tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Mtp. at vi skal ut på fjorden, med utgangspunkt på Strand (oppmøte på Stabekk stasjon ca. kl 9? - klarer vi det? Lyset er ganske digg en stund på morgenen), så er kanskje ikke en Peppes inne i byen det mest naturlige? Vi kan jo evt. stikke på Peppes på Stabekk - det er jo den originale Peppes... Klokka 9? Det var veldig tidlig ... Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Klokka 9? Det var veldig tidlig ... Jeg vet... Også på en lørdag da... Bare et forslag, siden jeg har gått til barnehagen noen morgener denne uken og sett på det sykt deilige lyset... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Mtp. at vi skal ut på fjorden, med utgangspunkt på Strand (oppmøte på Stabekk stasjon ca. kl 9? - klarer vi det? Lyset er ganske digg en stund på morgenen), så er kanskje ikke en Peppes inne i byen det mest naturlige? Vi kan jo evt. stikke på Peppes på Stabekk - det er jo den originale Peppes... Slik jeg ser på planen min nå, har jeg helt fri helg (bortsett fra helvetes mye skolelesing den helgen, men det går nok greit ).... Blir nok gjerne med til "sjøs" jeg.. EDIT: klokken 9 = knallbra... da må jeg tvinge meg selv til å legge meg tidlig fredag Endret 8. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Klokka 9? Det var veldig tidlig ... Jeg vet... Også på en lørdag da... Bare et forslag, siden jeg har gått til barnehagen noen morgener denne uken og sett på det sykt deilige lyset... Men det kan jo komme sykt deilig om ettermiddagen og Ikke det at jeg tror det har noe å si - hvis langtidsvarselet stemmer Jeg skal nok komme meg opp jeg; hvordan er det med ungdommen ? Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Du hadde passet dårlig som landskapsfotograf, Tom. Alle vet at det beste lyset er ved oppgang og nedgang. På vinteren er det jo greit, men om sommeren er det ut før 6. Men jeg er som sagt i Køben denne helgen, så dere får hygge dere! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Men jeg er som sagt i Køben denne helgen, så dere får hygge dere! Det er neste helg (den 17-18) vi skal ut på isen og leke Bambi ... Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, mente altså den helgen dere prater om. Nei, denne helgen skal jeg jobbe på lørdag og ha shoot på søndag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Det var det jeg hadde mistanke om. Da regner jeg med at du tar med kamera ... Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Nei, det gjør jeg nok ikke. Gidder ikke passe på det. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jeg har sittet og sett ut vinduet med noen mellomrom den siste halvtimen, og er ikke kl. ni for sent til å være tidlig? En annen ting er at kona har hatt eksamen dagen før, så forhåpentligvis er vi knapt hjemme fra eksamensfesten til da, og neppe i stand til å gå på islagt fjord og ta bilder.. Endret 9. januar 2009 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har sittet og sett ut vinduet den med noen mellomrom siste halvtimen, og er ikke kl. ni for sent til å være tidlig? Det samme slo meg på vei inn til jobben idag. En annen ting er at kona har hatt eksamen dagen før, så forhåpentligvis er vi knapt hjemme fra eksamensfesten til da, og neppe i stand til å gå på islagt fjord og ta bilder.. Ta det på vei hjem fra festen Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Det var nydelig lys i 9-10 tiden tidligere denne uken, men det blir jo tidligere og tidligere... Har vi lyst til å si 8? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Det var nydelig lys i 9-10 tiden tidligere denne uken, men det blir jo tidligere og tidligere... Har vi lyst til å si 8? Nei. Det har jeg ikke lyst til Men hvis det er mange andre som vil, så skal jeg klare å komme meg opp. Men det blir rart å stå opp tidligere på en lørdag enn på hverdagen. Tom Endret 9. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Klokka 9? Det var veldig tidlig ... Jeg vet... Også på en lørdag da... Bare et forslag, siden jeg har gått til barnehagen noen morgener denne uken og sett på det sykt deilige lyset... Greier sikkert kl 9 jeg, men må dra videre til noe annet senere på dagen Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Sånn så det ut på fjorden ca. 10:30 på mandag: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Sånn så det ut på fjorden ca. 10:30 på mandag:...... Det var fint bilde, men ikke fin og jevn skøyte-is ...(liker å gå på skøyter jeg... )RandiA Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Inne i fjæra er det sånn. Litt lenger ute (du ser det i høyre billedkant) er det helt jevnt og fint. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Hmms. Får se og kjøpe meg skøyter da Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Inne i fjæra er det sånn. Litt lenger ute (du ser det i høyre billedkant) er det helt jevnt og fint. OK, så på TV at folk gikk på skøyter ja.....skulle ha likt en skøyte-tur der Randia Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Blir det treff nå til lørdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå