gang etter 17. mai

 

Hva er galt med 10.?

Godt spørsmål. Storm67 snakket noe om et marked e.l. den 9. jeg tenkte automatisk at den var på søndagen også ...

 

Tom

Lenke til kommentar
Storm: Det er vel ikke du som kjører T-ford til jobben? ;) Jeg ser temmelig regelmessig (det jeg tror er) en T-ford passere på E-18 mens jeg står og venter på bussen i morgenrushet...

 

Er nok ikke meg, kjører til daglig et eller annet Daewoo skrap.

 

Godbilen derimot er denne. 1954 model LandRover

post-97692-1240403266_thumb.jpg

 

Ser for tiden slik ut....

Derfor blir det sene kvelder i garasjen for å ha den klar til den 3. mai.

Er også grunnen til at jeg måtte gi meg med aprilfesten.

Har rett og slett ikke energi igjen etter 8-10 timer på jobben og 7-8 timer i garasjen

hver dag. Det er sikkert alderen som gjør det. :!:

post-97692-1240403332_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...