Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Opps. Ser at jeg har booket en hyttetur den helgen. Da må dere klare dere uten kjentmann. Fankern og, ser ut til at jeg klarer å skusle bort det ene treffet etter det andre...

That's life. Du får arrangere et treff når det passer deg, så slenger vi oss på.

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg kan både lørdag og søndag. Men foreløpig værmelding tilsier at det blir grått på søndag.

Nå kan jeg også på fredag ettermidag (den 17.) men jeg vet ikke om det passer for andre.

Tom

søndag går, men lørdag er booket pga dobbel bursdag denne uken *uken snus helt på hodet og jeg som har dårlig tid fra før av* :p

Lenke til kommentar
Har jo vært en gammel flyplass der da. k.n.b har noen kule nattebilder derfra.

Ikke så mye flyplass å se lenger, men terminalbygget står jo der. Så har vi jo Telenorbygget da, har vært på nippet til å slenge inn noe derfra i oktoberfesten flere ganger. I Fornebuparken (altså området vest for Telenorbygget og Terminalbygget) bør man være rundt skumringstid (i alle fall hvis været er bra).

Lenke til kommentar

Værmeldingene endrer seg hele tiden; nå ser det ut til at det vil være opphold (men kjølig) på søndag; så da foreslår jeg at vi prøver oss på et treff. Er det noen som ønsker å ta en runde i Sandvika først? eventuellt med en svipp oppom Tanum Kirke? Solnedgang er 17.56, så vi bør vel være på plass på Fornebu rundt 17:30.

Tom

PS. For oss som deltar på Oktoberfesten, så blir det jo å pakke lett :)

Lenke til kommentar
Har nemlig ikke helt klart å forstå hva det er komemt fram til her:P

Det er det vel ingoen som har ;)

Mitt forslag er at vi møtes i Sandvika sentrum rundt 16:00, Tar noen bilder der (ca 30m), så drar vi opp på Tanum kirke og bruker litt tid på den (10-15m) før vi drar ut på Fornebu. Da bør vi være der rundt 17:30 og kan ta bilder før og etter solnedgang. trenger vi mer tid i Sandvika, så kan vi møtes 15:30 eller 15:00.

Hvis det er interesse for det, så kan vi gå og spise et sted, slik at de som skal legge barn osv (f.eks. anew) kan joine oss for en sesjon i 20:00 tiden når det skikkelig mørkt.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...