Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

tomsi42 skrev (På 1.3.2015 den 11.31):

CardinalGuzman skrev (På 26.2.2015 den 14.13):

Oppmøtested blir vel som det pleier: Oslo S.

Rute: Er åpen for forslag.

Hva med Skulpturparken på Ekeberg og sjømannskolen der oppe, så kan vi gå ned til byen etterpå?

Flott forslag, jeg vil gjerne bli med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  HSP skrev (På 2.3.2015 den 19.35):

Jeg skal prøve å bli med. Mer nøyaktig hvor pleier dere å møtes? Kanksje en ide for seinere en gang; jeg ser de har omvisninger inne på operaen, kunne vært kult å fotografert på operaen, de er sikkert imøtekommende om vi hadde tatt kontakt:

http://operaen.no/Forestillinger/Omvisninger/

Henning

Ja, det hadde vært kult å gjøre ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  ORLY? skrev (På 23.3.2015 den 13.35):

Holdt på å si at jeg hadde vært interessert i perioden 1-6. april, men kom på at jeg ikke har noe kamera for øyeblikket. :nei::nei:

Er du ikke på utkikk etter noe nytt. Det kan jo være at du kan få lånt og prøvd litt på treffet da vettu :)

Lenke til kommentar
  tomsi42 skrev (På 23.3.2015 den 13.52):

Er du ikke på utkikk etter noe nytt. Det kan jo være at du kan få lånt og prøvd litt på treffet da vettu :)

En fristende tanke... Kan se an om det passer! (Har jo evt Sigma DP1en, så da kan jeg rekke å ta 4 bilder på en dagstur i det minste) Er jo for øvrig på utkikk etter E-M5 + div objektiver nå som D700 mm. sakte men sikkert forsvinner ut - og låner gjerne noe MFT utstyr for å komme meg inn i denne nye verdenen om noen er villig til det. Sendte unna Samyangen og D700 idag, og forhåpentligvis 24-70en i påsken, så er det bare litt igjen etter det. :) Får se hvor fort jeg klarer å få nytt hus + objektiver på plass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...