TGB Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Utenfor Nationaltheatret ved fontenen? Søndag kl 15:30, jeg kaster meg på. Kan jeg få prøve D3, og 105/24-70 da? Alltid hatt lyst å prøve den ute, bare prøvd den i butikk De to andre er ting jeg har lekt meg med å kjøpe, noen hissigpropper her inne sier de er klin like hva jeg har hatt, andre sier de ikke er det. *gah* hvem skulle trodd at å jobbe på en lørdag var så avslappende, sitter og gomler oreo dream cake på bryn, betalt per time Skal uansett ta portrett osv med noen venniner i dag..kan bli moro med været en har nå. Mest sannsynlig tar jeg ikke med noen 105mm objektiv (regner med du refererte til 105mm f/2 DC?). Men D3 og 24-70mm f/2.8 tar jeg med, ingen problem å knipse noen bilder med den så lenge du ikke justerer på for mye. Om du har CF kort er det også en fordel siden du mest sannsynlig ønsker å ha bildene du knipser selv Edit: CF har du ser jeg, så da er alt glede Veldig usikker på hvilke objekiv(er) jeg tar med... heller nå mot 24-70mm f/2.8 + 14-24mm f/2.8 Endret 4. april 2009 av TGB Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Tenkte på 105 macro, men så kanskje feil? Takk kan jo bruke på eget kamera, så justerer jeg bare på eget Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) AF-S 105mm micro blir helt garantert ikke med på turen, jeg pleier pakke minimalistisk Men 24-70mm f/2.8 blir garantert med. Endret 4. april 2009 av TGB Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Tenkte på 105 macro, men så kanskje feil?Takk kan jo bruke på eget kamera, så justerer jeg bare på eget Få overtalt IceFox til å bli med, så kan han ta med sin. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Tenkte på 105 macro, men så kanskje feil?Få overtalt IceFox til å bli med, så kan han ta med sin. Hvis det er AF-S utgaven det er snakk om, kan jeg ta med min. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Tenkte på 105 macro, men så kanskje feil?Få overtalt IceFox til å bli med, så kan han ta med sin. Hvis det er AF-S utgaven det er snakk om, kan jeg ta med min. Så lenge det er makro så er jeg glad....Icefox liker meg heller dårlig tror jeg, så enn så lenge jeg har en fin dag, så vil jeg spare meg for å få den ødelagt Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 skal til Oslo i morgen. Om jeg blir ferdig med de tingene jeg skal fikse på dagtid i tide har jeg veldig lyst til å henge meg på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 skal til Oslo i morgen. Om jeg blir ferdig med de tingene jeg skal fikse på dagtid i tide har jeg veldig lyst til å henge meg på. Det må du gjerne gjøre. "The more, the merrier". Tom Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tar meg en tur jeg og. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Er ikke sikkert jeg rekker å komme, men hvis jeg kommer, kommer jeg i bil. Hvor kan jeg parkere uten å ruinere meg økonomisk på parkering? Francis Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 skikkelig sørpeforkjøla, men jeg håper å bli såpass at jeg får kommet meg avgårde i morgen. fat chance. Men neste gang, neste gang kommer jeg. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg kommer ikke til å rekke det heller, har alt for mye å gjøre . Ha en flott tur dere som skal! Francis Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 FWIW - jeg satser på å ta et tog som er på National kl. 15:34. Jeg var "redd" for at dette skulle bli nok et møte i Akam Bærum - moro å se så mange "nye" melde seg på! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Er ikke helt overoptimistisk med tanke på været, men ser ut til å bli opphold i det minste. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Er ikke helt overoptimistisk med tanke på været, men ser ut til å bli opphold i det minste. Ingen grunn til pessimisme Solen er i ferd med å titte frem her på Tanum ihvertfall. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Her på Stabekk er himmelen blå. Yr sier bare pene ting om ettermidagsværet i byen også. I Malaysia høljer det imidlertid ned... Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Takker alle som møtte opp for et hyggelig fototreff, resultatet bildemessig ble ikke så veldig mye å hoppe i taket over for min del. Skal bare sortere og gjøre litt rask etterbehandling så legger jeg ut det som er verdt å se. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 min begynner ikke før til uka, sitter og slakter butikker nå Men hadde det supert i dag dog Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Veldig trivelig tur idag. Tråd for bildene mesterverkene deres finner dere her. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå