tomsi42 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Det er vel på tide å tenke på et nytt treff snart ? Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Nei! Nevel da. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nei! Nevel da. Jeg er nemlig i Stavanger denne helgen... Gone golfing altså Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Nei! Nevel da. Jeg er nemlig i Stavanger denne helgen... Gone golfing altså Jeg tenkte ikke på førstkommende helg - vi har barneforeldre som trenger noe tid på å planlegge og få tid. Det vil si at vi bør sikte inn på helgen 2-3. mail eller 9-10. Tom Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Da må nok jeg melde pass. 3 mai er det seriebiltreff, og jeg står i garasjen hver eneste kveld og skrur for å få bilen klar. 9 mai er det EkebergMarkedet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 9 mai er det EkebergMarkedet. 9. mai er det også Holmenkollstafett, hvor noen av oss deltar. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Har stor leveranse på jobben 4. mai, så jeg tør ikke forplikte meg til 2-3. 9-10. kan tenkes. Forøvrig skylder vi verden krasjtesting av objektiver, nå som sneen er borte. For min del kan vi godt prøve det som et "lyntreff" hjemme hos meg... Gjerne på kveldstid en hvilken som helst dag. Storm: Det er vel ikke du som kjører T-ford til jobben? Jeg ser temmelig regelmessig (det jeg tror er) en T-ford passere på E-18 mens jeg står og venter på bussen i morgenrushet... Endret 22. april 2009 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 9. mai er da tydeligvis en meget dårlig dag. Mailhelgene er vel generellt ganske så travle... Hva med en ettermiddag etter jobb? Lyset er jo trivelig om ettermiddagen nå. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Det er inmari upopulært når jeg ikke kommer rett hjem etter jobb - mye barn og greier som skal fores og legges. En gang rundt kl. 20 begynner jeg å bli operativ for kveldsaktiviteter. Når sommeren har etablert seg, så bør vi få til flere kveldsgreier, sånn som Krokskogen i fjor - da fikk vi skikkelig fint lys, og var ute til midnatt. Hva er galt med 10.? Endret 22. april 2009 av Anew Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hva med en ettermiddag etter jobb? Lyset er jo trivelig om ettermiddagen nå. Skulle være mulig det, selv om noen av ukedagene er opptatt også. Fin kveldshimmel helt frem til 21:30 omtrent. Stativ er nødvendig helt på slutten selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hva med en ettermiddag etter jobb? Lyset er jo trivelig om ettermiddagen nå. Skulle være mulig det, selv om noen av ukedagene er opptatt også. Fin kveldshimmel helt frem til 21:30 omtrent. Stativ er nødvendig helt på slutten selvfølgelig. Det kan funke for meg... om vi holder oss i møblerte strøk. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 hva med 1. mai? Ingen som sa den ikke funket Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Det er inmari upopulært når jeg ikke kommer rett hjem etter jobb - mye barn og greier som skal fores og legges. En gang rundt kl. 20 begynner jeg å bli operativ for kveldsaktiviteter. Når sommeren har etablert seg, så bør vi få til flere kveldsgreier, sånn som Krokskogen i fjor - da fikk vi skikkelig fint lys, og var ute til midnatt. Det bør være mulig en gang etter 17. mai Hva er galt med 10.? Godt spørsmål. Storm67 snakket noe om et marked e.l. den 9. jeg tenkte automatisk at den var på søndagen også ... Tom Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Storm: Det er vel ikke du som kjører T-ford til jobben? Jeg ser temmelig regelmessig (det jeg tror er) en T-ford passere på E-18 mens jeg står og venter på bussen i morgenrushet... Er nok ikke meg, kjører til daglig et eller annet Daewoo skrap. Godbilen derimot er denne. 1954 model LandRover Ser for tiden slik ut.... Derfor blir det sene kvelder i garasjen for å ha den klar til den 3. mai. Er også grunnen til at jeg måtte gi meg med aprilfesten. Har rett og slett ikke energi igjen etter 8-10 timer på jobben og 7-8 timer i garasjen hver dag. Det er sikkert alderen som gjør det. :!: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har rett og slett ikke energi igjen etter 8-10 timer på jobben og 7-8 timer i garasjenhver dag. Slapping. Det er bare å skippe søvn. Så morsomt (og slitsomt) ut med vogna da. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Et nytt treff hadde vært morro. Vi snakket om Tøyen botaniske hage sist vi var sammen. Selv er jeg i konfirmasjon helga den 8.-10. mai i Trondheim. Hvis vi skal møtes på ettermiddagen, så stenger parken kl. 2100. Tror vi er kalde og lei før det. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er på tide med et nytt treff. Forsøkte meg litt på egenhånd i botanisk hage idag. Her er et av bildene som kom ut fra dagens lille private fototur. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Magnolia? Joda, jeg er med på en tur til botanisk hage, men da skal vi ha godvær! (og jeg skal ha barnepass! ) For min egen del vil jeg selvsagt helst ha Vivitar-macrozoomen min i hus før vi drar. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hva er kravene for å få være med på et av disse treffene? Kunne møte opp med kamera? Melder min interesse her da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå