Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, da foreslår jeg at vi møtes kl. 15:30; dagen er som nevnt søndag 5. april. Skal vi møtes på plassen utenfor Nationalteateret? Og så gå ned til festningen ?

 

Tom

 

ok, kommer meg til oslo med buss, kan gjøre litt på oppgaven på vei dit...snart ferdig faktisk, dette gikk raskere enn planlagt :p Spss er ikke så teit :)

Lenke til kommentar
Det har hatt en lei tendens til å dukke opp unskyldninger for ikke å dra på treff. Nå f.eks. er jeg skikkelig sørpeforkjøla, men jeg håper å bli såpass at jeg får kommet meg avgårde i morgen.

Du får pøve med litt forsiktig medisinering ikveld. En god cognac eller et par jäger kan anfales for de som er gamle nok ;) For den yngre garde, eller de som er avholds, så skal varm te med honning være brukbare saker.

 

Tom

Lenke til kommentar
Utenfor Nationaltheatret ved fontenen? Søndag kl 15:30, jeg kaster meg på.

 

Kan jeg få prøve D3, og 105/24-70 da? :blush:

Alltid hatt lyst å prøve den ute, bare prøvd den i butikk :)

De to andre er ting jeg har lekt meg med å kjøpe, noen hissigpropper her inne sier de er klin like hva jeg har hatt, andre sier de ikke er det.

 

*gah* hvem skulle trodd at å jobbe på en lørdag var så avslappende, sitter og gomler oreo dream cake på bryn, betalt per time :)

Skal uansett ta portrett osv med noen venniner i dag..kan bli moro med været en har nå.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...