JorunT Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Oppmøtested blir vel som det pleier: Oslo S. Rute: Er åpen for forslag. Hva med Skulpturparken på Ekeberg og sjømannskolen der oppe, så kan vi gå ned til byen etterpå? Flott forslag, jeg vil gjerne bli med. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg skal prøve å bli med. Mer nøyaktig hvor pleier dere å møtes? Kanksje en ide for seinere en gang; jeg ser de har omvisninger inne på operaen, kunne vært kult å fotografert på operaen, de er sikkert imøtekommende om vi hadde tatt kontakt: http://operaen.no/Forestillinger/Omvisninger/ Henning 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Møtested varierer litt, avhenging av hvor vi skal fotografere. Men denne gangen møtes vi i avgangshallen på Oslo S, under den store tavla med togavganger. Du ser osss lett - en gjeng med fotoutstyr Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg skal prøve å bli med. Mer nøyaktig hvor pleier dere å møtes? Kanksje en ide for seinere en gang; jeg ser de har omvisninger inne på operaen, kunne vært kult å fotografert på operaen, de er sikkert imøtekommende om vi hadde tatt kontakt: http://operaen.no/Forestillinger/Omvisninger/ Henning Ja, det hadde vært kult å gjøre ved en senere anledning. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 BjernkneZ har spurt om en fotoshoot senere i våres. Tenke å hinte om den her, da det ble diskutert noe lignende i fjor. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Det er ingen som har protestert på tur til Ekekbergparken, så da blir det vel det Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Mulig jeg dukker opp også, vært for lite foto i det siste.. 1 Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Mulig jeg også blir med en tur. Endret 6. mars 2015 av tomme86 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg merker at det skal bli digg med en liten fotovandring. Altfor lenge siden sist. Ser at været skal bli bra også. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Da er batteriene til lading. Ser fram til en real fotovandring igjen nå. Har blitt for lang tid siden sist. Kjekt med ganske vårlig vær også, ja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Det skal bli godt med et Akamtreff igjen. Batterier er til lading her også. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Var litt rask. Er i Ekebergparken. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Jeg vrei ryggen i går og måtte dermed innta horisontalen i dag. Endret 8. mars 2015 av Aetius Lenke til kommentar
eks Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Er det stemning for et påsketreff et eller annet sted i byen? Det er nå over et år siden forrige gang ( ) jeg fikk vært med på et treff, og skal prøve å få til noe nå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Ja, det bør være mulig Har du noe forslag til dato? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Holdt på å si at jeg hadde vært interessert i perioden 1-6. april, men kom på at jeg ikke har noe kamera for øyeblikket. Endret 23. mars 2015 av ORLY? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Holdt på å si at jeg hadde vært interessert i perioden 1-6. april, men kom på at jeg ikke har noe kamera for øyeblikket. Er du ikke på utkikk etter noe nytt. Det kan jo være at du kan få lånt og prøvd litt på treffet da vettu Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Får ikke vært med i påsken dessverre... Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Er du ikke på utkikk etter noe nytt. Det kan jo være at du kan få lånt og prøvd litt på treffet da vettu En fristende tanke... Kan se an om det passer! (Har jo evt Sigma DP1en, så da kan jeg rekke å ta 4 bilder på en dagstur i det minste) Er jo for øvrig på utkikk etter E-M5 + div objektiver nå som D700 mm. sakte men sikkert forsvinner ut - og låner gjerne noe MFT utstyr for å komme meg inn i denne nye verdenen om noen er villig til det. Sendte unna Samyangen og D700 idag, og forhåpentligvis 24-70en i påsken, så er det bare litt igjen etter det. Får se hvor fort jeg klarer å få nytt hus + objektiver på plass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå