Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et treff i botanisk hage bør vente til mai, det er jeg enig i.

 

Men det bør vel være mulig å få til noe før det? Er det noen som har mulighet f.eks. i palmesøndag-helgen? Dvs. 8-9. april.

 

Den helgen stikker jeg antageligvis på sesongåpning av hytten men stiller opp på det hvis vi ikke drar før på søndagen eller mandagen. 

Lenke til kommentar

Jeg 

 

Et treff i botanisk hage bør vente til mai, det er jeg enig i.

 

Men det bør vel være mulig å få til noe før det? Er det noen som har mulighet f.eks. i palmesøndag-helgen? Dvs. 8-9. april.

 

Eller en ettermiddag midt i uka, etter at vi har stilt klokka?

 

Jeg kan vel palmesøndaghelgen, men ikke uken etter, drar til Hellas 10 april.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Og dermed kokte det hele bort i kålen? Eller?

Life got in the way ...

 

Nå er det flyshow på Kjeller på søndag; dit skal jeg med samboer og hennes sønn. I Oslo er det noe greier på Teknisk museum i helgen, og jeg tror det er noe på gang i Botanisk hage også!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Er det helt slutt på fototreff I Osloregionen? Hadde det vært noen interesse for å prøve å dra liv i dette igjen?

Det har ligget i brakk en god stund. Men det burde være en ide å dra liv i det igjen. Flytter fra Tønsberg og inn til Asker i helgen så da blir det lettere å dra i gang noe.

Lenke til kommentar

 

Er det helt slutt på fototreff I Osloregionen? Hadde det vært noen interesse for å prøve å dra liv i dette igjen?

Det har ligget i brakk en god stund. Men det burde være en ide å dra liv i det igjen. Flytter fra Tønsberg og inn til Asker i helgen så da blir det lettere å dra i gang noe.

 

 

Det høres bra ut! Da skal jeg tenke ut noen forslag til lokasjoner, og så ser vi om flere melder sin interesse. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...