tomsi42 Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 En fristende tanke... Kan se an om det passer! (Har jo evt Sigma DP1en, så da kan jeg rekke å ta 4 bilder på en dagstur i det minste) Er jo for øvrig på utkikk etter E-M5 + div objektiver nå som D700 mm. sakte men sikkert forsvinner ut - og låner gjerne noe MFT utstyr for å komme meg inn i denne nye verdenen om noen er villig til det. Sendte unna Samyangen og D700 idag, og forhåpentligvis 24-70en i påsken, så er det bare litt igjen etter det. Får se hvor fort jeg klarer å få nytt hus + objektiver på plass! 4 bilder var noe snaut Trodde kameraet klarte i hvertfall 10 på et batteri ... Det ble en E-M5 på meg og dama (på deling - den som trenger god høy ISO bruker den); så det er mulig å prøve ut den litt på treff. Har en del objektiver også, så det mulig å teste ut en del da. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 4 bilder var noe snaut Trodde kameraet klarte i hvertfall 10 på et batteri ... Det ble en E-M5 på meg og dama (på deling - den som trenger god høy ISO bruker den); så det er mulig å prøve ut den litt på treff. Har en del objektiver også, så det mulig å teste ut en del da. Du glemte å regne inn hvor lang tid det tar før du kan ta et nytt bilde. Takk for tilbudet. Kan se an når det blir treff, så kan vi evt prates videre om det på pm. Lenke til kommentar
eks Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Ja, det bør være mulig Har du noe forslag til dato? Har ingen konkrete forslag, men jeg er åpen for det meste bortsett fra førstkommende helg. For den som er interessert tar jeg med både E-M1 og E-M5 + div for den som vil prøve Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Er det mulig å gjøre noe på ettermiddagen neste uke? F.eks. tirsdag kl. 15:00 eller 16:00 ? Da er det etter jobb for oss som ikke har fri og før det er påskehelg? Lenke til kommentar
eks Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Det høres ut som en god plan for min del. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Du glemte å regne inn hvor lang tid det tar før du kan ta et nytt bilde. Slow photo. Høres så sært ut at det blir interessant. Kanskje jeg kan låne den mens du koser deg med E-M5 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Da foreslår jeg fototreff tirsdag den 31. mars kl. 15:30. Skal vi forsøke oss på Vigelandsparken og Majorstuaområdet? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Flyet mitt lander etter planen 14.55 på OSL, så det rekker dessverre ikke jeg. Får prøve igjen neste gang jeg er i kjære Tigerstaden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Flyet mitt lander etter planen 14.55 på OSL, så det rekker dessverre ikke jeg. Får prøve igjen neste gang jeg er i kjære Tigerstaden. Det var ergelig - hvor lenge skal du være i Tigerstaden? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det var ergelig - hvor lenge skal du være i Tigerstaden? 31-7. Der 31, 2 og 7 trolig er de dagene det passer dårligst med et treff. Får se hva som passer for de andre potensielle deltakerene her når de får svart. Kan jo håpe på at det klaffer allikevel Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Det bør være mulig å få til noe f.eks. på fredag den 3. i tillegg til den 31., mener jeg. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Jeg er litt usikker på om jeg rekker 15:30 - om vi tar oppmøte på Majorstua så kan det gå. Lenke til kommentar
eks Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Ja, for min del kan vi godt ha oppmøte utenfor Majorstua T-bane og gå i den retningen som passer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Da synes jeg at vi skal satse på det Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Takk for fint treff - vi var ikke så mange, men det ble en fin tur. Skal lage en bildetråd. Er det noe stemning for en tur på Bygdøy i morgen (fredag), i ett-tiden? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Tomsi og jeg snakket sammen og kom fram til at et treff er på sin plass. Vi har funnet datoen 22.04., og tenker at Nydalen og ned er en fin plan. TId? Ca 17:00. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Kanskje jeg for en sjelden gangs skyld kan klare og få møtt opp også... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Kanskje jeg for en sjelden gangs skyld kan klare og få møtt opp også... Ja, nå er vel skøytesesongen over Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Vi er i det minste to, så om det ikke blir andre så blir det kanskje en gjentagelse av forrige treff vi hadde i Nydalen (det startet og sluttet på pubben). 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå