Shirmah Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Midten av mai høres fint ut for min del. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Har ikke rørt kameraet mitt på to år. Kanskje et fototreff er en god anledning til å gjennopplive interessen. Jeg er gjerne med Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Et treff i botanisk hage bør vente til mai, det er jeg enig i. Men det bør vel være mulig å få til noe før det? Er det noen som har mulighet f.eks. i palmesøndag-helgen? Dvs. 8-9. april. Eller en ettermiddag midt i uka, etter at vi har stilt klokka? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Over til noe annet. På tide med en liten fest igjen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Et treff i botanisk hage bør vente til mai, det er jeg enig i. Men det bør vel være mulig å få til noe før det? Er det noen som har mulighet f.eks. i palmesøndag-helgen? Dvs. 8-9. april. Den helgen stikker jeg antageligvis på sesongåpning av hytten men stiller opp på det hvis vi ikke drar før på søndagen eller mandagen. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Jeg Et treff i botanisk hage bør vente til mai, det er jeg enig i. Men det bør vel være mulig å få til noe før det? Er det noen som har mulighet f.eks. i palmesøndag-helgen? Dvs. 8-9. april. Eller en ettermiddag midt i uka, etter at vi har stilt klokka? Jeg kan vel palmesøndaghelgen, men ikke uken etter, drar til Hellas 10 april. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Var det så at vi planla et treff 11. mai? Eller en senere dato? Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg kommer hjem 11 mai, så den 11 er en dag for tidlig for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg kan 11. men ikke 12. eller 13. Uken etter er derimot helt åpen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Hva med den 20. mai? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg er mest keen på en hverdag, men whatever floats your boat. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Hverdag vil også fungere for min del - det er lange lyse kvelder nå. Bare varmen som mangler Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Og dermed kokte det hele bort i kålen? Eller? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Og dermed kokte det hele bort i kålen? Eller? Life got in the way ... Nå er det flyshow på Kjeller på søndag; dit skal jeg med samboer og hennes sønn. I Oslo er det noe greier på Teknisk museum i helgen, og jeg tror det er noe på gang i Botanisk hage også! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Vi gjør et forsøk på å dra i gang den tradisjonsrike Augustfesten også dette året. Det er opp til forumbrukerne der ute å vise om slike "fester" skal forsette å være en tradisjon eller om de som så mye annet på forumet bare vil dø ut. Endret 31. juli 2017 av polljen 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Er litt tidlig ute kanskje. Men det blir fest i år også Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. september 2017 Forfatter Del Skrevet 29. september 2017 Vil bare minne om at det ikke er lenge til 1. Oktober nå. Da er det fest! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Er det helt slutt på fototreff I Osloregionen? Hadde det vært noen interesse for å prøve å dra liv i dette igjen? 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2018 Er det helt slutt på fototreff I Osloregionen? Hadde det vært noen interesse for å prøve å dra liv i dette igjen? Det har ligget i brakk en god stund. Men det burde være en ide å dra liv i det igjen. Flytter fra Tønsberg og inn til Asker i helgen så da blir det lettere å dra i gang noe. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Er det helt slutt på fototreff I Osloregionen? Hadde det vært noen interesse for å prøve å dra liv i dette igjen? Det har ligget i brakk en god stund. Men det burde være en ide å dra liv i det igjen. Flytter fra Tønsberg og inn til Asker i helgen så da blir det lettere å dra i gang noe. Det høres bra ut! Da skal jeg tenke ut noen forslag til lokasjoner, og så ser vi om flere melder sin interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå