tomsi42 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Først var det snakk om helgen 17.-18. januar. Nå virker det som dere snakker om en måned senere? Når blir det egentlig? Har lyst til å være med, gleder meg! Begge deler. 17-18, da er det tur på fjorden. I februar så må vi passe på RandiA når hun besøker den skumle tigerstaden Jeg spenner på meg skøytene førstkommende helg i alle fall. NM for Veteraner står for tur. Lykke til. Hvor? Førstkommende er jeg neddynget med barn, så det er uaktuelt for meg. Jeg regner med at 18. er den dagen som passer best for meg. Det er mulig jeg reiser til England igjen den 18. Uansett kommer jeg nok til å være litt syllefyk Tom Endret 7. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg spenner på meg skøytene førstkommende helg i alle fall. NM for Veteraner står for tur. Lykke til. Hvor? Takk. NM går i Bjugn i år. Litt kronglete å ta seg dit, men det går vel. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Først var det snakk om helgen 17.-18. januar. Nå virker det som dere snakker om en måned senere? Når blir det egentlig? Har lyst til å være med, gleder meg! :!: :!: det var bare meg som blandet meg inn og forstyrret litt, så ser det nesten ut til at det blir både januar og februar.... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Takk. NM går i Bjugn i år. Litt kronglete å ta seg dit, men det går vel. Og pleier å havne på pallen, regner jeg med Jeg gidder ikke en gang å spørre om du tar med kamera. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Og pleier å havne på pallen, regner jeg med Jeg gidder ikke en gang å spørre om du tar med kamera. Tom Nivået er ganske høyt blant veteranene så jeg strever litt med det, selv om det faktisk ble en bronse i Tromsø i fjor. Teller litt på knappene med kamera. Det burde jo bli med, men jeg vet akkurat hvordan det er på disse mesterskapene. Du bruker så mye konsentrasjon og energi på løpene at det ikke blir mye anledning til fotos. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Førstkommende er jeg neddynget med barn, så det er uaktuelt for meg. Jeg regner med at 18. er den dagen som passer best for meg. Det er mulig jeg reiser til England igjen den 18. Uansett kommer jeg nok til å være litt syllefyk Jeg har som vanlig liten eller ingen kontroll på privatlivet. Det viser seg at vi skal ha visning på leiligheten søndag, pluss noe bursdagsgreier. Dermed kan det se ut som om det er 17. som passer best. Ok for folket? (og la oss håpe ikke mildværet som er meldt fom. i morgen fucker opp fjordplanene) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skal dere flytte igjen?! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nei, men det var ikke så lett å selge noe som helst i november, så for øyeblikket er jeg eiendomskonge, med hus i Bærum og loftsleilighet i Oslo. Veldig posh. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Den 17. passer best for meg, så det gjør ikke noe. Vi finner jo alltids en annen lokasjon hvis isen skulle bli utrygg. Men jeg tror det tar mer enn en uke å tine den isen. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 17 er det akam møte på peppes! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) 17 er det akam møte på peppes! og det betyr? Noe som kun er for VIP, eller planlagt i lang tid? Endret 8. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1038383&hl= Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 17 er det akam møte på peppes! og det betyr? Noe som kun er for VIP, eller planlagt i lang tid? Håper det betyr foto først og Peppes med pils og pizza etterpå. Tar gjerne et vorspiel før jeg drar på fest jeg Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Post i tråden at dere kommer da^^ Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Peppes vet jeg ikke noe om, men best av alt må det jo bli når vi skal "teste" myten om at UV-filter kan brukes til beskyttelse mot annet enn sandstormer i Sahara... Jeg ser med spenning og forventning frem til å dokumentere den testen. Endret 8. januar 2009 av Anew Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Og pleier å havne på pallen, regner jeg med Jeg gidder ikke en gang å spørre om du tar med kamera. Tom Nivået er ganske høyt blant veteranene så jeg strever litt med det, selv om det faktisk ble en bronse i Tromsø i fjor. hvilken klasse stiller du i? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1038383&hl= var ikke det møte for hele diskusjon.no? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, Akam, diskusjon same shit Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, Akam, diskusjon same shit var sp uoversiktelig side, at jeg ikke forsto hvem som var meldt på o.s.v... Dersom det kommer så mange til peppes som det kunne se ut som, er jeg heller skeptisk til "middagen" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Det er vel ingenting i veien for at Akam gjengen samles et annet sted. Eller tidligere på ettermiddagen. Jeg regner med at oppmøte på festen jeg skal på, er rundt 18:00 ... Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mtp. at vi skal ut på fjorden, med utgangspunkt på Strand (oppmøte på Stabekk stasjon ca. kl 9? - klarer vi det? Lyset er ganske digg en stund på morgenen), så er kanskje ikke en Peppes inne i byen det mest naturlige? Vi kan jo evt. stikke på Peppes på Stabekk - det er jo den originale Peppes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå