ilpostino Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Bra tiltak. Er bortreist på hytten.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2021 Det blr flere muligheter i løpet av sommeren. Her er noen av mine. Litt slitent i Oslo: Are slapper av med noe godt i glasset Og her noen få sparkesykler: 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Så Are er i kategorien "Slitent Oslo"? 😁 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 50 minutes ago, ilpostino said: Så Are er i kategorien "Slitent Oslo"? 😁 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Oi, har det vært fototreff i Oslo i år altså? Må innrømme at jeg ikke har fulgt med her på år og dag. Men kunne godt tenke meg å slenge med for om ikke annet og treffe igjen gamle kjente Akam’ere. Har jo kamera fremdeles også da… Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 11 hours ago, k.n.b said: Oi, har det vært fototreff i Oslo i år altså? Må innrømme at jeg ikke har fulgt med her på år og dag. Men kunne godt tenke meg å slenge med for om ikke annet og treffe igjen gamle kjente Akam’ere. Har jo kamera fremdeles også da… Samme her! Har vært uten skikkelig kamera i åresvis nå, men har kommet inn i det igjen og storkoser meg 😊 Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 Finnes det fortsatt noen i oslo som kunne tenke seg en treff, og en pils? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 1 hour ago, birk88 said: Finnes det fortsatt noen i oslo som kunne tenke seg en treff, og en pils? Sure, men jeg rømmer landet om kun få dager. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Jeg tar på meg arrangør-rollen i Trondheim for Scott Kelby's WorldWide Photowalk 2024, som skjer 5. oktober. Er det noen i Oslo som er villig til å ta på seg rollen for Oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå