tomsi42 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Den 5. er fin, med eller uten barnevogn. Med barnevogn, så er det vel Akerhus festning med egnede severdigheter som er enkelst ? Væremessig, så skal det være lettskyet og mildt. Når har vi lyst til å møtes ? 14:00 ? Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 kan vi ikke ta det tidligere slik at vi har eventuell sol? Jeg kan ikke bli lenge, jeg sitter med obligatorisk oppgave, som har deadline 6. april (halvveis nå, og skal sitte store deler av torsdag+lørdag) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Hvor mye tidligere? 12:00? 10:00? 07:00? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Er ikke ettermiddagen bedre? Midt på dagen er jo lyset beinhardt og ekkelt. Så kan Hr. Christian86 jobbe mer på obligen sin tidlig på dagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Er ikke ettermiddagen bedre? Midt på dagen er jo lyset beinhardt og ekkelt. Så kan Hr. Christian86 jobbe mer på obligen sin tidlig på dagen. Sant nok. Det er jo lyst til langt på kvelden nå. 15:00, 16:00 ? Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 fair for meg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Ok, da foreslår jeg at vi møtes kl. 15:30; dagen er som nevnt søndag 5. april. Skal vi møtes på plassen utenfor Nationalteateret? Og så gå ned til festningen ? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Ok. Så lenge jeg har kun 1 barn (eller mindre) å passe på, så kommer jeg. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Ok, da foreslår jeg at vi møtes kl. 15:30; dagen er som nevnt søndag 5. april. Skal vi møtes på plassen utenfor Nationalteateret? Og så gå ned til festningen ? Tom ok, kommer meg til oslo med buss, kan gjøre litt på oppgaven på vei dit...snart ferdig faktisk, dette gikk raskere enn planlagt Spss er ikke så teit Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Må prøve å få blitt med på "festen". Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Kan hvem som helst slenge seg på treffet imorgen? Jeg antar ingen trenger "rose i knapphullet" for å være identifiserbare, en gjeng med større menger fotoutstyr vel relativt iøynefallende? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Kan hvem som helst slenge seg på treffet imorgen? Jeg antar ingen trenger "rose i knapphullet" for å være identifiserbare, en gjeng med større menger fotoutstyr vel relativt iøynefallende? nei, absolutt ikke....er bare for spesielt inviterte Går helt fint Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Kan hvem som helst slenge seg på treffet imorgen? Jeg antar ingen trenger "rose i knapphullet" for å være identifiserbare, en gjeng med større menger fotoutstyr vel relativt iøynefallende? Alle er hjertelig velkomne. Og vi er rimelig lett identifiserbare. Tom Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Det har hatt en lei tendens til å dukke opp unskyldninger for ikke å dra på treff. Nå f.eks. er jeg skikkelig sørpeforkjøla, men jeg håper å bli såpass at jeg får kommet meg avgårde i morgen. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Så flott at dere endelig ble enige on tid og sted. Heldigvis vet jeg hvordan noen av dere ser ut med kamera på magen. Gleder meg til en tur til Oslo igjen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Det har hatt en lei tendens til å dukke opp unskyldninger for ikke å dra på treff. Nå f.eks. er jeg skikkelig sørpeforkjøla, men jeg håper å bli såpass at jeg får kommet meg avgårde i morgen. Du får pøve med litt forsiktig medisinering ikveld. En god cognac eller et par jäger kan anfales for de som er gamle nok For den yngre garde, eller de som er avholds, så skal varm te med honning være brukbare saker. Tom Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Utenfor Nationaltheatret ved fontenen? Søndag kl 15:30, jeg kaster meg på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Utenfor Nationaltheatret ved fontenen? Søndag kl 15:30, jeg kaster meg på. Spot on. Kan forøvrig melde at yr.no mener at vi skal få brukbart vær. Tom Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Kan forøvrig melde at yr.no mener at vi skal få brukbart vær. Tykk tåke her i dag, så håper værmelderene har rett. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Utenfor Nationaltheatret ved fontenen? Søndag kl 15:30, jeg kaster meg på. Kan jeg få prøve D3, og 105/24-70 da? Alltid hatt lyst å prøve den ute, bare prøvd den i butikk De to andre er ting jeg har lekt meg med å kjøpe, noen hissigpropper her inne sier de er klin like hva jeg har hatt, andre sier de ikke er det. *gah* hvem skulle trodd at å jobbe på en lørdag var så avslappende, sitter og gomler oreo dream cake på bryn, betalt per time Skal uansett ta portrett osv med noen venniner i dag..kan bli moro med været en har nå. Endret 4. april 2009 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå