tomsi42 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Ja, takk for en fin treff. Bildene kan dere legge ut her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Det er kanskje på tide å planlegge en ny tur? Skal vi vente på våren, så kan det ta lang tid Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er som alltid positiv... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Hvor planlegges denne turen da? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 ...det er vel litt opptil hordene å bestemme? Where do you want to go today? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Where do you want to go today? Et sted hvor det er varmt og snøen er vekk? Men det er et stykke unna ... Hva er det som frister denne gangen ? Landskap? Urbant? Forfall? Gull og glitter? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Gull og glitter? Personlig er jeg jo glad i det urbane, men det er jo ikke alle som deler den interessen. Om det blir Aprilfest, så planlegger jeg et slags forfallstema, så det passer meg nok også fint. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Det blir aprilfest. Jeg selv kunne tenkt meg en tur på Akershus festning. Fikk sett litt på Scott Adams Photo-walk i fjor, men det var mye jeg ikke fikk med. Og så er Aker brygge ikke langt unna. Når våren kommer skikkelig i gang, så er det vel på tide med noe landskap. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 ...og så må vi ikke glemme en stor UV-filter krasjtest-kveld når det er blitt lyse og varme kvelder. Vi kan forsåvidt ta akkurat det på gårdsplassen min. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Hvis jeg har tid er jeg game . Helger passer best for min del. Francis Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Helg er det som gjelder her også. Forøvrig har jeg noen timer til safari på Holmsbu fra 14-17 førstkommende søndag... Endret 25. mars 2009 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Neste helg (4. - 5. april) passer meg meg bra, men jeg vet ikke hvordan det paser med resten av gjengen ? Tom Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Setter meg opp som en mulig kanskje Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Forøvrig har jeg noen timer til safari på Holmsbu fra 14-17 førstkommende søndag... 5. april kan jeg muligens få til noe. Lørdag skal jeg kjøre de to eldste til fjells. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Setter meg opp som en mulig kanskje Du er hjertelig velkommen. Forøvrig har jeg noen timer til safari på Holmsbu fra 14-17 førstkommende søndag... 5. april kan jeg muligens få til noe. Lørdag skal jeg kjøre de to eldste til fjells. Holmsbu ser litt tøft ut. Kanksje det hadde vært noe ? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Forøvrig har jeg noen timer til safari på Holmsbu fra 14-17 førstkommende søndag... 5. april kan jeg muligens få til noe. Lørdag skal jeg kjøre de to eldste til fjells. Holmsbu ser litt tøft ut. Kanksje det hadde vært noe ? Velkomne skal du/dere være! Det er en liten times kjøretur utenfor byen, og veldig fotogent. Jeg kan dessverre ikke tilby meg å ta noen med, siden jeg har full bil. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 5. april er best for meg. (får jobbe hardt med obli. innen den tid da *sukk*) 4. skal jeg fotografere med andre og denne helgen er jeg i Praha med jobben Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Mulig det går både denne og neste helg, i hvert fall inntil videre... Lenke til kommentar
lessis Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Neste helg (4. - 5. april) passer meg meg bra, men jeg vet ikke hvordan det paser med resten av gjengen ? Tom Jeg kunne også ha tenkt meg en liten fotosesson den helga. Det kunne jo innlemmes i aprilfesten for flere som er med der. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Mye som tyder på at vi bør prøve å få til noe 5. april. Det kan tenkes at jeg må ha med barnevogn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå