Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Først var det snakk om helgen 17.-18. januar. Nå virker det som dere snakker om en måned senere? Når blir det egentlig? :hmm:

 

Har lyst til å være med, gleder meg!

Begge deler. 17-18, da er det tur på fjorden.

 

I februar så må vi passe på RandiA når hun besøker den skumle tigerstaden ;)

 

Jeg spenner på meg skøytene førstkommende helg i alle fall. NM for Veteraner står for tur.

Lykke til. Hvor?

 

Førstkommende er jeg neddynget med barn, så det er uaktuelt for meg. Jeg regner med at 18. er den dagen som passer best for meg.

Det er mulig jeg reiser til England igjen den 18. Uansett kommer jeg nok til å være litt syllefyk ;)

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først var det snakk om helgen 17.-18. januar. Nå virker det som dere snakker om en måned senere? Når blir det egentlig? :hmm:

Har lyst til å være med, gleder meg!

 

:!: :!: det var bare meg som blandet meg inn og forstyrret litt, så ser det nesten ut til at det blir både januar og februar....

RandiA

Lenke til kommentar
Og pleier å havne på pallen, regner jeg med :)

 

Jeg gidder ikke en gang å spørre om du tar med kamera.

 

Tom

Nivået er ganske høyt blant veteranene så jeg strever litt med det, selv om det faktisk ble en bronse i Tromsø i fjor.

 

Teller litt på knappene med kamera. Det burde jo bli med, men jeg vet akkurat hvordan det er på disse mesterskapene. Du bruker så mye konsentrasjon og energi på løpene at det ikke blir mye anledning til fotos.

Lenke til kommentar
Førstkommende er jeg neddynget med barn, så det er uaktuelt for meg. Jeg regner med at 18. er den dagen som passer best for meg.

Det er mulig jeg reiser til England igjen den 18. Uansett kommer jeg nok til å være litt syllefyk ;)

Jeg har som vanlig liten eller ingen kontroll på privatlivet. Det viser seg at vi skal ha visning på leiligheten søndag, pluss noe bursdagsgreier. Dermed kan det se ut som om det er 17. som passer best.

 

Ok for folket? (og la oss håpe ikke mildværet som er meldt fom. i morgen fucker opp fjordplanene)

Lenke til kommentar

Peppes vet jeg ikke noe om, men best av alt må det jo bli når vi skal "teste" myten om at UV-filter kan brukes til beskyttelse mot annet enn sandstormer i Sahara... Jeg ser med spenning og forventning frem til å dokumentere den testen.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Og pleier å havne på pallen, regner jeg med :)

 

Jeg gidder ikke en gang å spørre om du tar med kamera.

 

Tom

Nivået er ganske høyt blant veteranene så jeg strever litt med det, selv om det faktisk ble en bronse i Tromsø i fjor.

hvilken klasse stiller du i?

 

var ikke det møte for hele diskusjon.no?

Lenke til kommentar

Mtp. at vi skal ut på fjorden, med utgangspunkt på Strand (oppmøte på Stabekk stasjon ca. kl 9? - klarer vi det? Lyset er ganske digg en stund på morgenen), så er kanskje ikke en Peppes inne i byen det mest naturlige? Vi kan jo evt. stikke på Peppes på Stabekk - det er jo den originale Peppes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...