Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mtp. at vi skal ut på fjorden, med utgangspunkt på Strand (oppmøte på Stabekk stasjon ca. kl 9? - klarer vi det? Lyset er ganske digg en stund på morgenen)

Tom er ikke så keen på å stå opp før solen. Jeg har stor sympati for det synet, men barna mine har ikke så mye empati med meg. Dersom yr får rett, og vi får overskyet med snevær, så kan vi godt utsette oppmøte en time eller to.

Lenke til kommentar

...og spennende "landskap" og muligheter til fritt å traske i land på øyene. Jeg er veldig klar... Og så nachspiel på parkeringsplassen til Stabekk Bilsenter - har lagt merke til en diger, gammel Caddy og Mercedes stående der, med mye krom og former... (bare et forslag... :roll:)

 

Edit: Noen som kan ta med videokamera for å forevige UV-filterkrasjtesten?

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Vi vil fortsatt ut på fjorden? Kan jo være interessant lys, selv om det er grått.

 

Tom

Bør være flere muligheter for bilder ute på fjorden kontra det det var på teknisk museum :p

 

Noen som skal på den middagen hos peppes pizza med resten av diskusjon.no?

 

Jeg skal, men må til lørenskog på jobb først, så må time slik at jeg rekker alt :p

Subsidært; kan jo sjekke om oppdraget kan utsettes til ukedagene...onsdag uken etterpå er fin dag^^

 

ca. kl. 9-10 på stabæk stasjon passer fint for meg (mulig det ikke gjør det for alle andre, men det er min mening ;) )

Jeg kan jo hente et par i Sandvika. f.eks. 09.00, da er vi på Stabekk 10-15 min senere.

 

Tom

 

Sender deg sms da *får legge meg tidlig*

 

Er jeg griseheldig så kanskje jeg har 14-24 til da...dukket opp en på foto.no og jeg fant en annen på ebay til god pris :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...