Christian86 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Oppmøtetid og sted da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Nå er et meldt snø i helgen, så det blir vel dårlig med soloppganger med vakre farger ... Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Mtp. at vi skal ut på fjorden, med utgangspunkt på Strand (oppmøte på Stabekk stasjon ca. kl 9? - klarer vi det? Lyset er ganske digg en stund på morgenen) Tom er ikke så keen på å stå opp før solen. Jeg har stor sympati for det synet, men barna mine har ikke så mye empati med meg. Dersom yr får rett, og vi får overskyet med snevær, så kan vi godt utsette oppmøte en time eller to. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 ca. kl. 9-10 på stabæk stasjon passer fint for meg (mulig det ikke gjør det for alle andre, men det er min mening ) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Vi vil fortsatt ut på fjorden? Kan jo være interessant lys, selv om det er grått. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Vi vil fortsatt ut på fjorden? Kan jo være interessant lys, selv om det er grått. Tom Bør være flere muligheter for bilder ute på fjorden kontra det det var på teknisk museum Noen som skal på den middagen hos peppes pizza med resten av diskusjon.no? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) ...og spennende "landskap" og muligheter til fritt å traske i land på øyene. Jeg er veldig klar... Og så nachspiel på parkeringsplassen til Stabekk Bilsenter - har lagt merke til en diger, gammel Caddy og Mercedes stående der, med mye krom og former... (bare et forslag... ) Edit: Noen som kan ta med videokamera for å forevige UV-filterkrasjtesten? Endret 13. januar 2009 av Anew Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har trening før jeg skal på midaggen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 ca. kl. 9-10 på stabæk stasjon passer fint for meg (mulig det ikke gjør det for alle andre, men det er min mening ) Jeg kan jo hente et par i Sandvika. f.eks. 09.00, da er vi på Stabekk 10-15 min senere. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi vil fortsatt ut på fjorden? Kan jo være interessant lys, selv om det er grått. Tom Bør være flere muligheter for bilder ute på fjorden kontra det det var på teknisk museum Noen som skal på den middagen hos peppes pizza med resten av diskusjon.no? Jeg skal, men må til lørenskog på jobb først, så må time slik at jeg rekker alt Subsidært; kan jo sjekke om oppdraget kan utsettes til ukedagene...onsdag uken etterpå er fin dag^^ ca. kl. 9-10 på stabæk stasjon passer fint for meg (mulig det ikke gjør det for alle andre, men det er min mening ) Jeg kan jo hente et par i Sandvika. f.eks. 09.00, da er vi på Stabekk 10-15 min senere. Tom Sender deg sms da *får legge meg tidlig* Er jeg griseheldig så kanskje jeg har 14-24 til da...dukket opp en på foto.no og jeg fant en annen på ebay til god pris Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Drit at det var på samme tidspunkt som resten av diskusjon.no treffet, skulle gjerne ha vært med en tur. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hmm. Ser dere har landet på lørdag nå. Det passer dårlig for meg. På lørdag må jeg stille som funksjonær i et skøytestevne fra morgenen av. Spørs hvor lenge dere skal vasse rundt i snø og is da... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Drit at det var på samme tidspunkt som resten av diskusjon.no treffet, skulle gjerne ha vært med en tur. Det treffet er vel først på kvelden ? Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jippi, jeg får vidvinkel som jeg kan leke med denne gangen Fikk tilslaget på 9500, så er 3500 kr spart på nesten nytt objektiv B-real, se PM. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ca. kl. 9-10 på stabæk stasjon passer fint for meg (mulig det ikke gjør det for alle andre, men det er min mening ) Jeg kan jo hente et par i Sandvika. f.eks. 09.00, da er vi på Stabekk 10-15 min senere. Tom Dersom det er plass i bilen, sier jeg ikke nei til plass Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Dersom det er plass i bilen, sier jeg ikke nei til plass Det er foreløpig plass. Når er bussen din i Sandvika? Jeg regner med at Christian86 også dukker opp. Det ser ut til at snøværet kommer først på ettermiddagen, så det er jo bra. Tom Lenke til kommentar
RenPerle Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Du får ta med deg bilder på kvelden, så jeg får se de. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dersom det er plass i bilen, sier jeg ikke nei til plass Det er foreløpig plass. Når er bussen din i Sandvika? Da snur jeg spørsmålet til deg: Når er du i Sandvika Det ser ut til at snøværet kommer først på ettermiddagen, så det er jo bra. Tom Nice... men bør jeg ta med stativ mon tro Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Du får ta med deg bilder på kvelden, så jeg får se de. Har du ikke fri da? Da er det mulig å møte opp vet du Jeg kan be gubben vekke deg, jeg. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå