Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Kjære landsmenn!

 

Fjorden er nær bunnfrosset, og er trygg selv for fotfolk av Toms bygning. Jeg har hatt med meg kameraet ut på isen et par dager nå, og syns vi burde ta et treff midtfjords! Her bør det være litt å hente for naturfotografene.

 

Jeg har fått lov av kona til å ta noen timer neste (ikke førstkommende) helg - altså helgen 17.-18. januar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helgen 17-18 må vil vel få til noe. Regner med at k.n.b spenner på skøytene ...

Jeg spenner på meg skøytene førstkommende helg i alle fall. NM for Veteraner står for tur.

Førstkommende er jeg neddynget med barn, så det er uaktuelt for meg. Jeg regner med at 18. er den dagen som passer best for meg.

Lenke til kommentar
Førstkommende er jeg neddynget med barn, så det er uaktuelt for meg. Jeg regner med at 18. er den dagen som passer best for meg.

Og rundt 18. neste måned passer best for meg.... :yes: :!:

Det må vi jo kunne få til, det også!

:!: ..eller 19. eller 20., vinterferieuke, har med en liten fotograf som vil fotografere "severdigheter"....

RandiA

Lenke til kommentar

Og rundt 18. neste måned passer best for meg.... :yes: :!:

Det må vi jo kunne få til, det også!

:!: ..eller 19. eller 20., vinterferieuke, har med en liten fotograf som vil fotografere "severdigheter"....

RandiA

Vinterferie - vi har ikke sånt vi. (Vi = voksne uten unger, og som ikke jobber i skolen ;) )

 

En liten fugl hvisket meg i øret at Vigelandsparken kan være et passende sted den 18.2 :)

 

Tom

Lenke til kommentar

Vi har ikke nødvendigvis vinterferie, vi med barn og som ikke jobber i skolen, heller... :roll:

 

Jeg hadde ingen anelse om at det var vinterferie, og har ikke tid til å ta fri, selv om jeg i går ble rammet av en voldsom trang til å reise til fjells...

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Vi har ikke nødvendigvis vinterferie, vi med barn og som ikke jobber i skolen, heller... :roll:

Jeg hadde ingen anelse om at det var vinterferie, og har ikke tid til å ta fri, selv om jeg i går ble rammet av en voldsom trang til å reise til fjells...

Vinterferie-uken varierer litt rundt omkring i landet, tror ikke det er samme uken på Østlandet nei.

Men det er sikkert lysere om vel en måned...så det går jo å fotografere på tidlig ettermiddag også...

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...