Bjerknez Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Pris blir vi som sagt enige om for den som vil ha penger, men jeg setter stor pris på det Andreasfe Det ser ut til at vi blir minst 4stk bikere så langt Men igjen.... Dette er værforbehold samt forbehold om at jeg faktisk får sykkelen til neste helg Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Det ser ut til at vi foreløpig blir 5stk. med MC som møter opp til lørdagen og mest sannsynlig blir det flere. Setter pris på om vi kanskje kunne finne et klokkelsett samt oppmøtested slik at jeg kan formidle dette videre Men det er fortsatt værforbehold. Regner det så kommer nok ingen av oss, og hvis jeg ikke har fått sykkelen innen lørdag så dukker vertfall ikke jeg opp, men de andre kommer nok hvis været er OK Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Vi er en gjeng motorsyklister nå som kunne tenke oss en slik "fotoseanse". Men jeg må formidle et evt. tidspunkt videre i tillfelle været blir bra. Setter pris på en tilbakemelding Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg synes det høres spennende ut å fotografere motorsyjklister ved f.eks. Blå. Men ser vi på langtidsvarselet til yr, så ser lørdagen utrygg ut, rent værmessig. Det er kanskje lurt å vente til nærmere helgen, se hva varselet er da og ta det derfra? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg ser den... Jeg bumper tråden om ett par dager hvis jeg ikke hører noe mer så tar vi det derfra. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg ser den... Jeg bumper tråden om ett par dager hvis jeg ikke hører noe mer så tar vi det derfra. Jeg ser været ser litt mer lovende ut på lørdag nå, og selv om det kan endre seg, så ser det litt lysere ut... Så skal vi/dere kanskje bli enige om en tid som passer best, samt et egnet oppmøtested? Mitt forslag er ca kl. 12:00... ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Lørdag kl. 12:00 fungerer for meg - jeg må videre rundt 14:00. Som egnet møtested vil jeg foreslå området rundt Blå - der vi endte opp på denne turen. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Da utgår det dessverre for meg. Må jobbe til ca 16:00 på lørdag. Etter det tenkte jeg å haste til utstillingen fra Oslo Fotomaraton for å få med meg siste timen på lørdag. Forøvrig - noen andre som hadde tenkt seg på utstillingen på andre tidspunkt? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Kan vi ikke bare avtale å møtes på Blå da kl. 12:00, hvis været er OK? Lenke til kommentar
HSP Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg skal prøve å komme en tur. Klokka 12 er jo litt kjedelig lysmessig, men det kan vel bli noen stilige bilder allikevel. Veldig bra tiltak bjerknes. Henning Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Da gir jeg beskjed til "gutta" at det bli oppmøte på Blå kl. 12:00 til lørdag. Altså hvis været blir OK. Det vil si veldig små sjanser for nedbør. Litt regn tåler jeg, men ikke over lenger tid, det blir kaldt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Blå kl. 12:00 blir bra. @Andreasfe - vi skal på utstillingen, men må ta det på søndag. Tar likegodt frokosten der da. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Er faktisk meldt OK vær på lørdag... så langt Da dukker vertfall JEG opp på Blå kl. 12:00 og mest sannsynlig flere også. Hvis været holder seg. Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvor i Oslo er utstillingen på Lørdagen ? Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Blå er alltid best på søndager, med Frank Znort. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvor i Oslo er utstillingen på Lørdagen ? Utstillingen er på Galleri Cyan fredag kveld og på dagen lørdag og søndag. Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvor i Oslo er utstillingen på Lørdagen ? Utstillingen er på Galleri Cyan fredag kveld og på dagen lørdag og søndag. Supert ! , kanskje jeg hiver med meg på foto greia deres hvis jeg får tid. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hadde vert hyggelig det Vi er foreløpig 4 stk. Som har bekreftet. Kommer sikkert flere også. Men igjen.... Værforbehold. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vi er fortsatt 4stk. som har bekreftet oppmøte hvis været ser bra ut. Som sagt dukker det sikkert flere opp hvis været faktisk blir bra.Slik det ser ut nå vil jeg si det er 50/50 sjanse. Det er meldt store mengder regn frem til lørdag kl. 14:00 og etter det skal det faktisk bli sol og opphold.Men så lenge oppmøte er klokken 12:00 så kan det bli en våt fornøyelse. Men været kan jo fortsatt endre seg, så vi får se...Blir til at jeg gir beskjed her i tråden sent fredag kveld eller grytidlig lørdag morgen om vi dukker opp eller ikke. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Blir været slik det melder nå, så blir det tur til lørdagen Er dere fortsatt klare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå