tomsi42 Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Jada, jeg er klar. Dvs. jeg blir klar når batteriene er ladet og objektivene tørket over Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Høres bra ut Vi er fem påmeldte så langt, og sykkelen har jeg hentet, så da står det bare på været og foreløpig ser det flott ut Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Etter mye om og men, så har vi bestemt oss for å droppe turen denne gangen. Litt usikkert vær, og personlig har jeg ei bikkje som ikke kan være alt for lenge alene da kjærringe måtte på dametur til sverige. Så da blir det ingen MC folk som møter opp i morgen desverre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Den er grei, Bjerknez - været er ustabilt om dagen. Er det fortsatt interesse for fototreff blandt dere andre? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Vi har nok meldt pass hele gjengen. (hvis det var de andre MC gutta du tenkte på) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Vi har nok meldt pass hele gjengen. (hvis det var de andre MC gutta du tenkte på) Jeg skjønte det at alle dere med MC har meldt pass. Jeg spurte de som ville fotografere Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Vi har nok meldt pass hele gjengen. (hvis det var de andre MC gutta du tenkte på) Jeg skjønte det at alle dere med MC har meldt pass. Jeg spurte de som ville fotografere Tenkte vel egentlig det ja Vi får ha det til gode. Håper vertfall dere får en fin fototur Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Foreldrene mine kommer på besøk til Oslo i morgen, så jeg kan ikke bli med. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Luften gikk litt ut av ballongen for min del siden ikke bikerne kunne. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Luften gikk litt ut av ballongen for min del siden ikke bikerne kunne. Helt enig. Foreslår at vi prøver igjen når det passer bedre. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Når passer det bedre? Søndag 02 november? Ser foreløpig ut til at det blir regn den dagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er opptatt denne og neste helg. Kan det være en ide med kveldsfoto i Bjørvika etter jobben en dag til uka? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det kunne vært noe. Jeg kan alle dager, bortsett fra onsdag. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg kan i dag! Men ikke resten av uka. Ellers er neste uke helt åpen for meg. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Det skjedde ikke noe på mandag, så jeg tenkte jeg kunne lufte hvordan det ser ut neste uke. De dagene jeg ikke kan er tirsdag og torsdag. Ellers kan jeg så og si alle andre dager. Mye mulig jeg skal feires på fredag, men det finner jeg ut av. Lørdag og søndag er helt fine dager. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ja, lørdag og søndag er bra. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Da vil jeg foreslå følgende: Søndag, 13:00. Hvor? Et sted i Oslo. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Da vil jeg foreslå følgende: Søndag, 13:00. Hvor? Et sted i Oslo. Søndag kl 13 et sted i Oslo passer meg bra. Gjerne slik at vi er i området i nærheten av Blå ca kl 16. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Mulig jeg tar meg en tur med sykkelen hvis været er OK Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Mulig jeg tar meg en tur med sykkelen hvis været er OK Været er dårlig frem til Juni. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå