tomsi42 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Opps. Ser at jeg har booket en hyttetur den helgen. Da må dere klare dere uten kjentmann. Fankern og, ser ut til at jeg klarer å skusle bort det ene treffet etter det andre... That's life. Du får arrangere et treff når det passer deg, så slenger vi oss på. Tom Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det oppmøte i Sandvika og mulighet for noen å sitte på med, er jeg med Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hva ble fastsatt tilslutt? Jeg har fått problemer 18. det er bursdagsfeiring som er nokså viktig. Men 19. er åpen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg kan både lørdag og søndag. Men foreløpig værmelding tilsier at det blir grått på søndag. Nå kan jeg også på fredag ettermidag (den 17.) men jeg vet ikke om det passer for andre. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Faen, søndag er den eneste dagen jeg ikke har trening. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg kan både lørdag og søndag. Men foreløpig værmelding tilsier at det blir grått på søndag. Nå kan jeg også på fredag ettermidag (den 17.) men jeg vet ikke om det passer for andre. Tom søndag går, men lørdag er booket pga dobbel bursdag denne uken *uken snus helt på hodet og jeg som har dårlig tid fra før av* Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er jo totalt fucked for tiden mtp. på tid (sitter og jobber nå...), men om det er snakk om Fornebu på søndag kveld, så skal jeg gjøre det jeg kan for å få vært med. I prinsippet så er sent bra, tidlig umulig. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg kan etter klokka 6 på lørdag, kan ikke sent på søndag da jeg har jobb og må opp halv 6 dagen etterpå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Solen går ned i seks-tiden, er det etter solnedgang vi ønsker å være på Fornebu ? Eller er det i tiden rundt solnedgangen ? Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hva er greia med Fornebu igjen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Har jo vært en gammel flyplass der da. k.n.b har noen kule nattebilder derfra. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Har jo vært en gammel flyplass der da. k.n.b har noen kule nattebilder derfra. Ikke så mye flyplass å se lenger, men terminalbygget står jo der. Så har vi jo Telenorbygget da, har vært på nippet til å slenge inn noe derfra i oktoberfesten flere ganger. I Fornebuparken (altså området vest for Telenorbygget og Terminalbygget) bør man være rundt skumringstid (i alle fall hvis været er bra). Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Solen går ned i seks-tiden, er det etter solnedgang vi ønsker å være på Fornebu ? Eller er det i tiden rundt solnedgangen ? Tom rundt solnedgang og litt etter *på med eksimodrakten for å overleve kulden* Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Værmeldingene endrer seg hele tiden; nå ser det ut til at det vil være opphold (men kjølig) på søndag; så da foreslår jeg at vi prøver oss på et treff. Er det noen som ønsker å ta en runde i Sandvika først? eventuellt med en svipp oppom Tanum Kirke? Solnedgang er 17.56, så vi bør vel være på plass på Fornebu rundt 17:30. Tom PS. For oss som deltar på Oktoberfesten, så blir det jo å pakke lett Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 17:30 er trolig alt for tidlig for meg - trolig kan jeg ikke være noe sted før i 20-tiden, men jeg må vel bare innse at jeg sliter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Det kan gå hvis vi andre satser på å spise litt mellom syv og åtte. Hvis det er interesse for det da, og det finnes en Peppes, e.l. på Fornebu. Tom Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hmm, er jo ganske ny her, men høres interessant ut, så om det er mulighet slenger jeg meg på om tid og sted passer da selvfølgelig. Har nemlig ikke helt klart å forstå hva det er komemt fram til her:P Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Har nemlig ikke helt klart å forstå hva det er komemt fram til her:P Det er det vel ingoen som har Mitt forslag er at vi møtes i Sandvika sentrum rundt 16:00, Tar noen bilder der (ca 30m), så drar vi opp på Tanum kirke og bruker litt tid på den (10-15m) før vi drar ut på Fornebu. Da bør vi være der rundt 17:30 og kan ta bilder før og etter solnedgang. trenger vi mer tid i Sandvika, så kan vi møtes 15:30 eller 15:00. Hvis det er interesse for det, så kan vi gå og spise et sted, slik at de som skal legge barn osv (f.eks. anew) kan joine oss for en sesjon i 20:00 tiden når det skikkelig mørkt. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 hvilken dag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 hvilken dag? Vi snakker søndag 19. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå