tomsi42 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Dersom det er plass i bilen, sier jeg ikke nei til plass Det er foreløpig plass. Når er bussen din i Sandvika? Da snur jeg spørsmålet til deg: Når er du i Sandvika Det ser ut til at snøværet kommer først på ettermiddagen, så det er jo bra. Tom Nice... men bør jeg ta med stativ mon tro Foreløpig plan er å være i Sandvika 09:00, så da bør bussen din passe med det... Stativ er nok en god ide med det lyset vi sannsynligvis vil ha. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Foreløpig plan er å være i Sandvika 09:00, så da bør bussen din passe med det... Tom 09:04 skal bussen min være i Sandvika... bussene går bare hver time Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 09:04 skal bussen min være i Sandvika... bussene går bare hver time Da sier vi 09:04. Tror det psser brukbart med bussen til Christian86 ogå. Tom Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 damn, skal til oslo lørdag men er i møte hele dagen, hadde det vært på søndagen skulle jeg slengt meg på jeg å Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Får dessverre ikke anledning da resten av dagen går bort i en del andre ting men er gjerne med neste gang Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 um... så betyr dette at det blir et rent treff for Akam-Bærum, og at alle som kommer, kommer i Toms mini(mikro?)buss? I så fall er det kanskje ikke noe poeng i å møtes på Stabekk stasjon? Da foreslår jeg heller oppmøte direkte ved Strand restaurant. Stasjonen var mest til glede for de som evt kom med tog/buss... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Strand er like greit for min del. Det er raskere å komme dit for meg. Vi bør nok være der ca 10 på halv. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Soloppgang er 9:05. Du får fange den mens jeg venter på bussen til von-schnellfahrer... Der bare timesruter på en del Bærumsruter på den tiden av døgnet. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Soloppgang er 9:05. Du får fange den mens jeg venter på bussen til von-schnellfahrer... Der bare timesruter på en del Bærumsruter på den tiden av døgnet. Tom *mens jeg har fått kvartersruter da* Nei, huff, jeg er der rundt 9 jeg og...må sove lenge i natt, skal opereres Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har du fått NAS, Christian? :!: Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Soloppgang er 9:05. Du får fange den mens jeg venter på bussen til von-schnellfahrer... Der bare timesruter på en del Bærumsruter på den tiden av døgnet. Tom Føler jeg har litt av skylden dersom Tom ikke får unfanget soloppgangen eller det vakre lyset Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har du fått NAS, Christian? :!: Niks, visdomstann med sterk betennelse, ble dyr dag dette xD Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har du fått NAS, Christian? :!: Niks, visdomstann med sterk betennelse, ble dyr dag dette xD må du selge den nye vidvinkelen nå Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nee xD lønning om 4 dager på 27000 kr, eller 9000 mer enn budsjetert, og ekstrajobben jeg nevnte sluker dette helt fint xD Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Føler jeg har litt av skylden dersom Tom ikke får unfanget soloppgangen eller det vakre lyset Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet. Har du forøvrig sett værmeldingen? Tror heller det beste lyset kommer litt senere. Tom Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg rekker ikke dette treffet, desverre, men send meg et pip før neste i Oslo-traktene, så kan dere få med dere en bunke av de berømte Akam-musmattene. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg var snill og gav bort min sist jeg Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg rekker ikke dette treffet, desverre, men send meg et pip før neste i Oslo-traktene, så kan dere få med dere en bunke av de berømte Akam-musmattene.Så heldig dere er da....(men vi fikk i Trondheim da vi hadde Hegra-turen også, de er fine).Kanskje neste treffet blir i februar når jeg er der i uke 8.... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Kanskje neste treffet blir i februar når jeg er der i uke 8.... RandiA Ta med noe godvær, så kan vi bli enige Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå