RandiA Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kanskje neste treffet blir i februar når jeg er der i uke 8.... RandiA Ta med noe godvær, så kan vi bli enige Tom Alt vær er OK, men det kan være påkledningen det er noe galt med.... RandiA Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Føler jeg har litt av skylden dersom Tom ikke får unfanget soloppgangen eller det vakre lyset Un(n)fanget soloppgangen!? WTF!? He's not that kind of girl! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Føler jeg har litt av skylden dersom Tom ikke får unfanget soloppgangen eller det vakre lyset Un(n)fanget soloppgangen!? WTF!? He's not that kind of girl! Til å være pappa så har du tidvis en interessant humor må jeg si Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Da har jeg laget bildetråd for dagens litt forforsne tur ... Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tom nevnte i chatten at han hadde tenkt på å arrangere et fototreff (analogt?) til uka. Hvordan er stemningen for dette? Jeg er interessert Francis Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tom nevnte i chatten at han hadde tenkt på å arrangere et fototreff (analogt?) til uka. Hvordan er stemningen for dette?Jeg er interessert Francis Ja, vi er flere som er interessert (ikke direkte analogt da, men...), hvis vi får det til å klaffe...lessis nevnte at hun hadde lyst til å delta også. Jeg har to dager jeg eventulet kan delta---onsdag, torsdag(til nøds fredag)..neste uke. Har med en "liten" en som kunne tenke seg Frognerparken...men er åpen for andre steder også, hvis det ikke blir så langt å komme seg av gårde.. RandiA Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg er på golfferie over dammen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Mens von-schnellfahrer banker livskiten av små hvite baller og nyter solen på en varm golfbane, så kan jo vi andre base i snøen i Frogner parken. Jeg kan både onsdag og torsdag. Og kan nok ta fri fra jobben etter lunsj en dagene. Hvor greit det går for de andre er en annet spørsmål. Foreløpig langtidsvarsel tyder på at det er onsdag som får best vær. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg kan ikke. Kjipt, for de siste dagene har det vært snasent lys sent på ettermidagen. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fototreff i Oslo hadde vært fint sammen med Randi&Co. onsdag eller torsdag. På fredag har jeg vakt på jobben og kan ikke forlate den før 1545. Hvis det blir onsdag eller torsdag kan jeg ta fri. Tror ikke det er så mye mas på jobben når det er vinterferie, det er mange som har fri. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg kan ikke, er booket på vurdering av et kjøpesenter kommende uke, og størsteparten av uken etterpå. Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ikke umulig at jeg kan henge meg på etter 12 enten onsdag eller torsdag. Passer nok best på onsdag, da jeg har en annen avtale på torsdag kl 17:30. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Det kan se ut som om onsdagen er den beste dagen. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det blir trolig den verste dagen for meg uansett hvilken dere velger. Jeg har avtaler begge dager. Sukk. Det blir sørgelig smått med fotografering nå om dagen uansett ser det ut til... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 og visse andre har jobb fram til halv 4. Jippy. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Onsdag ? Onsdag passer fint for meg. Kan komme meg til byen til ca. 1200 tror jeg. Det er sikket finere lys 6 timer senere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Det er ingen tvil. Det blir onsdagen. Skal vi si kl. 12:30 ? Jeg foreslår at vi møtes utenfor hovedinngangen til Majorstua T-bane stasjon. Hvor mange kommer ? Tom Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg kommer blir mitt første treff Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg kommer blir mitt første treff Velkommen. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå