Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Tom nevnte i chatten at han hadde tenkt på å arrangere et fototreff (analogt?) til uka. Hvordan er stemningen for dette?

Jeg er interessert :)

Francis

Ja, vi er flere som er interessert (ikke direkte analogt da, men...), hvis vi får det til å klaffe...lessis nevnte at hun hadde lyst til å delta også. Jeg har to dager jeg eventulet kan delta---onsdag, torsdag(til nøds fredag)..neste uke. Har med en "liten" en som kunne tenke seg Frognerparken...men er åpen for andre steder også, hvis det ikke blir så langt å komme seg av gårde..

RandiA

Lenke til kommentar

Mens von-schnellfahrer banker livskiten av små hvite baller og nyter solen på en varm golfbane, så kan jo vi andre base i snøen i Frogner parken.

 

Jeg kan både onsdag og torsdag. Og kan nok ta fri fra jobben etter lunsj en dagene. Hvor greit det går for de andre er en annet spørsmål. Foreløpig langtidsvarsel tyder på at det er onsdag som får best vær.

 

Tom

Lenke til kommentar

Fototreff i Oslo hadde vært fint sammen med Randi&Co. onsdag eller torsdag. På fredag har jeg vakt på jobben og kan ikke forlate den før 1545. Hvis det blir onsdag eller torsdag kan jeg ta fri. Tror ikke det er så mye mas på jobben når det er vinterferie, det er mange som har fri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...