Bykatt Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg blir kanskje med den 22., men ikke vent på meg. Men - jeg må ta meg en tur til Botanisk hage snart. Noen som er interessert i å bli med f.eks. søndag 26.4 kl 14 - hvis det blir opphold? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Søndag 26. er jeg med! Vi gjør begge deler, så har vi to forskjellige datoer om folk ikke har mulighet den 22. (eller 26.). Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Kanskje jeg for en sjelden gangs skyld kan klare og få møtt opp også... Ja, nå er vel skøytesesongen over Jepp, den er definitivt over for denne gang. ehauger: det er da 5 stk. som har meldt interesse så langt. Uten at det er noe galt i å starte og slutte på pub'en... Bykatt: Mulig, men må se det an litt. Endret 20. april 2015 av k.n.b Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 OK - da blir vi i hvert fall to blomsterfotografer. Eller i hvert fall èn... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Mulig jeg er med. Ser dårlig ut, er jeg redd. Skal bort i helgen og får ikke tid til å pakke bagasjen på torsdag eller fredag, så da må onsdagen tas i bruk. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg kommer ikke imorgen. Men fortsatt innstilt på blomsterfotografering søndag. Synd ikke RandiA er i byen! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Mulig jeg er med. Ser dårlig ut, er jeg redd. Skal bort i helgen og får ikke tid til å pakke bagasjen på torsdag eller fredag, så da må onsdagen tas i bruk. Du rekker å pakke når du kommer hjem, selv etter et fototreff - det er lov å hoppe av underveis også. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Fortsatt med på søndag, ehauger? Og hvilket tidspunkt passer deg best? (bare ikke for tidlig... ) Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Siden jeg ikke har hørt noen bekrefte at de kommer imorgen til Botanisk hage, avlyser jeg treffet. Jeg kommer til å ta meg en tur uansett, ikke helt sikker på tidspunktet - men det går an å PM-e meg om det fortsatt er interesse. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Noen som blir med på fototreff/tur i Oslo en dag helgen 21 - 23 august? 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 Noen som blir med på fototreff/tur i Oslo en dag helgen 21 - 23 august? Den 22. august er det Oslo fotomaraton. Det er en del av oss som kommer til å delta der. Kan det passe som foto-treff? Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Noen som blir med på fototreff/tur i Oslo en dag helgen 21 - 23 august? Den 22. august er det Oslo fotomaraton. Det er en del av oss som kommer til å delta der. Kan det passe som foto-treff? Man må skyte JPEG, SOOC og betale 230 kroner for å være med. Count me out. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Man må skyte JPEG, SOOC og betale 230 kroner for å være med. Count me out. He-he. Det jeg gjør, er å skyte RAW+JPEG, har med en liten PC og kopierer alt over før jeg sletter RAW-filene og overskytende JPEG filer. Det jeg liker med fotomaraton er utfordringen med å løse oppgavene vi får. Synes 230 kroner er greit å betale. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Noen som skal delta på Nasjonal Fotovandring i Oslo førstkommende lørdag? Møtes? Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Noen som skal delta på Nasjonal Fotovandring i Oslo førstkommende lørdag? Møtes? Kunne ha lyst til å være med. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Noen som skal delta på Nasjonal Fotovandring i Oslo førstkommende lørdag? Møtes? Kunne ha lyst til å være med. Det blir Tønsberg for meg i år - dere er hjertelig velkommen hit hvis dere vil prøve noe helt annet i år. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Noen som skal delta på Nasjonal Fotovandring i Oslo førstkommende lørdag? Møtes? Kunne ha lyst til å være med. Bra. Har du nr mitt Jorun? Jeg sender deg PM Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Hvordan er stemingen for et treff? Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Stiller gjerne, men er opptatt fk helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå