Christian86 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Et stykke for oss å ta toget helt til Sandvika da. Hvor langt er det å kjøre fra Sandvika til Krokskogen? Toget tar minimal tid, men hva ble det med anew? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg er jo så heldig at jeg kan ta direktetoget til Spikkestad! Da er jeg på Sandvika 18.22. Noen steder å loke rundt mens jeg er der? Og hvor skal jeg møte dere? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg er jo så heldig at jeg kan ta direktetoget til Spikkestad! Da er jeg på Sandvika 18.22. Noen steder å loke rundt mens jeg er der? Og hvor skal jeg møte dere? Jeg kan godt komme til Sandvika rundt den tiden. så kan jeg vise deg litt av Sandvika. Kan møte deg på stasjonen utenfor Narvesen kiosken. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Den er grei. Da snakkes vi da. Hva skjer med Anew og Zettec? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg vet ikke om du har mobilnr, så kan du sende en SMS-. De er sikkert på stranda eller noe. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Helvete, jeg kan ikke alikavell. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Info til anew: Da stikker jeg ned til Sandvika og møter IceFox og Christian86 der. Regner med å dra utover mot Krokleiva litt over syv Tom Lenke til kommentar
spjuk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Neste tur må vi legge opp til en dag hvor jeg kan!!!! har gått glipp av to turer nå som har kræsjet med andre planer!! Men men neste gang kommer jeg sterkere tilbake=) Er forresten med på botanisk hage! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg er i drammen (Svelvik) fra og med 10. Juli, og iallefall fram til noe rundt 15. Juli. Skal videre til Drøbak, men vet ikke helt når vi drar fra Drammen (Svelvik). Burde ikke være noe problem for meg å komme meg en tur til Oslo en av dagene. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det hadde vært moro, men jeg reiser på ferie 11., så det blir vel litt småvanskelig. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg og spjuk drar på fototur til vestlandet 13. juli, så spørs hvor lett det blir for oss å være med... Yey! Spjuk skriver sitt åttende innlegg! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kommer meg til Oslo 10, 11 elelr 12 jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Den 10. eller 11. juli passer for meg - drar til Danmark den 12. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg foreslår møte ved Icefox hjemsted Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Haha! Vi kan gjerne kose oss i myra mi, sammen ja! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hmmm... Kose seg i myra med Thomas og Marius...? I think not... om ikke det er flust med døde grevlinger (og/eller jerv) da. (verden blir utvilsomt innviet i den litt interne vitsen i løpet av kvelden..) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Myr?! Icefox, du får faen ikke kalle det der ei myr! Et himmelsk paradis, med badestrand og krystallklart vann heter det! Skal faen meg vise dere hvor jeg vasser etter vannymfer jeg, skal love dere det blir stille! Jeg er all in for makrodag hos Thomas, synd for de uten makro da, men faen, den plassen der er å dø for. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg reiser dessverre til Bergen den 10-14 juli. Men skal kansje en tur opp til trondheim og bodø i ferien Mr.Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå