Anew Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg er på en konferanse i sentrum, som er ferdig kl. 16. Møter dere gjerne ved Nationaltheateret etterpå... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg er på en konferanse i sentrum, som er ferdig kl. 16. Møter dere gjerne ved Nationaltheateret etterpå... Det er en god ide. For da bør vi være ferdige med frognerparken. Tom Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Fortsetter det utover dagen? Tenker da på oss arbeidere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Fortsetter det utover dagen? Tenker da på oss arbeidere. Ettersom vi satser på å møte anew i nærheten av Nationalteateret litt etter 16:00, så bør vel det gå bra Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Ja, nå er jeg i Oslo..tenkte å ta en buss til Frognerparken jeg, men må gå av før da kanskje..hvis det er Majorstua. Ikke så godt kjent der, eller orienteringssansen er ikke så god. RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Ja, nå er jeg i Oslo..tenkte å ta en buss til Frognerparken jeg, men må gå av før da kanskje..hvis det er Majorstua. Ikke så godt kjent der, eller orienteringssansen er ikke så god.RandiA Det er enklere å ta T-bane, uansett hvilken t-bane stasjon du går på, så går det en bane som stopper på Majorstua. Tom Lenke til kommentar
lessis Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Det er enklere å ta T-bane, uansett hvilken t-bane stasjon du går på, så går det en bane som stopper på Majorstua. Tom Jeg kommer til mitt første fototreff i Oslo. Gleder meg allerede. Sees i morgen. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 IZ IT TOMMOROWZ? Kansje jeg kan komme, har dog ikke noe cam atm men men. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 IZ IT TOMMOROWZ? Kansje jeg kan komme, har dog ikke noe cam atm men men. Ta med noen minnebrikker (og optikk), så kan du låne 30D-en min Tom Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 dette blir veeeldig bra Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 sjangs for at dere lever til 20:00? Må jobbe overtid i morgen....bilskade er så moro... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 sjangs for at dere lever til 20:00? Må jobbe overtid i morgen....bilskade er så moro... Gjør vi det, så sitter vi på en pub og får varmen igjen ved hjelp av Irish Coffee eller gløgg. Tom Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Onsdag 12.30 på Majorstua? Count me in! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg er stygt redd det blir forfall fra min side. Jeg er kvalm og har vondt i hodet, så jeg er ikke særlig motivert for noen byvandring. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg er stygt redd det blir forfall fra min side. Jeg er kvalm og har vondt i hodet, så jeg er ikke særlig motivert for noen byvandring. Ok. Da bør du vel sykmelde deg og holde deg hjemme ? Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Fortsetter det utover dagen? Tenker da på oss arbeidere. Ettersom vi satser på å møte anew i nærheten av Nationalteateret litt etter 16:00, så bør vel det gå bra Tom Som anew, så måtte jeg kaste inn håndkleet etterhvert. Så jeg vet ikke om det ble noe møte der i ettermiddag. Men jeg skal lage en tråd for bildene fra Frognerparken og omegn Tom Lenke til kommentar
lessis Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg vil gjerne takke for en hyggelig dag sammen med fotointeresserte i Frognerparken og på kafè etterpå for å få opp varmen. Fin spasertur ned til sentrum med stopp på en fotobutikk toppet dagen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Ja, hyggelig treff dette...rakk mye både av det ene og det andre, og fikk med meg "gåingen" min innimellom også. Fint å bli kjent med enda flere trivelige fotofolk! RandiA Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Det var veldig hyggelig idag. Gleder meg til flere treff Hyggelig å bli kjent med alle Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Hyggelig treff, som vanlig. Alltid morro å treffe nye som kommer til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå