Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Mtp. at vi skal ut på fjorden, med utgangspunkt på Strand (oppmøte på Stabekk stasjon ca. kl 9? - klarer vi det? Lyset er ganske digg en stund på morgenen), så er kanskje ikke en Peppes inne i byen det mest naturlige? Vi kan jo evt. stikke på Peppes på Stabekk - det er jo den originale Peppes...

Klokka 9? Det var veldig tidlig ...

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mtp. at vi skal ut på fjorden, med utgangspunkt på Strand (oppmøte på Stabekk stasjon ca. kl 9? - klarer vi det? Lyset er ganske digg en stund på morgenen), så er kanskje ikke en Peppes inne i byen det mest naturlige? Vi kan jo evt. stikke på Peppes på Stabekk - det er jo den originale Peppes...

Slik jeg ser på planen min nå, har jeg helt fri helg :) (bortsett fra helvetes mye skolelesing den helgen, men det går nok greit ;) )....

 

Blir nok gjerne med til "sjøs" jeg..

 

EDIT: klokken 9 = knallbra... da må jeg tvinge meg selv til å legge meg tidlig fredag :D

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
Klokka 9? Det var veldig tidlig ...

Jeg vet... :roll: Også på en lørdag da... Bare et forslag, siden jeg har gått til barnehagen noen morgener denne uken og sett på det sykt deilige lyset...

Men det kan jo komme sykt deilig om ettermiddagen og ;) Ikke det at jeg tror det har noe å si - hvis langtidsvarselet stemmer :(

 

Jeg skal nok komme meg opp jeg; hvordan er det med ungdommen ?

 

Tom

Lenke til kommentar

Jeg har sittet og sett ut vinduet med noen mellomrom den siste halvtimen, og er ikke kl. ni for sent til å være tidlig?

 

En annen ting er at kona har hatt eksamen dagen før, så forhåpentligvis er vi knapt hjemme fra eksamensfesten til da, og neppe i stand til å gå på islagt fjord og ta bilder..

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar
Jeg har sittet og sett ut vinduet den med noen mellomrom siste halvtimen, og er ikke kl. ni for sent til å være tidlig?

Det samme slo meg på vei inn til jobben idag.

 

En annen ting er at kona har hatt eksamen dagen før, så forhåpentligvis er vi knapt hjemme fra eksamensfesten til da, og neppe i stand til å gå på islagt fjord og ta bilder..

Ta det på vei hjem fra festen ;)

 

Tom

Lenke til kommentar
Det var nydelig lys i 9-10 tiden tidligere denne uken, men det blir jo tidligere og tidligere... Har vi lyst til å si 8?

Nei. Det har jeg ikke lyst til ;)

 

Men hvis det er mange andre som vil, så skal jeg klare å komme meg opp. Men det blir rart å stå opp tidligere på en lørdag enn på hverdagen.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...